W dobie różnorodności dostępnych rozwiązań telekomunikacyjnych należy rozważnie postępować w doborze stosownej technologii telekomunikacyjnej dla potrzeb firmy. Mamy w tym wieloletnie doświadczenie zdobyte na bazie firm, które z tych technologii korzystają na co dzień a wręcz bazują na nich swój biznes.
Zagadnień związanych z telefonią jest bardzo dużo, począwszy od prostej telefonii biurowej budowanej na bazie technologii:
a skończywszy na inteligentnych systemach do obsługi klientów bazujących na całych procesach:
· ACD (Automatic Call Dystrybution)
· CTI (Computer Telephony Integration)
· IVR (Interactive Voice Response)
· Power, Predictiv dialing
· Voice Recording (Rejestracja rozmów)
· Call back’s (Oddzwanianie)
· Voice messagebox (Skrzynki głosowe)
Funkcjonalność technologii jest tylko jedą stroną medalu zaś sama platforma jest nie jako sercem całego systemu. W tym aspekcie mamy dużo doświadczeń na bazie systemów:
Jeżeli maja Państwo potrzebę w zakresie:
zapraszamy serdecznie do skorzystania z naszego doświadczenia.