favore.pl
Brak zdjęcia

Techniki sprzedaży i obsługa klienta nr 340162

Lokalizacja: Wrocław (woj. dolnośląskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
690 / sztuka
Kontakt
Aleksandra Polak
Globalskills Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
Saperów 57/1
53-151 Wrocław

tel: 71 364091371 3640913
tel: 71 364091171 3640911
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
cz: 09:00-16:00
pt: 09:00-16:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
inMedia Polska z siedzibą we Wrocławiu zaprasza na szkolenie pt.:
"TECHNIKI SPRZEDAŻY I OBSŁUGA KLIENTA"
Wrocław, 15-16 września 2011 r.

Cel szkolenia:

Celem programu jest podniesienie jakości obsługi klienta, rozwinięcie umiejętności budowania relacji z klientami i poprawnego analizowania ich potrzeb oraz wypracowanie technik wspierających efektywną komunikację na płaszczyźnie pracownik-klient. Szkolenie polecamy osobom mającymi bezpośredni lub telefoniczny kontakt z zewnętrznym klientem firmy. Program będzie przydatny dla pracowników działów obsługi klienta, działów reklamacji, infolinii, recepcji, pracowników telefonicznej obsługi klienta, telemarketerów.

 

Korzyści dla Ciebie:

  • rozwiniesz swoje umiejętności komunikowania się;
  • wypracujesz własne skuteczne techniki trwałej współpracy z klientami zewnętrznymi;
  • nauczysz się poprawnie analizować potrzeby klientów i elastycznie na nie reagować;
  • dowiesz się jak radzić sobie w kontaktach z klientem „trudnym”;
  • poznasz specyfikę telefonicznej obsługi klienta;
  • poznasz techniki sprzedażowe, zasady prezentacji oferty oraz skutecznego pozyskiwania nowych klientów;
  • poznasz techniki radzenia sobie ze stresem i emocjami;
  • to wszystko podniesie jakość Twojej obsługi klienta i pozytywnie wpłynie na wizerunek Twój i reprezentowanej przez Ciebie instytucji


Prowadzący:

Anita Goździkowska – trener biznesu. Zrealizowała liczne projekty szkoleniowe m.in. z zakresu zarządzania sprzedażą, technik sprzedaży, profesjonalnej obsługi klienta, negocjacji handlowych, zarządzania relacjami z klientem, telemarketingu, realizacji badań satysfakcji klientów, prowadzenia efektywnych kampanii telemarketingowych  a także szeroki zakres szkoleń z zakresu umiejętności osobistych. 

 

Metody szkoleniowe:

Wykłady interaktywne, symulacje, analizy przypadków, dyskusje grupowe. Zajęcia w 100% praktyczne.

Cena 690,00 zł

Cena obejmuje:

  • materiały szkoleniowe;
  • certyfikat ukończenia szkolenia;
  • serwis kawowy, lunch

Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres e-mail: Wyślij e-mail

Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
690 / sztuka
Kontakt
Aleksandra Polak
Globalskills Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
Saperów 57/1
53-151 Wrocław

tel: 71 364091371 3640913
tel: 71 364091171 3640911
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
cz: 09:00-16:00
pt: 09:00-16:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU inmedia
brak opinii neutralnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.

Techniki sprzedaży i obsługa klienta Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: Budowa   Następna usługa: Montaz Anten Satelitarnych