favore.pl
PROFESJONALNA ASYSTENTKA / SEKRETARKA

PROFESJONALNA ASYSTENTKA / SEKRETARKA nr 279036

Lokalizacja: Szczecin (woj. zachodniopomorskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 070 / sztuka
Użytkownik
ARBIZ-Consulting (1)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Andrzej Różański
ARBIZ AKADEMIA PRZEMAWIANIA
Wyślij e-mail
Wilczak 16A / 213
61-623 Poznań

tel: 61 670 93 9561 670 93 95
fax: 61 642 73 63
www.arbiz.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
sb: 09:00-17:00
nd: 09:00-17:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
PROFESJONALNA ASYSTENTA/ SEKRETARKA - szkolenie praktyczne

Szkolenie skierowane jest do kobiet, które chcą zbudować swój profesjonalny wizerunek w firmie,
ułatwić pracę poprzez zdobycie konkretnej wiedzy dotyczącej pracy asystentki,
oraz udoskonalić atmosferę w swoim miejscu pracy,
a także dla kobiet, które na co dzień zajmują obsługą sekretariatu.


Korzyści dla uczestników szkolenia


Gwarantujemy zdobycie pełnej wiedzy praktycznej,
która ułatwi planowanie, organizowanie i wykonywanie powierzonych zadań.
Poznasz wskazówki z zakresu savoir-vivre które pomogą Tobie odnaleźć się
w kontaktach biznesowych.

Wiedza z obszaru psychologii komunikacji umożliwi Tobie
udoskonalenie relacji z szefem oraz współpracownikami.
Wpłynie to znacząco na jakość ich pracy oraz na atmosferę panującą w biurze.


Termin:  18, 19 LIPIEC 2011
Kolejne szkolenie: 27, 28 SIERPIEŃ 2011
Ilość miejsc ograniczona: do 10 osób
Czas szkolenia: 2 dni po 8h/ 16 godzin
Godziny szkolenia od 9:00 do 17:00
Forma szkolenia: warsztaty, wykład
Miejsce szkolenia: Poznań, ul. św. Marcin 45c lok. 21

Możliwość dofinansowania szkolenia z Urzędu Pracy


RABATY (odliczamy od cen netto)
1. W przypadku przedpłaty 15 dni przed szkoleniem
- 5%
2. Dla studentów (leg. stud.)
- 5%
3. Dla stalych klientów
- 10%
Uwaga. Rabatu nie odliczamy od egzaminu/certyfikacji.
Rabaty można łączyć

Dodatkowo w cenie szkolenia:
  • materiały szkoleniowe, skrypt, długopis
  • napoje, przerwy kawowe, obiady

    CERTYFIKACJA

  • egzamin w formie testu,
  • egzamin odbywa się trzeciego dnia po szkoleniu,
  • egzamin oparty jest na materiale poznanym na szkoleniu,
  • Certyfikat otrzymasz po szkoleniu.

    Korzyści wynikające z posiadania Certyfikatu:

  • szybciej zdobędziesz klienta, pracę,
  • potwierdzasz poziom zdobytej wiedzy,
  • zdobywasz prestiż w branży i w oczach klienta/pracodawcy,
  • łatwiej się promujesz, co da Ci lepszy skutek biznesowy :-)

TRENERZY:

Agnieszka Mądrzejewska

Certyfikowany Trener, psycholog specjalizujący się w szeroko pojętej psychologii biznesu,
budowaniu relacji oraz zarządzaniu i organizacji pracy biura.
Głównym założeniem podczas prowadzenia szkoleń jest przekazywanie wiedzy
w przystępny i ciekawy sposób, by każdy z uczestników wyszedł z wiedzą i planem wprowadzenia jej w życie.
Najważniejszymi cechami trenera są: doskonała znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem i organizacją biura;
doświadczenie zawodowe w dużych spółkach międzynarodowych, umiejętności prezentacyjne,
wysokie umiejętności komunikacyjne, pozytywna energia.


Andrzej Różański Wyślij e-mail

Trener biznesu, ekspert wysokiej klasy, pracujący z pasją i poczuciem humoru.
Swoje szkolenia opiera o własne, wieloletnie doświadczenia biznesowe.
W swej karierze zawodowej rozpoczynał pracę od stanowiska konsultanta,
by piąć sie po szczeblach i awansować za "wyniki" do stanowisk dyrektora.
Przeprowadził około 3500h szkoleń dbając o komfort uczestników szkoleń.

ARBIZ AKADEMIA BIZNESU


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 070 / sztuka
Użytkownik
ARBIZ-Consulting (1)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Andrzej Różański
ARBIZ AKADEMIA PRZEMAWIANIA
Wyślij e-mail
Wilczak 16A / 213
61-623 Poznań

tel: 61 670 93 9561 670 93 95
fax: 61 642 73 63
www.arbiz.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
sb: 09:00-17:00
nd: 09:00-17:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU ARBIZ-Consulting
pozytywna
rozwiń Gorąco polecam.Szkolenie prowadzone w miłej atmosferze, co niewątpliwie jest zasługą trenera Andrzeja Różańskiego. Całą wiedzę a co najważniejsze umiejętności praktyczne, przekazuje w sposób jasny i zrozumiały na konkretnych przykładach.Szkolenie prowadzone jest w sposób profesjonalny:) Wystawiona 04-01-2010 13:41 przez Anna Huk (95.108.14.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Polecam szkolenie Specjalista ds. Funduszy unijnych. Jest ono inne od wszystkich!!! Sympatyczna atmosfera, a co najważniejsze podejście praktyczne, czyli umiejętności, które wykorzystam na pewno w pracy!!! Wystawiona 04-01-2010 13:04 przez Katarzyna Hetman (95.108.14.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Gorąco polecam.Szkolenie prowadzone w miłej atmosferze, co niewątpliwie jest zasługą trenera Andrzeja Różańskiego. Całą wiedzę a co najważniejsze umiejętności praktyczne, przekazuje w sposób jasny i zrozumiały na konkretnych przykładach.Szkolenie prowadzone jest w sposób profesjonalny:) Wystawiona 04-01-2010 13:41 przez Anna Huk (95.108.14.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Polecam szkolenie Specjalista ds. Funduszy unijnych. Jest ono inne od wszystkich!!! Sympatyczna atmosfera, a co najważniejsze podejście praktyczne, czyli umiejętności, które wykorzystam na pewno w pracy!!! Wystawiona 04-01-2010 13:04 przez Katarzyna Hetman (95.108.14.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
PROFESJONALNA ASYSTENTKA / SEKRETARKA - galeria
PROFESJONALNA ASYSTENTKA / SEKRETARKA Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 2)
Poprzednia usługa: Budowa domów, budownictwo ogólne   Następna usługa: Projektowanie stron www