favore.pl
Brak zdjęcia

Umowa SLA nr 336854

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
2 100 / sztuka
Kontakt
Joanna Konopka
SQAM Sp. z o.o. SP.K
Wyślij e-mail
Ul. Bokserska 1
02-682 Warszawa

tel: 22 427 37 0922 427 37 09
fax: 22 244 24 59
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
śr: 09:30-17:00
cz: 09:30-17:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

Opis wydarzenia

Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest przedstawienie procesu budowania skutecznego porozumienia SLA i przekazanie uczestnikom wiedzy przydatnej w przygotowywaniu umów Service Level Agreements na potrzeby własnych środowisk.

W ramach szkolenia poznają Państwo następujące zagadnienia:
• Rozwój świadomości informatycznej organizacji, a umowa SLA
• Rola i miejsce SLA w organizacjach
• Możliwości umów SLA
• Konstruowanie korzystnych umów SLA
• Wdrażanie SLA – problematyczne punkty umów
• Weryfikacja zobowiązań w umowach SLA
• Struktura, wymagania i projekt SLA
• Mierniki wydajności i efektywności SLM

Program szkolenia:
• Co to jest Service Level Management
• Jak przygotować organizację IT oraz komórki biznesowe do wdrożenia procesu SLM
• Zarządzanie wymaganiami biznesowymi przy zachowaniu dobrej relacji biznesowej
• Co jest niezbędne do podpisania dobrej umowy SLA
• Jak monitorować i raportować działanie zasad opisanych w umowie SLA
• Jakie działania należy podjąć, aby zobowiązania w umowie SLA spełniały oczekiwania biznesu i były jednocześnie realne
• Jak nie zginąć w gąszczu zmian i modyfikacji umowy SLA
• Co zrobić, aby cała organizacja IT zrozumiała jaki ma wpływ na dotrzymanie gwarancji zawartych w umowie SLA
• Weryfikacja zadowolenia Klienta Wewnętrznego z usług, które świadczy IT w kontekście umowy SLA
• Spełnianie wysokich oczekiwań biznesu w kontekście tendencji do obniżania budżetu IT
• Jakich narzędzi potrzebuje IT, aby gwarancje zawarte w umowie SLA były realne
• Jak zadbać o budowanie właściwych relacji z Klientem Wewnętrznym w zakresie procesu SLM

Cena regularna 2100zł + 23%VAT

Szkolenie trwa od godz. 9.30 do godz. 17.00
Rejestracja uczestników od godz. 9.15 do godz. 9.30

Uczestnikom zapewniamy:
- materiały szkoleniowe
- przerwę kawową
- lunch
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu

ZAPRASZAMY DO REJESTRACJI!

http://gigacon.org/sla



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
2 100 / sztuka
Kontakt
Joanna Konopka
SQAM Sp. z o.o. SP.K
Wyślij e-mail
Ul. Bokserska 1
02-682 Warszawa

tel: 22 427 37 0922 427 37 09
fax: 22 244 24 59
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
śr: 09:30-17:00
cz: 09:30-17:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU SW_Konferencje2
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.

Umowa SLA Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 2)
Poprzednia usługa: Żwir - otoczak, grysy, żwiry, kruszy na eldasbis   Następna usługa: PRASA DO FORNIRU FIRMY OTT