Wojciech Piskorski Tacho-Serwis Wyślij e-mail ul. Oleska 125a (baza PZM) 45-231OPOLE tel: 796975081796975081 Pokaż na mapie Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt:00:00-24:00
sb:10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Firma Tacho-Serwis
zaprasza do korzystania z udług. Oferujemy Państwu:
Wojciech Piskorski Tacho-Serwis Wyślij e-mail ul. Oleska 125a (baza PZM) 45-231OPOLE tel: 796975081796975081 Pokaż na mapie Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
rozwiń
super obsługa, awaria zdiagnozowana jeszcze podczas rozmowy telefonicznej, i tanio to najważniejsze.POLECAM
Wystawiona 10-07-2012 18:17
przez MIREK (93.154.191.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Szybko tanio i sprawnie, dostałem bardzo duży rabat, za tą sama robotę jak pytałem u konkurencji zapłaciłbym 150 zł netto więcej. POLECAM
Wystawiona 28-06-2012 08:19
przez Waldek z Brzegu (164.127.100.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Pan umówił się zemną na wykonanie odczytu z tachografu i nie wykonał usługi,twierdząc że musi gdzieś jechać.Dziwne o klienta trzeba dbać:(
Ja jestem rozczarowany podejściem do klienta.Może szef nie wie co robią pracownicy.
Wystawiona 24-10-2014 22:36
przez Norbert Piental (217.99.131.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie. Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń
super obsługa, awaria zdiagnozowana jeszcze podczas rozmowy telefonicznej, i tanio to najważniejsze.POLECAM
Wystawiona 10-07-2012 18:17
przez MIREK (93.154.191.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Szybko tanio i sprawnie, dostałem bardzo duży rabat, za tą sama robotę jak pytałem u konkurencji zapłaciłbym 150 zł netto więcej. POLECAM
Wystawiona 28-06-2012 08:19
przez Waldek z Brzegu (164.127.100.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Pan umówił się zemną na wykonanie odczytu z tachografu i nie wykonał usługi,twierdząc że musi gdzieś jechać.Dziwne o klienta trzeba dbać:(
Ja jestem rozczarowany podejściem do klienta.Może szef nie wie co robią pracownicy.
Wystawiona 24-10-2014 22:36
przez Norbert Piental (217.99.131.*)
Zgłoś nadużycie