Automatyczne Call Center, System Dialogowy z Rozpoznawaniem Mowy, IVR

Automatyczne Call Center, System Dialogowy z Rozpoznawaniem Mowy, IVR nr 445075

Lokalizacja: Gdańsk (woj. pomorskie)

INFORMACJE
Cena
1 499 / miesiąc Rabat 15% tylko dla klientów z Favore.pl
Użytkownik
voicetel ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Dawid Wójcicki
Voicetel Communications S.A.
Wyślij e-mail
ul. Juliusza Słowackiego 35/9
80-257 Gdańsk

tel: 508 319 650
tel: 696 874 427
fax: 58 746 33 58
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu powołaj się na Favore.pl i zapytaj o rabat (otrzymasz rabat 15%)
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
Oświadczam, że znam i akceptuję Regulamin Favore.pl i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Favore.pl Sp. z o.o. albo odbiorców danych zgodnie z Polityką Prywatności. Administratorem danych osobowych jest Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Grochowska 341 lok. 32.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w szczególności w celu wykonania Umowy zawartej z Tobą na podstawie Regulaminu, w tym do umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z serwisu favore.pl, w tym dodawania i publikowania zapytań/zleceń do Dostawców interesujących Cię usług i produktów oraz kontaktowania Cię z nimi. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. [zwiń]

OPIS USŁUGI

Voicetel Communications S.A. dostarcza rozwiązania do automatyzacji telefonicznej obsługi klientów, polegające na zastąpieniu drogiej obsługi ludzkiej - znacznie tańszą obsługą automatyczną. Dzięki technologiom Voicetel, znaczna część procesów obsługowych realizowanych na infoliniach, w call center oraz biurach obsługi klienta firm przeprowadzana jest bez udziału człowieka.

Technologia Voicetel umożliwia wykorzystanie rozpoznawania i rozumienia mowy ludzkiej, do przeprowadzenia dialogu pomiędzy klientem a systemem informatycznym. W obrębie dialogu, klient nie tylko ma możliwość określenia w jakiej sprawie dzwoni, ale także zaczerpnięcia konkretnych informacji, przekazania zgłoszenia, złożenia zamówienia, itd.

Rozwiązania Voicetel znajdują obecnie najczęściej zastosowanie w automatyzacji następujących procesów:

Wyślij e-mail
  1. Miękka windykacja - informowanie klienta o zaległości w płatności za produkt lub usługę, ustalenie z klientem granicznej daty realizacji płatności, przyjęcie deklaracji wpłaty w określonym terminie, poinformowanie o konsekwencjach braku realizacji płatności.
  2. Call routing - kierowanie klienta do odpowiedniego działu obsługi po określeniu przez niego w języku naturalnym tematu rozmowy, np. "Chciałbym zgłosić problem z dekoderem".
  3. Umawianie i potwierdzanie wizyt - ustalanie miejsca, terminu i charakteru wizyty (np. konsultacji medycznej) wraz z potwierdzeniem przez system telefonicznie wizyty klienta dzięki połączeniu wychodzącemu.
  4. Identyfikacja klienta - autentykacja (po np. numerze PESEL, numerze klienta, haśle abonenckim) umożliwiająca następnie skierowanie połączenia klienta do dalszej obsługi. Podczas identyfikacji klienta możliwe jest także zastosowanie innowacyjnej technologii Biometrii Głosowej, pozwalające na zachowanie wysokich standardów bezpieczeństwa, np. w systemach transakcyjnych.
  5. Wypełnianie formularzy - dialogi mające na celu np. wyliczenie składki polisy, przyjęcie wniosku o kredyt/pożyczkę, przyjęcie zapytania ofertowego. Głosowy, telefoniczny system dialogowy poprowadzi klienta przez kolejne pytania, a następnie wypełnione zgłoszenie zostanie przekazane do odpowiedniego działu w celu dalszego przetwarzania.
  6. Zamawianie produktów i usług - prezentacja asortymentu oraz parametrów przedmiotu zamówienia, weryfikacja dostępności, prezentacja cen, określenie adresów i terminów dostawy. Całość w systemie dialogowym, umożliwiającym klientowi zadawanie pytań na wyszczególnione tematy.
  7. Ankietowanie - badanie satysfakcji, analiza preferencji i oczekiwań, ewaluacja połączeń sprzedażowych (ocena konsultantów). Możliwość naturalnego opisywania poziomu satysfakcji lub stopnia zainteresowania.
  8. Sprawdzanie statusów zamówień - możliwość szybkiego, telefonicznego udzielenia informacji o aktualnym statusie, np. zamówienia, doręczenia, realizacji, naprawy awarii, itp.
  9. Zgłaszanie awarii - wstępna diagnostyka zgłaszanej przez klienta awarii poprzez zadawanie pytań dotyczących symptomów i okoliczności wystąpienia awarii; możliwość zasugerowania prostych rozwiązań częstych problemów, a także przekierowania klienta do odpowiedniego działu na podstawie wstępnie uzyskanych informacji.
  10. Powiadamianie klientów - automatyczne połączenia wychodzące, mające na celu przekazanie informacji klientom (np. o zmianie statusu zamówienia, o zbliżającym się terminie płatności lub wizyty, o przesuniętej dacie wylotu, o otrzymanym kodzie rabatowym, itp.)

Z Voicetel Communications mają Państwo możliwość ograniczenia kosztów obsługi klienta dzięki automatyzacji również niestandardowych, indywidualnych procesów obsługowych, opierających się o już posiadany system informatyczny, jak również wymagających wdrożenia nowego, dedykowanego systemu.



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

RABATY
Rabat 15 %
Tylko dla klientów z Favore.plPowołaj się na Favore. pl, otrzymasz rabat!
SŁOWA KLUCZOWE
OPINIE O UŻYTKOWNIKU voicetel
Automatyczne Call Center, System Dialogowy z Rozpoznawaniem Mowy, IVR - galeria
Automatyczne Call Center, System Dialogowy z Rozpoznawaniem Mowy, IVR Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 4)
Poprzednia usługa: BARISTA NA TARGI pokazy baristyczne i barmańskie, mobilne bary   Następna usługa: Remonty