1 stycznia 2011 r. przestaną obowiązywać rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnych dla organów gmin i związków międzygminnych, dla organów powiatu oraz dla organów samorządu województwa. Te akty prawne oraz uchylone 2 kwietnia 2010 r. rozporządzenie w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla zespolonej administracji rządowej w województwie zostaną zastąpione jednym rozporządzeniem w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Nowe rozporządzenie zobowiąże kierowników urzędów do dokonania wyboru, czy czynności kancelaryjne w urzędzie będą dokonywane w systemie tradycyjnym, czy też w systemie EZD (elektronicznego zarządzania dokumentacją).
CELEM SZKOLENIA jest przygotowanie uczestników do podjęcia tej decyzji oraz wdrożenia nowej instrukcji kancelaryjne.
Szkolenie adresowane jest do osób odpowiedzialnych za organizację obiegu dokumentacji w organach:
SZKOLENIE POPROWADZĄ:
Mateusz Kamiński - wykładowca i autor kilkudziesięciu publikacji na temat ochrony danych osobowych, informatyzacji administracji publicznej i ochrony zdrowia oraz dostępu do informacji publicznej. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Ukończył studia podyplomowe z prawa europejskiego. Jest współautorem książki „Ochrona osobowych danych medycznych w gabinecie lekarskim” i „Ustawa o podpisie elektronicznym. Komentarz”. Przez dwie kadencje był radnym Gminy Rzgów. Jest pracownikiem samorządowym.
Jakub Rzymowski - wykładowca i autor publikacji na temat ochrony danych osobowych, informatyzacji administracji publicznej i ochrony zdrowia oraz dostępu do informacji publicznej. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Ukończył studia podyplomowe z dziedziny informatyki. Jest współautorem książki „Ochrona osobowych danych medycznych w gabinecie lekarskim” i „Ustawa o podpisie elektronicznym. Komentarz”.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Nowa terminologia z zakresu kancelistyki.
2. Zasady wdrażania nowej instrukcji kancelaryjnej.
3. Czynności kancelaryjne w systemie tradycyjnym.
4. Czynności kancelaryjne w systemie EZD (elektronicznego zarządzania dokumentacją).
5. Instrukcja w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Jeśli chcieliby Państwo skorzystać ze szkolenia z tej tematyki dostosowanego ściśle do Państwa potrzeb, to prosimy o kontakt w celu przedstawienia warunków szkolenia wewnętrznego.