Usuwanie DPF, EGR, Klapy wirowe, Diagnostyka Komputerowa, Crash Data,

Usuwanie DPF, EGR, Klapy wirowe, Diagnostyka Komputerowa, Crash Data, nr 269865

Lokalizacja: Kraków (woj. małopolskie)Więcej: Bieżanów- Prokocim

INFORMACJE
Użytkownik
Mechanik007_Krakow (1)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Damian Piłat
OPCAR DAMIAN PIŁAT
Wyślij e-mail
Aleksandry 25/62
30-837 Kraków

tel: 693986030
www.opcar.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu powołaj się na Favore.pl i zapytaj o rabat
Strona WWW
Godziny
pn-pt: 08:00-20:00
sb: 10:00-14:00
Zadzwon
rozwiń
OPIS USŁUGI

ELRKTRONIKA DIAGNOSTYKA TUNING MODYFIKACJE NAPRAWA ECU

Oferujemy Państwu następujące usługi:

  • Kompleksowe usuwanie filtrów DPF, FAP (programowo oraz mechanicznie),
  • Wyłączanie obsługi zaworów EGR (wraz z zaślepieniem),
  • Wyłączanie obsługi klap wirowych w kolektorach ssących,
  • Modyfikowanie uszkodzonych kolektorów, 
  • Tuning, Optymalizacje, Usuwanie DTC, Limitery
  • Air-Bag usuwanie Crash Data po wypadku.
  • PSG16 Wyłączanie egr, elobau, klapy, chip, dawka+świece
  • Radia i wyswietlacze
  • Naprawa sterowników silnika.

Diagnostyka komputerowa:

  • Programowanie,
  • Kasowanie,
  • Lista danych,
  • Wypalanie DPF,
  • ABS,
  • AIRBAG.

Krótkie terminy, trafne diagnozy, solidna i rzetelna obsługa każdego auta. Używamy legalnego oprogramowania. Wystawiamy Faktury!

Zapraszamy!

Tel. 693986030

Wyślij e-mail

www.opcar.pl

Dlaczego usuwamy filtry DPF/FAP?

Problemy z filtrami DPF zaczynają się w zależności od stylu i warunków  jazdy. Przeważnie  80- 150 tyś km nic się nie dzieje  bo DPF jest nowy. Ale… Jeżeli jeździmy tylko po mieście, na krótkie odcinki lub w korkach  to nasz DPF nie ma warunków do samoczynnej regeneracji.  Sterownik  silnika podejmuje oczywiście takie próby ale kończą się one niepowodzeniem. Efektem tego jest tylko dolewanie ropy do oleju, podwyższone spalanie  oraz skrócenie żywotności naszego turbo przez bardzo duża temperaturę podczas próby wypalania.  Sterownik  zlicza sobie oczywiście poza (przebiegiem,  datą i zimnymi startami) także ilość cykli lub prób wypalania filtra i na tej podstawie za pomocą swojego algorytmu skraca nam przebieg do wymiany oleju.

Nic dziwnego zatem, że na zegarach po 5-7 tyś. kilometrów zapala nam się INSP -informacja o konieczności  wymiany oleju silnikowego  mimo, że serwis przewiduje 15 lub 30tyś w zależności od marki.  Większość  samochodów nie będzie już podejmowało nawet prób wypalania gdy sieci się nam INSP ponieważ system wie, że mamy 0% jakości oleju silnikowego i podniesiony jego poziom przez ropę a silnik i turbo ma pracować na oleju a nie na ropie.

Część mechaników nie proponuje usuwania filtrów a nawet odradza. Jest to podyktowane tym, że raz na zawsze „stracą klienta” przynajmniej częściowo na częste mycie, dopalanie DPF, czyszczenie lub wymianę EGR i wymianę oleju dwa razy w roku.

Zalety usunięcia filtra:

  • Koniec problemów z powiększającym się stanem oleju i częstą jego wymiana.
  • Zmniejszenie zużycia paliwa a zwiększenie dynamiki jazdy.
  • Wydłużenie żywotności turbo.
  • Koniec z zapalającymi się kontrolkami silnika i brakiem mocy.

 

Kody DTC: P2002, P242F, P1901, P2458,  P2463,

 

Dlaczego usuwamy zawory EGR?

Poza stylem i warunkami jady na żywotność filtra DPF wpływ mają także inne współpracujące części osprzętu silnika.  Poza układem paliwowym, przepływomierzem i turbiną najwięcej przyczynia się zawór EGR.  Znamy zasadę jego działania i wiemy, że służy także tylko dla „ekologii” podobnie jak nasz nieszczęsny DPF.  Nie dość , że często psuje się elektronicznie błąd DTC (P0400)  to na dodatek mechanicznie często zostaje uchylony i wpuszcza do kolektora ssącego ciepłe powietrze (spaliny z kolektora wydechowego). Turbina nam tłoczy powietrze, intercooler  je chłodzi po drodze żeby w komorze spalania zmieściło się jak najwięcej powietrza bo zimnego zmieści się więcej wtedy mamy najlepsze warunki spalania.

Zalety usunięcia zaworu EGR:

  • Brak dymienia i niemożliwości odpalenia samochodu
  • Lepsze osiągi silnika dzięki świeżemu powietrzu.
  • Brak wilgoci, mazi w kolektorze ssącym.
  • Uniknięcie częstych czyszczeń oraz wymian zaworu.

 

Kody DTC:  P0400,   P2279,

 

 

Dlaczego usuwamy nastawniki klap i przerabiamy kolektory ssące?

Taki EGR nie dość ze podgrzewa schłodzone powietrze w kolektorze ssącym to gdy zachodzi różnica potencjałów temperatur  wydziela się wilgoć z powietrza i mamy nagar, szlam w kolektorze ssącym, który nie tylko zmniejsza przekrój kolektora ale i przyczynia się do psucia klap wirowych.  Są one zalepione i z czasem się łamią lub blokują.  Niejednokrotnie przed uszkodzeniem klap  psuje się siłownik (nastawnik) elektryczny, który nimi steruje-(po prostu ma ciężko).   Najpierw  wymiana sterownika klap, który nie jest tani plus robocizna a później naprawa lub wymiana całego kolektora ssącego. (O ile przy wciągnięciu klapy wirowej uszkodzeniu nie ulegnie silnik i turbo)

Zalety usunięcia klap wirowych:

  • Oszczędzenie pieniędzy na kupno nowego kolektora i nastawnika
  • Wyeliminowanie ryzyka uszkodzenia silnika
  • Brak szarpania i kopcenia przy porannym zapalaniu (uszkodzone klapy)

 

Kody DTC:  P2015,  P2016,  P2017,  P1109,  P1110,  P2075,

 

 

 

 

Jak wygląda naprawa u nas?

Wszystko zależy od zażalenia klienta, zdiagnozowanych kodów usterek oraz wybranego przez klienta zakresu usługi.

Każdy klient jest świadom  zakresu usługi, terminu oraz ceny!

 

Usuwając filtr DPF robimy to kompleksowo, czyli:

Mechaniczne usunięcie wkładu z układu wydechowego- w jak najbardziej niewidoczny sposób pozostawiając wszystkie oryginalne części (czujniki, przewody obudowa). Nie wstawiamy żadnych rurek, strumienic itp. rzeczy, które już na oko wskazują  diagnoście lub kontroli na braki urządzeń spełniających normę.  Mimo braku samego wkładu auto sprawne powinno spełniało normy.

 

Programowe przerobienie zawartości sterownika, która odpowiada za obsługę filtra DPF oraz zaworu EGR, ponieważ przeważnie wyłączamy te dwie rzeczy razem. Pobranie zawartości sterownika odbywa się zazwyczaj przez złącze OBD, jednak w przypadkach sterowników gdzie jest większy obszar map trzeba otworzyć sterownik i pobrać zawartość bezpośrednio z płyty sterownika. Nie oszukujmy się!  Wcale nie jest to żadna szkodliwa ingerencja w sterownik jak piszą niektórzy a przynajmniej na pewno jest dobrze obrobiony plik.  Sami przechowujemy  oryginalny plik każdego klienta i na życzenie dajemy  właścicielowi. 

  • Za wyłącznie EGR przy usuwaniu filtra nie ma dopłaty!

 

  • Korzystamy z legalnego i pewnego oprogramowania i sprzętu!

 

  • Nie wgrywamy gotowców z innych sterowników! Każdy plik obrabiany jest indywidualnie z oryginalnego pliku klienta. Gwarantuje to poprawne dzianie wszystkich opcji takich jak tempomat,  komputer pokładowy, sport itp. Mimo, że dziś czegoś nie mamy, może jutro będziemy chcieli doprogramować a każda płyta sterownika jest inna mimo, że przyjmie zawartość z innego. Dzięki temu nie mamy zwrotów oraz problemów tego typu, że coś nie działa!

 

  • Nie korzystamy z darmowych, dostępnych w sieci programów, które tylko wyłączają błędy. Sami serwisujemy samochody i wiemy, że po takich operacjach mimo, że samochód traci moc nie ma żadnych błędów w sterowniku bo tani program wywalił tabele błędów. Naprawa takiego auta jest później bardziej kosztowna niż z góry dobre usuniecie DPF-a!

 

  • Wystawiamy Faktury,

 

Oburzonych przeciwników usuwania chcemy poinformować, że:

  • Niesprawny filtr cząstek stałych  szkodzi środowisku znacznie bardziej niż jazda  autem bez filtra!

 

  • Ogromne ilości oleju silnikowego, który jest wymieszany z ropą musi być dużo częściej wymieniany!

 

  • Wspomaga globalne ocieplenie klimatu- (podczas wypalania 700 stopni)

 

 



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

SŁOWA KLUCZOWE
OPINIE O UŻYTKOWNIKU
pozytywna
rozwiń Naprawiałem w tym warsztacie kilka razy mój samochód i naprawdę nigdy nie miałem żadnych problemów, ceny bardzo przystępne, naprawa zawsze w terminie i przede wszystkim zawsze otrzymywałem fachową pomoc. Wystawiona 05-12-2018 23:51 przez Krzysztof (195.54.188.*)   Zgłoś nadużycie
Zaślepki EGR Z19DT Z19DTH - Usuwanie DPF, EGR, Klapy wirowe, Diagnostyka Komputerowa, Crash Data,
Usuwanie DPF, EGR, Klapy wirowe, Diagnostyka Komputerowa, Crash Data, Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 11)
Poprzednia usługa: TANIEC BRZUCHA - GORZÓW WLKP.   Następna usługa: Kamieniarstwo budowlane MARMURY GRANITY