favore.pl

Lokalizacja: woj. dolnośląskie

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
paweltokarski (2)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie

„RESTAURACJA WŚRÓD WULKANÓW”

Nowa Wieś Złotoryjska 41

www.zajazdujana.republika.pl

Miliony lat temu na obecnym obszarze Pogórza Kaczawskiego ze szczelin wulkanów wydobywała się gorąca lawa ...

Obecnie pozostałości wulkanów w okolicy Złotoryi tworzą piękne dowody przeszłości geologicznej: Wilcza Góra, Ostrzyca, Grodziec i Wielisławka. Są obecnie celem niezliczonych wycieczek szkolnych, turystycznych i naukowych. Złotoryja to także walki rycerskie oraz złotonośne tereny w dolinie Kaczawy.

Wyślij e-mail @ Wyślij e-mail @ Wyślij e-mail @ Wyślij e-mail @5xe" stroked="f" filled="f" o:preferrelative="t" o:spt="75" coordsize="21600,21600">Wyślij e-mail -227 0">Wypoczynek w Krainie Wygasłych Wulkanów warto zapoczątkować w restauracji „Zajazd u Jana”. Specjalnością restauracji jest przygotowywanie obiadów z ryb morskich i słodkowodnych, tradycyjnych obiadów oraz deserów.

„Zajazd u Jana” organizuje również imprezy okolicznościowe. Profesjonalna obsługa zapewnia przygotowanie bankietów w restauracji oraz na świeżym powietrzu na terenie stawów hodowlanych: chrzciny, urodziny, imieniny, komunie, wieczory kawalerskie, dyskoteki, stypy, dancingi,

przyjęcia weselne.

Oferta restauracji obejmuje m.in:

ü  organizowanie zawodów wędkarskich,

ü  imprezy integracyjne dla firm i instytucji na świeżym powietrzu,

ü  konferencje i  szkolenia,

ü  grill Party,

ü  catering,

Szef kuchni restauracji „Zajazd u Jana” poleca:

ü  ryby pieczone z pieczarkami, migdałami, ananasem lub w miodzie: pstrąg, sandacz,

ü  ryby smażone: pstrąg, halibut, sandacz, dorsz, karp, panga, tołpyga,

ü  ryby gotowane na parze z sosem serowo koperkowym: dorsz, sandacz,

ü  zupa rybna gotowana w ziołach,

ü  sałatka grecka,

ü  kotlet schabowy z pieczarkami,

ü  pierogi domowe z cebulką,

ü  naleśnik z sosem i mięsem zapieczony z serem i ziołami,

ü  naleśniki na słodko z dżemem, nutellą, bananami i migdałami.

Dumą kuchni restauracji rybnej jest przygotowywanie obiadów na bieżąco. Dzięki temu klienci jedzą zdrowo i ze smakiem.

Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU paweltokarski
pozytywna
rozwiń Czuć, że to rodzinna restauracja z tradycjami. Nie jedliśmy nigdzie w Polsce lepszych pstrągów. Pyszna domowa kuchnia, każdy znajdzie coś dobrego dla siebie, zupę i dania mięsne, dla dzieci, a rybę to koniecznie trzeba tu zjeść. Często jesteśmy klientami restauracji "Zajazd u Jana". Polecamy ! Wystawiona 25-05-2021 19:44 przez Aga (83.30.198.*)   Zgłoś nadużycie
rozwiń Polecam Zajazd u Jana w Złotoryi, jeśli chcecie spędzić wolny czas poza miastem. Wybrałem to miejsce po namowie znajomych na weekendowy wypad z rodziną. Po przejechaniu ponad 40 km (w sumie niedaleko od Lubina) dojechaliśmy do pięknego miasta Złotoryja, zwiedziliśmy sztolnię a miejscowi (najlepsze źródło informacji) polecili nam pojechanie w okolice stawów rybnych u Jana. Tam znajduje się taki mały biały budynek. Jest to smażalnia ryb, W około kilka parasoli i stoły drewniane... Wracając do tematu, bo oceniam w sumie jakość kuchni i obsługi. A więc jedzenie to duży wybór od kotletów i pierogów po ryby (specjalność tej restauracji) niektóre odławiane na bieżąco ze stawu nad którym znajduje się smażalnia ryb. Ja z żoną wybraliśmy pstrąga dla mnie smażony z masełkiem i frytkami dla żony pstrąg pieczony z ananasem, grzanką czosnkową i surówką. Dzieci jak zwykle tylko frytki i cola. W restauracji pstrąga przyrządzają wyśmienicie, choć jadałem bardzo smaczne w Zakopanem. Najważniejsze jest to, że przejechaliśmy kilkadziesiąt kilometrów i byliśmy mile zaskoczeni spokojną okolicą. Czas oczekiwania niestety jak dla mnie pół godziny to troszkę długo ale warto było poczekać. Polecam tę restaurację, bo warto takie miejsca odwiedzać. Czasami gdy jedziemy w góry w kierunku Karpacza odwiedzamy Złotoryję i Zajazd u Jana. Wystawiona 22-11-2012 21:34 przez Ali (164.126.126.*)   Zgłoś nadużycie
neutralna
rozwiń Bardzo smaczne pstrągi. Polecam. Wystawiona 03-03-2013 12:26 przez Ada (109.243.136.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
neutralna
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
ZŁOTORYJA - RESTAURACJA WŚRÓD WULKANÓW
RESTAURACJA WŚRÓD WULKANÓW Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: MAM ZASIĘG !! - Wzmacniacze GSM   Następna usługa: Odsnieżanie dachów i posesji! Najlepsza cena!