Wyślij e-mail px; background-color: rgb(251, 251, 251); color: rgb(191, 0, 64); "> Wyślij e-mail
Wyślij e-mail px; background-color: rgb(251, 251, 251); " />
Wyślij e-mail px; background-color: rgb(251, 251, 251); ">9-10 października 2012, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum
Wyślij e-mail px; background-color: rgb(251, 251, 251); " />
Wyślij e-mail px; background-color: rgb(251, 251, 251); ">Cena netto 1490 zł, szkolenie 2-dniowe
Wyślij e-mail px; background-color: rgb(251, 251, 251); " />
Wyślij e-mail px; background-color: rgb(251, 251, 251); ">Trener: Michał Dziekoński
Wyślij e-mail px; background-color: rgb(251, 251, 251); ">Kontakt:
tel. Wyślij e-mail e-mail: Wyślij e-mail
Wyślij e-mail px; background-color: rgb(251, 251, 251); " />
Wyślij e-mail px; background-color: rgb(251, 251, 251); " />
Wyślij e-mail px; background-color: rgb(251, 251, 251); font-weight: bold; ">Controlling marketingowy – marketing ROI
Wyślij e-mail px; background-color: rgb(251, 251, 251); font-weight: bold; ">Szkolenie przeznaczone dla:
Wyślij e-mail px; background-color: rgb(251, 251, 251); " />
Wyślij e-mail px; background-color: rgb(251, 251, 251); ">dyrektorów działu marketingu, menedżerów i specjalistów ds. komunikacji marketingowej, product managerów i brand managerów, specjalistów i menedżerów ds. marketingu, sprzedaży oraz PR, menedżerów i specjalistów ds. controllingu zajmujących się rozliczaniem działań marketingowych, dyrektorów zarządzających, członków zarządów, dyrektorów finansowych oraz współpracujących z marketingiem – zainteresowanych sposobami oceniania efektywności działań marketingowych.
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA I ROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI:
praktyczne poznanie “krok po kroku” procesów budowania wartości w działaniach marketingowych (uczestnictwo w praktycznej symulacji działań rynkowych),
poznanie kilkudziesięciu praktycznych mierników oceny działań marketingowych w czterech perspektywach efektywności,
praktyczny dobór odpowiednich mierników skuteczności i efektywności działań marketingowych dla swojej firmy i działalności,
zdolność do kompleksowej analizy działań marketingowych na podstawie danych liczbowych z badań zewnętrznych oraz wewnętrznych statystyk marketingowych i sprzedażowych,
wyznaczanie celów, podejmowanie działań korygujących i weryfikacja strategii marketingowej dzięki bieżącej ocenie efektywności marketingu
Wyślij e-mail px; background-color: rgb(251, 251, 251); ">ZOBACZ PROGRAM SZKOLENIA: Wyślij e-mail px; background-color: rgb(251, 251, 251); font-weight: bold; "> Wyślij e-mail