PERUKI NATURALNE Tylko prawdziwe wlosy ludzkie !!!

PERUKI NATURALNE Tylko prawdziwe wlosy ludzkie !!! nr 404784

Lokalizacja: Katowice (woj. śląskie)

INFORMACJE
Użytkownik
hairclinique (32)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
HAIRCLINIQUE zaprojektuj swoje wlosy
Wyślij e-mail
Czerwinskiego 6
40-123 Katowice

tel: 535290962
tel: 535290962
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu powołaj się na Favore.pl i zapytaj o rabat
Strona WWW
brak
Godziny
OBOWIAZUJA ZAPISY NA TERMINY
WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
Oświadczam, że znam i akceptuję Regulamin Favore.pl i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Favore.pl Sp. z o.o. albo odbiorców danych zgodnie z Polityką Prywatności. Administratorem danych osobowych jest Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Grochowska 341 lok. 32.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w szczególności w celu wykonania Umowy zawartej z Tobą na podstawie Regulaminu, w tym do umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z serwisu favore.pl, w tym dodawania i publikowania zapytań/zleceń do Dostawców interesujących Cię usług i produktów oraz kontaktowania Cię z nimi. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. [zwiń]

OPIS USŁUGI

Oferujemy Panstwu nowoczesne,oddychajace,lekkie i cienkie jak papier systemy zastepujace zwykle toporne peruki.

Produkowane sa przez nas,nie sprowadzae z USA czy Chin

.Oferowane przez nas wlosy to prawdziwe selekcjonowane wlosy ludzkie,skupowane i scinane od ludzi.Rownie dobrze mozesz nam powierzyc wlasne wlosy aby wykonac zamowienie.

Wiele firm oferuje peruki z wlosow "europejskich" i sprzedaje klientkom miej wartosciowe wlosy typu virgin maleysian,indyjskie i inne,zerujac na ich niewiedzy.

Dla kogo sa przeznaczone nasze wlosy:

-dla osob z lysieniem plackowatym-czesciowym i calkowitym

-dla osob po chemioterapii,nowotworach,wypadkach,aswietlaniach ,oparzeniach i innych chorobach

-dla osob zupelnie zdrowych ktore maja rzadkie,bezwartosciowe wlasne wlosy

-dla osob chcacych przedluzyc i zagescic wlasne wlosy

-dla dzieci,mezczyzn,kobiet

-i inne

Wykoujemy uzupelnienia calkowite(rekonstrukcje a cala glowe) i czesciowe(zakrywajace jakas czesc glowy)

zapraszamy do zapoznania sie z naszym cennikiem na stronie:

 

http://www.zaprojektujswojewlosy.pl/

Zalety naszych wlosow:

-mozna w nich normalnie funkcjonowac,uprawiac sporty,plywac,a takze spac,czyli mozna nosic bardzo dlugi okres czasu ,zapominajac ze ma sie cos nieswojego.Wlosy w zaden sposob nie sa uciazliwe ani ciezki,sa skonstruowane tak,ze mozna sie do nich z latwoscia przyzwyczaic,zapomniec o nich a przez to takze o swoim problemie.

Na przestrzei 6 ciu lat istnienia na polskim rynku (wczesiej nasza firma miescila sie w USA ,a takze do dzis w W.BRYT.) poznalismy potrzeby polskich klientek-pacjentek.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY na konsultacje po uprzedniej rezerwacji terminu pod nrem:

 

 



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
SŁOWA KLUCZOWE
OPINIE O UŻYTKOWNIKU hairclinique
1 2 3 4 z 4  
pozytywna
rozwiń Polecam,w końcu kupiłam najlepsza peruke jaka mogłam sobie wymarzyć i w końcu ktoś mi ja obciął tak że nie wyglada to jak peruka. Wystawiona 29-10-2015 14:05 przez Kasia (87.206.243.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Polecam,jest to najlepsza perukarnia na Śląsku,włosy dobrane idealnie,a Panie są przemiłe,służą dobrym słowem,wsparciem.Wysłuchują cierpliwie i nie liczy sie tu tylko kasa,a takze czlowiek. Wystawiona 24-10-2015 10:55 przez Zaneta (109.95.115.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Bardzo Bardzo dziekuje Pani fryzjerce z Hairclinq ktora uratowala moja peruke po fatalnym cięciu salonu fryzjerskiegiego z okolic katowic.Dziekuje nigfy nie mialam tak pieknych miekkich i lejacych wlosow jak po wyjsciu od Was moje kochane BUZIACZKIII Wystawiona 20-10-2015 17:16 przez Karolinka (87.206.243.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Pani konsultantka na która trafiłam bardzo specyficzna osoba,ale finalnie ja polubiłam.Natomiast moje częściowe Zamowienie bardzo bardzo mi sie podoba.Wystawiam komentarz po pół roku Bo nie chciałabym innych wprowadzić w błąd,ale juz mogę polecić ta firmę Innym osobom.Prawdziwi ludzie,prawdziwe włosy.Samo życie.wczesniej spotkałam pare negatywnych opinii oboje Firmie i wiem juz na pewno ze nie pochodzą one od prawdziwej klienteli.Ja nie żałuje Ze kupiłam tu włosy.ZwlasCza ze wcześniej miałam bardzo nieudany zakup z dolnośląskiej Firmy z Allegro. Wystawiona 29-06-2015 15:17 przez Z. (89.79.120.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń warto czekać,od razu zakupiłam druga sztukę,na wypadek awaryjny-rożnie bywa Wystawiona 23-11-2014 19:27 przez Tajemnicza (87.206.243.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń goraco dziekuje,dzis odebralam wlosy.wszystko przebieglo wzorowo,wiadomo ze oczekiwanie jest najgorsze,ale warto bylo. Wystawiona 20-11-2014 16:57 przez sylwia o. (87.205.5.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Bardzo dziekuje za wlosy Wystawiona 11-05-2014 21:17 przez S.Szczecin (37.225.14.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń najfajniejsze wlosy jakie do tej pory mialam Wystawiona 19-10-2013 11:58 przez sylwia (89.78.121.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Musze stwierdzic po roku uzytkowania (tyle czekalam z wystawieniem opinii ) ze zostaje przy tej firmie juz do konca zycia :) Wystawiona 19-10-2013 09:35 przez H.K. (83.15.134.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Poproszono mnie o opinie ,wiec uwazam ze absolutnie nie zaluje tego zakupu,trzy lata temu przechodzilam chemioterapie i wtedy trafilam do zaprojektuj swoje wlosy,tez przez przypadek,bo lezac na oddziale poznalam kobiete ktora miala wlosy wlassnie z tej firmy.Normalnie w nich spala,chodzila pod prysznic,bylam zafascynowana,zwlaszcza ze nikt nie widzial ze to peruka,wrecz pytano jej co zrobila ze nie traci wlosow podczas chemii.Skusilam sie na wlosy i bardzo dobrze bo dzieki nim przeszlam leczenie mniej stresowo,wiadomo utrata wlosow to duzy stres.O mojej chorobie wiedzieli tylko najblizsze osoby z rodziny,a postronne osoby nie wiedzialy.Wiec wg mnie zakup byl 100 procent potrzebny i przydatny,same wlosy w uzytkowaniu zupelnie jak wlasne sie zachowywaly Wystawiona 02-09-2013 08:00 przez Malgorzata (83.5.91.*)   Zgłoś nadużycie
1 2 3 4 z 4  
PERUKI NATURALNE Tylko prawdziwe wlosy ludzkie !!! - galeria
PERUKI NATURALNE Tylko prawdziwe wlosy ludzkie !!! Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 14)
Poprzednia usługa: Na eleganckości.!   Następna usługa: Grafik