favore.pl
Brak zdjęcia

Szkolenie "Etapy skutecznej sprzedaży. " nr 403725

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
190 / sztuka
Użytkownik
Expectus ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Piotr Krupa
Expectus
Wyślij e-mail
Warszawa
tel: 608090008608090008
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
sb: 09:00-17:00
OPIS USŁUGI

Cudowne triki natychmiastowej sprzedaży... Hipnotyczna super-sprzedaż... techniki błyskawicznego domykania transakcji... Sprzedaż bez wysiłku....Kredyty hipnotyczne
Te widowiskowe tytuły, dotyczą autentycznie przydatnych metod. Budowę domu zaczyna się jednak od mocnych fundamentów a nie od dachu. A w torcie najważniejszy jest biszkopt i warstwy kremu a nie wisienka na wierzchu.
Podobnie niezwykłe triki sprzedażowe są uzupełnieniem i wręcz ornamentem wieńczącym dzieło potężnego gmachu umiejętności i wiedzy nt. Sprzedaży. Gmachu postawionego na solidnym fundamencie ze znajomości, poszczególnych etapów procesu sprzedaży i kompetencji tj.: dobór potencjalnych klientów, umiejętne zadawanie pytań, zarządzanie swoim czasem, planowanie pracy, opanowane techniki negocjowania ceny i warunków transakcji oraz zamykanie sprzedaży.
Sprzedaż to zarządzanie kupnem a więc umiejętność zaplanowania swoich działań na każdym etapie kontaktu z klientem. Zadbanie by każdy kontakt służył nam do przeprowadzenia klienta przez kolejny etap sprzedaży.
<!--break-->Te właśnie etapy przejdą Uczestnicy szkolenia. Począwszy od prospectingu (doboru potencjalnych klientów) i planowania swojej pracy, po zarządzanie relacjami czyli tzw. obsługę posprzedażową - zadbanie by klient nie tylko dokonywał kolejnych zakupów ale też stał się źródłem kolejnych kontaktów.
 
I. Cel szkolenia
Zapoznanie uczestników ze standardami i technikami pracy na poszczególnych etapach sprzedaży ich przećwiczenie. Zwiększenie efektywności ich pracy poprzez wprowadzenie takich narzędzi jak prospecting, techniki zarządzania czasem i planowania własnej sprzedaży.
 
II. Efekty szkoleniowe i korzyści dla uczestników
Uczestnicy szkolenia nauczą się przygotowywać plany sprzedażowe, korzystając z takich narzędzi jak lejek sprzedaży i siedem etapów sprzedaży.
 
Poznają i przećwiczą model PCK i język korzyści. Ułożą swoje listy pytań do klientów, pozwalających skuteczniej badać potrzeby a w rezultacie sprzedawać.
 
Uczestnicy szkolenia przechodzą przez cały cykl sprzedaży, dzięki czemu poznają swoje słabe i mocne punktu i metody ich wzmacniania, i naprawiania.
 
Nauczą się patrzeć na proces sprzedaży, jako pewną uporządkowaną całość i planować swoje działania, tak by osiągnąć najlepsze efekty.
 
III. Zakres szkolenia
Uczestnicy poznają i przyswajają kolejne etapy procesu sprzedaży, od prospectingu po zarządzanie relacjami. Uczą się również podstaw zarządzania czasem i planowania w pracy handlowca.
 
IV. Czas trwania szkolenia
1 dzień szkoleniowy
 
V. Grupa odbiorców
Adresatami tego szkolenia są handlowcy i pracownicy działów obsługi klienta, kierownicy, supervisorzy sprzedaży i menadżerowie grup sprzedażowych. A także freelancerzy i właściciele małych firm, którzy sami sprzedają swoje usługi.
 
VI. Metody szkoleniowe
Szkolenie zorientowane jest na aktywne uczenie się uczestników poprzez warsztaty (praktyczne scenariusze, scenki rodzajowe, pracę w grupach oraz studia przypadku) połączone z wykładami, mającymi na celu przekazanie wiedzy i umiejętności z zakresu rekrutacji. Szkolenie ma formę warsztatów, na którym uczestnicy poznają i praktykują nabywane umiejętności.
VII. Cena szkolenia
190 zł netto
W koszt szkolenia wliczone są: przerwy kawowe, lunch, materiały szkoleniowe (skrypt) i certyfikat ukończenia szkolenia
 
VIII. Ramowy program szkolenia
1. Etapy sprzedaży.
2. Planowanie swojej sprzedaży
SMART
Lejek sprzedaży jako narzędzie planowania sprzedaży
Wykorzystanie zestawień i raportów sprzedażowych
Efektywne wykorzystanie czasu przez handlowca.
3. Prospecting i przygotowanie do rozmowy.
4. Podstawowe techniki lingwistyczne.
5. Budowanie relacji z klientem.
6. Pytania - klucz do udanej sprzedaży:

  • rodzaje pytań
  • pytania budujące dialog
  • prowadzenie klienta za pomocą pytań

7. Domykanie transakcji.
8. Obsługa po-sprzedażowa i zdobywanie poleceń.



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
190 / sztuka
Użytkownik
Expectus ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Piotr Krupa
Expectus
Wyślij e-mail
Warszawa
tel: 608090008608090008
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
sb: 09:00-17:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU Expectus
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.

Szkolenie "Etapy skutecznej sprzedaży. " Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: Niezbędna DECYZJA ŚRODOWISKOWA? Sprawdź!   Następna usługa: COACHING KATOWICE - Akademia Zmian