favore.pl
Szkolenia: Jak podnieść poziom obsługi klienta?

Szkolenia: Jak podnieść poziom obsługi klienta? nr 270041

Lokalizacja: Łódź (woj. łódzkie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
340 / osoba
Użytkownik
l_matuszewski ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Łukasz Matuszewski
Edukey
Wyślij e-mail
ul. Łąkowa 3/5, budynek 14, Wejście B, lokal nr 4. 90-562 Łódź
90-562 Łódź

tel: 42 630809942 6308099
tel: 509 644223509 644223
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPIS USŁUGI

Jak podnieść poziom obsługi klienta? Jakość, techniki, standardy


Termin: 2011.02.15, Łódź

Wyślij e-mail

Miejsce szkolenia

ul. Zachodnia 70


Szkolenie rozwija umiejętności budowania długotrwałych i satysfakcjonujących relacji z klientem. Szczególny nacisk położony jest na działania służące wzmocnieniu standardów obsługi klienta.

Cele:

  • optymalne wykorzystanie zasobów własnych - tych elementów i umiejętności, które pozwolą w nowoczesny, satysfakcjonujący sposób obsługiwać klientów

  • zdobycie wiedzy, czym jest skuteczna obsługa klienta w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym

  • zrozumienie zachowań i oczekiwań klienta

  • nabycie umiejętności docierania do potrzeb klienta, dopasowania się do oczekiwań klienta oraz ich przekraczania

  • zrozumienie mechanizmów powstawania trudnych sytuacji w kontakcie z klientem i zapobieganie ich występowaniu

Agenda szkolenia

    • efektywna komunikacja werbalna - znaczenie i dobór słów

    • przyjazna komunikacja niewerbalna - wymowa gestów i mowa ciała

    • diagnozowanie potrzeb klientów - szybkie i trafne zadawanie pytań

    • rozpoznawanie emocji klientów i adekwatne reagowanie na różne emocje

    • zapobieganie trudnym sytuacjom

    • osiąganie zamierzonych celów w obsłudze

Czas trwania: 1 dzień, 8 godzin

Więcej informacji: Wyślij e-mail

Trener:

Od 2000 roku projektuje i prowadzi szkolenia z zakresu umiejętności miękkich i zarządzania. Zajmuje się także działaniami w formie indywidualnej i grupowej z obszaru rozwoju osobistego. Wykorzystuje elementy NLP i psychologii zorientowanej na proces [POP]



Cena szkolenia:

Osobom, które zgłoszą się na szkolenie do 24 stycznia 2011 roku
oferujemy atrakcyjny rabat 10 %.
Cena podstawowa: 374 PLN brutto (304,07 PLN netto)
Cena z rabatem 10 %: 340 PLN brutto (276,42 PLN netto)
W przypadku zgłoszenia co najmniej 2 osób z jednej instytucji/firmy cena wynosi 320 PLN brutto (260,16 netto)



Dane kontaktowe:

Wyślij e-mail

ul. Rewolucji 45a, lokal nr 7
90-215 Łódź, g. 9:00 - 17:00
e-mail: Wyślij e-mail
tel. (42) 630-80-99
fax. (42) 298-06-97




Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
340 / osoba
Użytkownik
l_matuszewski ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Łukasz Matuszewski
Edukey
Wyślij e-mail
ul. Łąkowa 3/5, budynek 14, Wejście B, lokal nr 4. 90-562 Łódź
90-562 Łódź

tel: 42 630809942 6308099
tel: 509 644223509 644223
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU l_matuszewski
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Szkolenia: Jak podnieść poziom obsługi klienta? - galeria
Szkolenia: Jak podnieść poziom obsługi klienta? Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 3)
Poprzednia usługa: WŁOCHY - 10 dni - wycieczka - promocja !!   Następna usługa: PROFESJONALNE USŁUGI SPRZĄTAJĄCE