favore.pl
Profesjonalna Obsługa Klienta 8. 10. 2011

Profesjonalna Obsługa Klienta 8. 10. 2011 nr 343058

Lokalizacja: Gdańsk (woj. pomorskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
259 / sztuka
Użytkownik
Perspecta2010 ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Katarzyna Kocur
Perspecta
Wyślij e-mail
Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk

tel: 58 746 38 4158 746 38 41
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Techniki wykorzystywane podczas szkoleń:

1. Prezentacje multimedialne
2. Ćwiczenia dostosowane do grupy szkoleniowej
3. Analiza przypadku, case study
4. Testy psychologiczne
5. Indywidualne doradztwo
6. Dyskusje
7. Gry symulacyjne
8. Scenki, psychodrama
9. Demonstracje

Obszary szkolenia:


Komunikacja i autoprezentacja - Skuteczna komunikacja w biznesie, wywieranie pozytywnego wrażenia, efektywne metody komunikacji, zasady autoprezentacji

Zarządzanie sobą w czasie - Skuteczne wykorzystywanie czasu, zarządzanie celami, metody efektywnego planowania

Budowanie długofalowych relacji z Klientem- Zasady skutecznych kontaktów z Klientami, typy klientów, prowadzenie prezentacji i kontaktu telefonicznego z Klientem, efektywna sprzedaż, praca z trudnym Klientem

Wywieranie wpływu - Podstawowe zasady wywierania wpływu w sprzedaży, psychologia manipulacji

Skuteczne Negocjacje - Etapy negocjacji, rodzaje i funkcje negocjacji, skuteczne negocjacje w praktyce

Savoir Vivre w Biznesie
- Zasady savoir vivru w biznesie, kreowanie profesjonalnego wizerunku w kontaktach służbowych


Dokładny program szkolenia dostępny jest w Kalendarzu Szkoleń na stronie www.perspecta.pl

Termin i miejsce szkolenia:

08.10.2011 Gdańsk

Koszt szkolenia:

259 PLN/ osoba

Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat.

Zapraszamy do Uczestnictwa w pozostałych szkoleniach otwartych oraz korzystania z promocji cenowych. Szczegóły na Wyślij e-mail w zakładce szkolenia otwarte.

Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
259 / sztuka
Użytkownik
Perspecta2010 ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Katarzyna Kocur
Perspecta
Wyślij e-mail
Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk

tel: 58 746 38 4158 746 38 41
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU Perspecta2010
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Profesjonalna Obsługa Klienta 8. 10. 2011 - galeria
Profesjonalna Obsługa Klienta 8. 10. 2011 Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 9)
Poprzednia usługa: Sunny Days Palma De Mirette - Egipt 14 dni All   Następna usługa: Pompa Vickers V20101F11B Vickers V20101F11B