BanFi Sp. z o.o. powstała w celu sprostania rosnącemu zapotrzebowaniu naszych Klientów na kompetentne i terminowe informacje o sytuacji ekonomiczno-finansowej, niezbędne do bieżącego zarządzania przedsiębiorstwem.
Co robimy?
Pomagamy naszym Klientom podejmować efektywne decyzje, stając się ich działem finansowym, partnerem i doradcą.
Stosujemy kompleksowy outsourcing funkcji działu finansowego, włączając w to:
Zakres oraz szczegółowość potrzebnych informacji zależy od zajmowanego stanowiska, a także od osobistych preferencji, dlatego uruchomiliśmy portal internetowy.
Dzięki temu rozwiązaniu, każda uprawniona przez Klienta osoba ma dostęp do zindywidualizowanej zawartości portalu, opartej o dane finansowo-ekonomiczne, sprawozdania oraz analizy, które zawsze mająW naszej działalności kierujemy się fundamentalnymi zasadami troski o dobro Klienta, zaufania, wzajemnego szacunku oraz woli sukcesu. Pozwalają nam one realizować misję niesienia pomocy w podejmowaniu efektywnych, a zarazem bezpiecznych decyzji.
My wszyscy w Banfi Sp. z o.o. pragniemy dostarczać informacje i doradzać Państwu, w celu efektywnego zarządzania finansami przedsiębiorstwa.
Współpracę z naszymi Klientami opieramy na pełnym zrozumieniu specyfiki działalności gospodarczej, co pozwala na właściwe ukierunkowanie i organizację prac oraz dostosowanie rozwiązań do potrzeb każdego Klienta. Na bieżąco udzielamy wszechstronnego wsparcia przy rozwiązywaniu problemów, stawiając do dyspozycji wysokiej klasy specjalistów.
Zdając sobie sprawę z szumu informacyjnego, który dociera do osób kierujących przedsiębiorstwem, dostarczamy sprawozdania i analizy zawsze w przejrzystej i czytelnej formie. Dzięki dostępowi do zindywidualizowanego portalu internetowego microfinance.pl, każdy nasz Klient ma wgląd do aktualnych i historycznych danych o sytuacji finansowo-ekonomicznej swojego przedsiębiorstwa.
Prowadzenie działalności gospodarczej wiąże się z ciągłym podejmowaniem decyzji oraz szukaniem właściwych rozwiązań.
Naszym Klientom oferujemy profesjonalne i skuteczne prowadzenie księgowości, jak również przygotowanie analiz oraz doradztwo pomagające w podjęciu efektywnych decyzji podatkowych, rachunkowych oraz biznesowych.Naszym Klientom oferujemy możliwość uwolnienia się od żmudnych obowiązków związanych z ciągłym rozliczaniem płac i administracją kadrową, skoncentrować się na kluczowych dla firmy sprawach, a przy tym obniżyć koszty działania.
Rejestrujemy Pracodawcę w Państwowej Inspekcji Pracy i Państwowej Inspekcji Sanitarno-Epidemiologicznej, sporządzamy wnioski oraz prowadzimy dokumentację wymaganą przepisami dotyczącymi warunków pracy.
Dla naszych Klientów przygotowujemy Regulaminy Pracy, Wynagrodzeń, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Gromadzimy i kompletujemy informacje:
Prowadzimy na bieżąco dokumentację osobową z uwzględnieniem wymagań formalnych przewidzianych prawem oraz wypłat wynagrodzeń pracowniczych w tym:
Prowadzimy na bieżąco rozliczenia składek ubezpieczenia społecznego i podatku dochodowego od osób fizycznych, w tym:
Naszym Klientom udzielamy porad w zakresie praw i obowiązków Pracodawcy, jak również pomagamy w rozwiązywaniu problemów związanch z kwestiami pracowniczymi.