favore.pl
Brak zdjęcia

METODY PRACY Z UCZNIEM ZDOLNYM nr 334506

Lokalizacja: cała Polska

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
100 / sztuka
Użytkownik
atyniec ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Agnieszka Tyniec
Stowarzyszenie Nasza Szkoła
Wyślij e-mail
Kalinówka 77B
21-040 Świdnik

tel: 660491712660491712
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
KURS PRZEZ INTERNET
rozwiń
OPIS USŁUGI

Lekcja 1 – Czym charakteryzuje się uczeń zdolny?

Treści:

  • jak poznać ucznia zdolnego (T. Lewowicki –wysoki poziom zdolności ogólnych, inteligencji, zdolności specjalnych, wysokie osiągnięcia lub możliwości takich osiągnięć, osiągnięcia oryginalne i twórcze lub możliwości takich osiągnięć)
  • wskazanie, iż u ucznia zdolnego wcześnie i spontanicznie pojawiają się zdolności na wysokim poziomie oraz ich kierunkowość, która wyraża się mistrzostwem w konkretnej dziedzinie
  • wysokie oceny nie są jedynym wyznacznikiem uzdolnień
  • charakterystyka ucznia zdolnego w sferach poznawczej i społeczno-emocjonalnej

 

Lekcja 2 – Jakie trudności edukacyjne może mieć uczeń zdolny?

Treści:

  • wysokie uzdolnienia nie zawsze idą w parze z wysokimi ocenami
  • syndrom nieadekwatnych osiągnięć, czyli rozbieżność między potencjalnymi możliwościami a faktycznymi osiągnięciami, przyczyny syndromu (czynniki wewnętrzne, społeczne, związane z procesem dydaktyczno-wychowawczym, opis czynników i przykłady)

 

Lekcja 3 – Jak pracować z uczniem zdolnym

Treści:

  • waga wypracowania przez opiekunów, ucznia i nauczyciela wspólnego programu rozwoju zdolności
  • rola autorytetu nauczyciela, w jaki sposób go budować
  • stosowanie różnorodnych metod pracy, propozycja metod, umożliwienie indywidualnej pracy
  • konieczna dobra znajomość ucznia, w jaki sposób go poznać (metody stosowane przez psychologów i pedagogów, metody socjometryczne, obserwacja)
  • holistyczność działań, by rozwój był wszechstronny
  • przypisywanie uczniowi funkcji asystenta nauczyciela
  • zachęcanie do samooceny

 

Lekcja 4 Plan Działań Wspierających

Treści:

  • zawartość planu- cele edukacyjne ogólne i szczegółowe
  • wyjaśnienie czym są cele ogólne, przykłady celów w edukacji
  • podkreślenie roli celów wychowawczych

 

Lekcja 5 Zróżnicowanie metod dydaktycznych

Treści:

  • opis metod, które są szczególnie przydatne (metoda projektu, zajęcia pozalekcyjne, pozaszkolne, warsztaty, treningi, turnieje, konkursy, zajęcia realizowane przez uczelnie wyższe)
  • wykorzystanie internetu jako środka promocji uczniów zdolnych i ich dokonań
  • wsparcie dla ucznia zdolnego
    • kto pomaga, jeżeli zachodzi taka potrzeba, rola pomocy psychologa lub pedagoga (pomoc w racjonalizowaniu stresu, łagodzenia jego skutków, wypracowaniu z rodzicami skutecznych sposobów wychowania), otoczenie opieką w wypadku absencji ucznia, zapewnienie indywidualnych konsultacji
    • informacja o konkursach, olimpiadach itp., ułatwianie uczestnictwa w nich oraz przygotowywania się do nich

 

Zadanie zaliczeniowe: Znalezienie i krótkie opisanie 3 konkursów związanych z nauczanym przedmiotem, które mogłyby być propozycją dla ucznia zdolnego.

Zaliczenie: Znalezienie i krótka charakterystyka zajęć w okolicznych Domach Kultury, wyższych uczelniach itd., które mogą zainteresować ucznia uzdolnionego w dziedzinie, jaką reprezentuje nauczyciel.

 

 

Lekcja 6 Cele edukacyjno-terapeutyczne pracy z uczniem zdolnym

 

Treści:

  • wskazanie najważniejszych celów edukacyjnych w pracy z uczniem zdolnym (m.in. wdrażanie do procesu samokształceniowego, wdrażanie do systematyczności i samodzielności, rozwój społeczno-emocjonalny itd.)
  • nauka zdobywania informacji oraz krytycznej oceny źródeł
  • zachęcanie do samodzielności w konstruowaniu wraz z nauczycielem ścieżki rozwoju
  • rola i formy promocji uczniów

 

Lekcja 7 W tym szaleństwie jest metoda – o metodach raz jeszcze

Treść:

  • charakterystyka i egzemplifikacja metod aktywizujących (poszukujących, heurystycznych, rozwijających myślenie konwergencyjne, technik szybkiego uczenia się), metod rozwijających umiejętności komunikacyjno-społeczne (metody praktyczne, dyskusje, trening twórczości), metody umożliwiające ekspresję ucznia w wybranych dziedzinach (metody waloryzacyjne), metody ewaluacyjne
  • propozycja scenariusza treningu twórczego myślenia, autoprezentacji

 

Cena szkolenia 100 zł.

Prowadzący-Justyna Dąbrowska-psycholog.



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
100 / sztuka
Użytkownik
atyniec ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Agnieszka Tyniec
Stowarzyszenie Nasza Szkoła
Wyślij e-mail
Kalinówka 77B
21-040 Świdnik

tel: 660491712660491712
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
KURS PRZEZ INTERNET
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU atyniec
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.

METODY PRACY Z UCZNIEM ZDOLNYM Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: Wynajem podnośnika zwyżki Katowice Tychy Gliwice   Następna usługa: Cyklinowanie oraz układanie podłóg