Voicetel Communications S.A. dostarcza rozwiązania do automatyzacji telefonicznej obsługi klientów, polegające na zastąpieniu drogiej obsługi ludzkiej - znacznie tańszą obsługą automatyczną. Dzięki technologiom Voicetel, znaczna część procesów obsługowych realizowanych na infoliniach, w call center oraz biurach obsługi klienta firm przeprowadzana jest bez udziału człowieka.
Technologia Voicetel umożliwia wykorzystanie rozpoznawania i rozumienia mowy ludzkiej, do przeprowadzenia dialogu pomiędzy klientem a systemem informatycznym. W obrębie dialogu, klient nie tylko ma możliwość określenia w jakiej sprawie dzwoni, ale także zaczerpnięcia konkretnych informacji, przekazania zgłoszenia, złożenia zamówienia, itd.
Rozwiązania Voicetel znajdują obecnie najczęściej zastosowanie w automatyzacji następujących procesów:
Wyślij e-mailZ Voicetel Communications mają Państwo możliwość ograniczenia kosztów obsługi klienta dzięki automatyzacji również niestandardowych, indywidualnych procesów obsługowych, opierających się o już posiadany system informatyczny, jak również wymagających wdrożenia nowego, dedykowanego systemu.