favore.pl
Profesjonalny office manager

Profesjonalny office manager nr 289143

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)Więcej: Nasze szkolenia realizowane są w sieci hoteli IBIS na terenie Warszawy

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 650 / osoba
Użytkownik
cosm ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Centrum Organizacji Szkoleń Menedżerskich (www.szkolenie.com)
Wyślij e-mail
ul. Wadowicka 1
03-093 Warszawa

tel: 22 864605022 8646050
godziny pracy biura: 08:00-16:00 (www.szkolenie.com)
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
śr: 10:00-17:30
cz: 09:00-16:30
pt: 09:00-16:30
Szkolenie trzydniowe: 23-25 marca 2011, Warszawa
rozwiń
OPIS USŁUGI
Profil uczestników

Office manager, asystentki i sekretarki, których praca wymaga rozwoju kompetencji w zakresie prawa, księgowości i zarządzania firmą.



Cel szkolenia

  • Poznanie podstawowych zagadnień oraz zasad z zakresu rachunkowości i finansów
  • Doskonalenie umiejętności i pogłębianie wiedzy z zakresu prowadzenia biura
  • Poznanie technik i zasad asertywności, a także elementów coachingu

Korzyści dla uczestników

  • Zapoznanie uczestników z podstawowymi pojęciami, koncepcjami, metodami i narzędziami wykorzystywanymi w rachunkowości i finansach
  • Doskonalenie umiejętności i pogłębianie wiedzy z zakresu prowadzenia biura
  • Poznanie technik i zasad asertywności, a także elementów coachingu
  • Poznanie swoich predyspozycji osobowościowych i dobranie najbardziej odpowiadającego nam stylu managementu
  • Nabycie umiejętności organizowania czasu pracy i delegowania zadań
  • Poznanie prawa pracy związanego z urlopami pracowniczymi oraz rodzajami umów oraz zasad archiwizacji dokumentacji firmowej

Program szkolenia


PODSTAWY RACHUNKOWOŚCI I FINANSÓW

  • Podstawy rachunkowości
  • Istota i funkcje rachunkowości w przedsiębiorstwie
  • Podstawowe pojęcia z zakresu rachunkowości
  • Zasady sporządzania sprawozdań finansowych
    • Struktura rocznego sprawozdania finansowego
    • Bilans i rachunek zysków i strat - ich treść informacyjna
  • Podstawowe zasady ewidencji księgowej
    • Konta bilansowe i wynikowe
    • Zakładowy Plan Kont
    • Charakterystyka kont dostawców i kont odbiorców
  • Dokumentowanie operacji gospodarczych
    • Dowody księgowe – ich rodzaje i zasady wystawiania
    • Zasady kontroli dowodów księgowych
    • Faktura jako podstawowy dowód księgowy
    • Obieg dowodów księgowych
    • Zasady przechowywania dokumentów w przedsiębiorstwie
  • Charakterystyka wybranych zagadnień – księgowość w praktyce
  • Wynagradzanie za pracę
    • Rodzaje form wynagradzania - charakterystyka oraz obowiązki przedsiębiorstwa jako ich płatnika
    • Zasady naliczania wynagrodzeń z tytułu umów o pracę
    • Charakterystyka umów o dzieło i zlecenia
  • Ryczałty samochodowe – warunki korzystania i zasady naliczania
  • Delegacje krajowe i zagraniczne – dokumentowanie i zasady rozliczania
  • Podstawowe zasady obrotu gotówkowego w przedsiębiorstwie
    • Prowadzenie kasy w przedsiębiorstwie
    • Raport kasowy i jego charakterystyka
  • Rachunkowość a zarządzanie finansami przedsiębiorstwa
    • Cele przedsiębiorstwa a zarządzanie finansami
    • Sposoby finansowania działalności przedsiębiorstwa
    • Analiza finansowa a rachunkowość i zarządzanie firmą
    • Sporządzanie budżetów w jednostce gospodarczej – cele, zadania i praktyczne wskazówki

ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI

  • Kompetencje office managera
    • Moje miejsce w firmie
    • Role i obowiązki
  • Podstawowe style managementu. Zarządzanie sytuacyjne w zależności od kompetencji i motywacji pracownika (model Blancharda)
  • Model SMART – zarządzanie celami
  • Zarządzanie trudnymi sytuacjami. Radzenie sobie z trudnymi pytaniami, wątpliwościami i zastrzeżeniami przy użyciu języka perswazji
  • Motywowanie – rozmowa z pracownikiem. Czynniki motywujące i demotywujące pracowników (model Hertzberga, teoria Maslowa)
  • Sztuka delegowania i egzekwowania

ASERTYWNOŚĆ

  • Jak mnie widzą inni?
  • Kiedy należy powiedzieć „nie”, czyli asertywne stawianie granic. Technika zdartej płyty i zamglenia
  • Udzielanie pracownikom pozytywnej i negatywnej informacji zwrotnej
  • Co to znaczy być asertywnym?
  • Stosowanie drabinki interwencji w rozmowie z pracownikiem. Koncepcja Pameli Butler

KOMUNIKOWANIE SIĘ Z PRACOWNIKAMI I KLIENTAMI

  • Werbalna i niewerbalna strona komunikacji
  • Aktywne słuchanie
  • Schemat Mehrabiana
  • Obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego firmy
    • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
    • Oczekiwania i potrzeby klientów
    • Rola obsługi klienta w procesie sprzedaży
 
PRAWO PRACY

  • Przyjęcie nowego pracownika
  • Umowy
  • Czas pracy
  • Urlopy pracownicze

ORGANIZACJA DOKUMENTACJI FIRMOWEJ

  • Metody archiwizacji dokumentów firmowych
  • Kategorie archiwalne
  • Prowadzenie archiwum firmowego
  • Archiwizacja dokumentacji bieżącej

Metodologia szkolenia

Szkolenie łączy formę wykładów i warsztatu. Kształcenie umiejętności menedżerskich poprzez ćwiczenia i odgrywane scenki. Wymiana doświadczeń sprzyja analizie własnych zachowań i pozwala znaleźć odpowiednie narzędzia radzenia sobie z najbardziej problematycznymi dla nas sytuacjami.

Szkolenie składa się w 80% z elementów

  • Scenki warsztatowe
  • Ćwiczenia zespołowe, indywidualne
  • Ćwiczenia i gry edukacyjne
  • Ćwiczenia wdrażające nowe umiejętności i wiedzę
  • Ćwiczenia rozwijające wyobraźnię, myślenie kreatywne
  • Case study - studium przypadków
  • Budowanie interakcji
  • Omówienia i wyciąganie wniosków z jednoczesnym przełożeniem na doświadczenie i praktyczne działanie
  • Dyskusje
  • Stymulowanie pytań

Szkolenie w 20% składa się z elementów

  • Wprowadzenie do zagadnień
  • Prezentacje
  • Uzupełnianie wiedzy odpowiednim materiałem

Czas trwania szkolenia

3 dni szkoleniowe

Cena szkolenia: 1650 PLN brutto od osoby

Cena szkolenia obejmuje

  • Uczestnictwo w szkoleniu
  • Konsultacje
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Obiady
  • Przerwy kawowe


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

PLIKI DO POBRANIA
INFORMACJE
Cena
1 650 / osoba
Użytkownik
cosm ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Centrum Organizacji Szkoleń Menedżerskich (www.szkolenie.com)
Wyślij e-mail
ul. Wadowicka 1
03-093 Warszawa

tel: 22 864605022 8646050
godziny pracy biura: 08:00-16:00 (www.szkolenie.com)
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
śr: 10:00-17:30
cz: 09:00-16:30
pt: 09:00-16:30
Szkolenie trzydniowe: 23-25 marca 2011, Warszawa
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU cosm
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
przed szkoleniem - Profesjonalny office manager
Profesjonalny office manager Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 7)
Poprzednia usługa: Ochrona środowiska dla gabinetów medycznych   Następna usługa: Taekwondo dla dzieci - Warszawa.