favore.pl
Prowadzenie spraw księgowo  -  finansowych, kadry

Prowadzenie spraw księgowo - finansowych, kadry nr 2796

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
anpol (1)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Anna Olszewska
Anna Olszewska
Wyślij e-mail
ul. Przylaszczkowa 14c
04-994 Warszawa

tel: 22 810150122 8101501
tel: 22 810151222 8101512
tel: 22 3322108, 22 3322109
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPIS USŁUGI
Biuro Rachunkowe "ANPOL" zostało założone w sierpniu 1991 r. na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej nr. 25783 dokonanego przez Urząd Dzielnicy Praga Południe w Warszawie.
Do podjęcia tej decyzji skłoniła mnie obserwacja gwałtownego rozwoju gospodarki wolnorynkowej w Polsce, rodzącego w sposób oczywisty zapotrzebowanie na profesjonalne usługi z zakresu księgowości i doradztwa podatkowego. Posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe w zakresie ekonomii i finansów postanowiłam związać swoją przyszłość zawodową z tymi właśnie zagadnieniami.
       Wraz z rozwojem firmy zmieniała się jej struktura wewnętrzna i organizacja pracy. Obecnie zatrudniam 16 pracowników i korzystam z 250 m powierzchni biurowej.
       Właściwy dobór personelu, przejrzysty podział kompetencji, opracowanie i wdrożenie systemu stałego podnoszenia kwalifikacji, zapewnienie sprawnego przepływu informacji, elastyczność i optymalizacja świadczonych przez nas usług to podstawowe zasady, którymi kierujemy się aby spełnić żądania i wymagania klientów.
       Aby być profesjonalistami w swojej dziedzinie pracownicy mają obowiązek stałego podnoszenia kwalifikacji i aktualizacji wiedzy. W tym celu organizowane są wewnętrzne szkolenia pracownicze oraz zapewniony dostęp do fachowej literatury i specjalistycznych publikacji.
       Obok stałego doskonalenia wiedzy istotnym czynnikiem wspomagającym pracę doradcy podatkowego jest stała wymiana doświadczeń stąd decyzja wstąpienia do Stowarzyszenia Ekspertów Finansowych i Doradców Podatkowych, którego członkiem jestem od 1996 r.
       Po dziesięciu latach od rozpoczęcia działalności w zakresie doradztwa podatkowego mogę z zadowoleniem stwierdzić, że dokonałam trafnego wyboru drogi zawodowej.
       Zaufało mi wiele firm polskich oraz z kapitałem zagranicznym powierzając mi swoje obowiązki, dlatego też każdego klienta traktuję indywidualnie świadcząc swoje usługi uczciwie, rzetelnie i dyskretnie.
       Pomimo dużego ryzyka, ciężkiej i mozolnej pracy, ciągłego braku czasu na realizację prywatnych zamierzeń, prowadzenie Biura Rachunkowego i wykonywanie zawodu doradcy podatkowego sprawia mi wiele satysfakcji i przynosi nowe, ciekawe doświadczenia i nowe wyzwania. Pokonywanie trudności, zazwyczaj powstających z powodu niejasności i braku jednolitej interpretacji przepisów prawa podatkowego, to dla mnie droga do stałego rozwoju i samorealizacji.
       Z okazji jubileuszu X lecia działalności Biura Rachunkowego "ANPOL" pragnę serdecznie podziękować wszystkim klientom za zaufanie jakim mnie obdarzyliście, miłą długoletnią współpracę oraz chęć korzystania z usług mojej firmy w przyszłości.

           ZAKRES USŁUG


Prowadzenie spraw księgowo - finansowych:

    - Ewidencja księgowa dokumentów źródłowych prowadzona zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami zawartymi w ustawie o rachunkowości.

    - Ewidencje podatkowe prowadzone zgodnie z przepisami materialnego prawa podatkowego.

    - Sporządzanie sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat, informacji dodatkowej, przepływ środków pieniężnych).

    - Sporządzanie deklaracji podatkowych.

    - Obsługa w Urzędach Skarbowych.

    - Doradztwo podatkowe, analizy podatkowe.

    - Nadzór finansowo-księgowy wewnątrz jednostki, szkolenie pracowników biurowych, wdrażanie i zorganizowanie systemu obiegu dokumentacji księgowej w jednostce, pomoc przy wdrażaniu nowych programów magazynowych, sprzedaży, kasowych.

    - Obsługa kontroli podatkowych oraz skarbowych.

    - Sporządzanie wniosków kredytowych w części dotyczącej wyników finansowych.


Obsługa prac dotyczących rozliczeń płacowych oraz ZUS:

    - sporządzanie listy płac.

    - obliczanie wysokości składek na ubezpieczenia oraz rozliczanie należności z tych tytułów z wypłaconymi przez płatnika świadczeniami za czas choroby.

    - zgłaszanie do ZUS nowo zatrudnionych pracowników.

    - sporządzanie w ustawowych terminach deklaracji rozliczeniowych.

    - sporządzanie imiennych raportów dla pracowników.

    - sporządzanie raportu dla płatnika o wypłaconych świadczeniach i przerwach w opłacaniu składek.

    - informowanie płatnika na co najmniej dwa dni przed ustawowym terminem płatności składek, o wysokości zobowiązania płatnika z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne.

    - aktualizowanie danych objętych zgłoszeniem w przypadku ich zmiany.

    - obsługa w oddziale ZUS.

    - obsługa kontroli z ZUS.

    - przekazywanie do ZUS w sposób elektroniczny dokumentacji rozliczeniowej.

    - obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od wypłaconych wynagrodzeń oraz informowanie płatnika o wysokości zobowiązania.

    - sporządzanie deklaracji podatkowej PIT-4.

    - pomoc oraz doradztwo z zakresu Kodeksu Pracy.


     Ze względu na istniejący system organizacyjny biura rachunkowego(stały nadzór doradcy podatkowego i głównego księgowego, sprawdzone oprogramowanie i sprzęt i.t.p)wszystkie prace muszą być wykonywane w siedzibie Biura Rachunkowego ANPOL, natomiast spotkania pracowników ANPOL z klientem mogą odbywać się w siedzibie klienta (kwestia umowna).
     Zakres świadczonych przez nas usług, warunki ich wykonywania są zawsze optymalizowane tak aby spełnić żądania i wymagania klientów.
     Biuro Rachunkowe "ANPOL" będąc ubezpieczone od ryzyka związanego z wykonywaniem przez nas czynności, odpowiada za ewentualne szkody wynikłe u klienta z powodu popełnionego przez nas błędu.
     Pracownicy biura ANPOL znają podstawy języka angielskiego i mamy możliwość sporządzania sprawozdań finansowych w języku angielskim.
     Podczas wykonywania usług doradztwa podatkowego oraz spotkań z klientem anglojęzycznym korzystamy z usług tłumacza (stale z nami współpracującego).






Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Użytkownik
anpol (1)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Anna Olszewska
Anna Olszewska
Wyślij e-mail
ul. Przylaszczkowa 14c
04-994 Warszawa

tel: 22 810150122 8101501
tel: 22 810151222 8101512
tel: 22 3322108, 22 3322109
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU anpol
pozytywna
rozwiń Bardzo polecam Państwu to biuro ze względu na fachowa szybką obsługę. Ponadto panie są bardzo miłe i przepiękne "zakochać się można" :)))))) Wystawiona 15-06-2012 18:51 przez alex (89.76.42.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Bardzo polecam Państwu to biuro ze względu na fachowa szybką obsługę. Ponadto panie są bardzo miłe i przepiękne "zakochać się można" :)))))) Wystawiona 15-06-2012 18:51 przez alex (89.76.42.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
Mapka dojazdowa - Prowadzenie spraw księgowo - finansowych, kadry
Prowadzenie spraw księgowo - finansowych, kadry Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 8)
Poprzednia usługa: 8 pokoi czeka na Ciebie   Następna usługa: 2 stawy o łącznej powierzchni 9 ha pełne ryb