Windykacja należności! Skutecznie!

Windykacja należności! Skutecznie! nr 4257

Lokalizacja: Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)

INFORMACJE
Kontakt
Marek Suchecki
Wyślij e-mail
ul. Widok 15
85-357 Bydgoszcz

tel: 52 3799365
tel: 52 3797181
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu powołaj się na Favore.pl i zapytaj o rabat
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
Oświadczam, że znam i akceptuję Regulamin Favore.pl i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Favore.pl Sp. z o.o. albo odbiorców danych zgodnie z Polityką Prywatności. Administratorem danych osobowych jest Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Grochowska 341 lok. 32.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w szczególności w celu wykonania Umowy zawartej z Tobą na podstawie Regulaminu, w tym do umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z serwisu favore.pl, w tym dodawania i publikowania zapytań/zleceń do Dostawców interesujących Cię usług i produktów oraz kontaktowania Cię z nimi. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. [zwiń]

OPIS USŁUGI





Firma Marek Suchecki
 85-357 Bydgoszcz, ul. Widok 15

Biuro czynne od poniedziałku do piątku, w godzinach 8 – 16

 
 

tel. (052) 379 93 65 (Archiwizacja i Niszczenie)
tel./fax. (052) 379-71-81 (Sekretariat)
tel.kom. 0-501-548-413
e-mail: Wyślij e-mail

Współzałożyciel Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Archiwistów  “OSA 2002”


   FIRMA MAREK SUCHECKI jest firmą, która wcześniej jako Biuro Usługowe MAXIMUS s.c., nieprzerwanie od 1997 roku świadczy swoje usługi w zakresie archiwizacji, przechowywania i niszczenia dokumentów. Właściciel Firmy, Marek Suchecki posiada poświadczenie bezpieczeństwa nr 37/DOK/2002, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnice służbową.

            Gwarantujemy wysoką jakość usług, która poparta jest wieloletnim doświadczeniem w tej branży. Pracownicy Firmy wykonujący usługi archiwizacyjne, posiadają uprawnienia na podstawie ukończonych szkoleń I i II stopnia. Usługę niszczenia wykonujemy zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych  -  Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. Nr 133, poz.883 ) i informacji niejawnych – Ustawa z dnia 22 stycznia 1999 o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. Nr 11, poz.95 ) oraz ustawą o ochronie środowiska.

             Pragniemy poinformować, że w zakresie utylizacji sprzętu elektronicznego współpracujemy z firmą PPHU ABBA-EKOMED Sp. z o. o., która posiada aktualne Decyzje i Postanowienia dotyczące usuwania, transportu, magazynowania, unieszkodliwiania wszelkiego rodzaju sprzętu: elektronicznego, telekomunikacyjnego, baterii, akumulatorów z elektrolitem, RTV, AGD, transformatorów zawierających i zanieczyszczonych PCB. Posiada międzynarodowe Uprawnienia ADR w zakresie transportu lądowego materiałów niebezpiecznych.



OBSŁUGA WINDYKACJI


Oferujemy kompleksowe usługi windykacji należności

Organizacja i wdrożenie Systemu Monitoringu Płatności

Wydawanie opinii o kosztach windykacji należności

Raporty handlowe

Oferta:

I Windykacja - polubowna przedsądowa

Głównym celem tego etapu działań, jest dobrowolne uregulowanie należności Dłużnika wobec Klienta. W ramach działań podejmujemy następujące czynności:
- Kontakt z Dłużnikiem korespondencyjny, telefoniczny, mailowy oraz bezpośredni w jego siedzibie.
- W przypadku braku aktualnych danych teleadresowych Dłużnika, ustalamy je drogą prawną.
- W przypadku braku możliwości uregulowania roszczeń finansowych Klienta w formie kasowej, podejmujemy mediacje między stronami, aby zaspokoić roszczenia Klienta w innej formie.

II Windykacja - polubowna i sądowa

Działania podejmowane jak w punkcie I oraz w przypadku braku rezultatów windykacji polubownej podejmujemy następujące czynności:
- Przygotowujemy całą dokumentację związaną z roszczeniem Klienta wobec Dłużnika, do czynności procesowych, celem uzyskania, prawomocnego nakazu zapłaty lub wyroku.
- Reprezentujemy Klienta przed sądem w postępowaniach procesowych w trybie uproszczonym i zwykłym.
- Po uzyskaniu tytułu wykonawczego i jego uprawomocnienu, podejmujemy ponownie windykację polubowną, celem zaspokojenia roszczeń finansowych Klienta.

III Windykacja - polubowna po wyroku sądowym

Podejmujemy polubowne działania, celem zaspokojenia roszczeń finansowych Klienta, który posiada prawomocny wyrok sądu lub uprawomocniony nakaz zapłaty, wobec Dłużnika. Czynności jak w punkcie I.

IV Windykacja - po wyroku sądowym z egzekucją komorniczą

Działania podejmowane jak w punkcie III oraz w przypadku braku rezultatów windykacji polubownej, podejmujemy nastepujące czynności:
- Przygotowujemy całą dokumentację związaną z roszczeniem Klienta wobec Dłużnika.
- Przygotowujemy i składamy w imieniu Klienta wniosek o wszczęcie egzekucji, we właściwej miejscowo kancelarii komorniczej.
- Monitorujemy przebieg procesu egzekucji komorniczej.

V Sporządzenie raportu handlowego

Celem jest sporządzenie opinii, na temat wiarygodności handlowej danego podmiotu gospodarczego i zawiera:
- Pełne dane teleadresowe, stan prawny, opis działalności, wywiad środowiskowy i gospodarczy.
- Ewentualne dane dodatkowe jak: bilans, rachunek zysków i strat, przepływ środków pieniężnych.

VI System Monitoringu Płatności

Celem jest organizacja, wdrożenie i prowadzenie Systemu, który poprzez nasze działania spowoduje zmniejszenie należności przeterminowanych, kontroluje przepływ należności od kontrahentów, poprawia bieżący bilans finansowy Klienta.

VII Wydawanie opinii o kosztach windykacji należności

Celem jest wydanie opinii na temat kosztów windykacji, która pomoże Klientowi podjęcie decyzji co do dalszych działań wobec Dłużnika celem zaspokojenia roszczeń finansowych. Opinia stanowi podstawę do sporządzenia protokołu, uprawniającego Klienta do zaliczenia kwoty wierzytelności (wartość netto) w koszty prowadzonej działalności gospodarczej.

VIII Sygnowanie faktur pieczątką informacyjną

Sygnowanie faktur naszą pieczątką, ma psychologiczne działanie dyscyplinujące potencjalnego Dłużnika do terminowego regulowania należności oraz jest komunikatem dla kontrahenta, że w przypadku braku zapłaty, wierzytelność może być przekazana do windykacji, bez wezwań do zapłaty i not odsetkowych.

 




Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
OPINIE O UŻYTKOWNIKU
Windykacja należności! Skutecznie! - galeria
Windykacja należności! Skutecznie! Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: Wszelakiego rodzaje instalacje   Następna usługa: Elektryka, pomiary ochronne KOMPLEKSOWO!!