favore.pl
Audyty, systemy kancelaryjne, inwentaryzacje!

Audyty, systemy kancelaryjne, inwentaryzacje! nr 4466

Lokalizacja: Gdańsk (woj. pomorskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Kontakt
PIKA
Wyślij e-mail
ul. Matejki 11
80-283 Gdańsk

tel: 58 341192458 3411924
tel: 58 3414072 58 3414072
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

PIKA Sp. z o.o.

Jesteśmy jedną z największych i najnowocześniejszych firm archiwizacyjnych w Polsce.
Działamy od 1992 roku.

Specjalizujemy się w kompleksowym zarządzaniu dokumentacją. Coś co szczególnie nas wyróżnia poza kompleksowością usług, to wyjątkowa elastyczność w działaniu - szczycimy się tym, że dostosowujemy się do potrzeb Klientów, nasze usługi "szyjąc na miarę”.
Usługi świadczymy na terenie całego kraju poprzez sieć pięciu Centrów Logistycznych. W najbliższych planach rozwojowych znajduje się uruchomienie kolejnych punktów. Od 2005 roku obsługujemy także lokalizacje Klientów w Czechach i na Słowacji.

Zaufało nam wiele banków, firm ubezpieczeniowych, instytucji publiczno-prawnych i podmiotów życia gospodarczego z różnych branż. Nasza oferta wpisuje się doskonale w działania zmierzające do optymalizacji procesów biznesowych firm i instytucji.
Nawet jeżeli Klient nie chce stosować rozwiązań outsourcingowych, znajdzie u nas profesjonalne doradztwo, tworzenie i wdrażanie instrukcji obiegu dokumentów oraz systemów kancelaryjnych, programy komputerowe do zarządzania zasobem akt i wiele innych produktów.

Zapraszamy do nawiązania z nami współpracy.

siedziba: 80-283 Gdańsk, ul. Matejki 11
NIP 584-020-29-32; kapitał zakładowy: 500.000,00 zł;
Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ, VII Wydział Gospodarczy KRS Wyślij e-mail

Audyty

Szeroki wachlarz oferowanych przez nas usług, trwale związanych
z obiegiem dokumentów w firmie kreuje z nas specjalistę w zakresie bezpieczeństwa i niezawodności informacji. Dlatego dziś jesteśmy
w stanie doradzać Państwu poprzez:

-  wykonywanie złożonych audytów w zakresie obiegu dokumentacji
i informacji w firmie,
-  opracowywanie instrukcji i regulaminów uwzględniających specyfikę danego przedsiębiorstwa,
-  pomoc w prawidłowej organizacji lub przy reorganizacji systemów zarządzania dokumentacją.

Wykonywane przez nas audyty pozwalają na obiektywną ocenę funkcjonowania dokumentu w firmie pod względem zgodności istniejących instrukcji lub zwyczajów z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Poddają również ocenie sam sposób obiegu i przechowywania akt przez pryzmat ich dostępności
i bezpieczeństwa. Często obejmują również prognozowanie ilościowych stanów dokumentacji w perspektywie krótko i długoterminowej. Wyciągnięte wnioski syntetycznie podsumowują zaobserwowane procesy,
a zastosowane propozycje zmian je optymalizują. Nasz audyt stanowi zatem diagnozę stanu istniejącego oraz projekt rozwiązań poprawiających funkcjonowanie obiegu informacji i dokumentów w firmie.

Instrukcje Obiegu Dokumentów

Państwa uwadze polecamy również Instrukcje Obiegu Dokumentów.
Ich celem jest ustalenie oraz udokumentowanie obowiązków i czynności poszczególnych komórek organizacyjnych niezbędnych w procesie kontroli
i realizacji planu działalności firmy. Są pomocne między innymi dla potrzeb finansowania oraz ewidencji księgowej oraz do przypisania pracownikom pełnej odpowiedzialności w związku z wykonywaniem przez nich obowiązków. Instrukcja określa szczegółowo:

-  drogę dokumentu od momentu jego powstania lub otrzymania z zewnątrz, do zakończenia obiegu w komórkach przechowujących dokument,
-  komórki strukturalne i jednostki organizacyjne biorące udział w obiegu dokumentu,
-  rodzaj czynności związany z obiegiem dokumentu,
-  opis czynności związanych z powstaniem i obiegiem dokumentu,
-  obowiązujące terminy przechowywania dokumentu.

W ramach wdrażania instrukcji zapewniamy również szkolenia dla pracowników Klienta – aby uniknąć sytuacji, w której dobre rozwiązania nie są stosowane tylko dlatego, że pracownikom brak umiejętności ich wykorzystywania.

Inwentaryzacje

Kolejną dziedziną, w której przydaje się nasza specjalistyczna wiedza jest przeprowadzanie na rzecz Klientów pełnych lub cząstkowych inwentaryzacji:

-  dokumentacji (np. inwestycyjnej, technicznej),
-  środków trwałych (np. maszyn, urządzeń),
-  wszelkiego rodzaju zapasów magazynowych surowców
i wyrobów gotowych,
-  nieruchomości.

Inwentaryzacje możemy połączyć z szacowaniem i wyceną przedmiotu inwentaryzacji. W tym zakresie współpracujemy z niezależnymi i doświadczonymi rzeczoznawcami, również sądowymi. W naszych działaniach jesteśmy elastyczni
i potrafimy dostosować się w pełni do Państwa potrzeb. Dbając o jakość naszych usług wdrażamy system zapewnienia jakości ISO 9001-2000.

Kontakt

CENTRALA
ul. Matejki 11
80- 283 Gdańsk
NIP 584-020-29-32
tel. 0 prefix Wyślij e-mail
tel. 0 prefix Wyślij e-mail
tel./fax: 0 prefix Wyślij e-mail
e-mail: Wyślij e-mail

ARCHIWA
Gdańsk e-mail: Wyślij e-mail
Warszawa e-mail: Wyślij e-mail
Łódź e-mail: Wyślij e-mail
Wrocław e-mail: Wyślij e-mail
Katowice e-mail: Wyślij e-mail

KONTAKT BEZPOŚREDNI

-  Dział Marketingu
e-mail: Wyślij e-mail

-  Dział Niszczenia
e-mail: Wyślij e-mail


Wyślij e-mail



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Kontakt
PIKA
Wyślij e-mail
ul. Matejki 11
80-283 Gdańsk

tel: 58 341192458 3411924
tel: 58 3414072 58 3414072
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU pika
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Audyty, systemy kancelaryjne, inwentaryzacje! - galeria
Audyty, systemy kancelaryjne, inwentaryzacje! Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: Transport, utylizacja odpadów niebezpiecznych   Następna usługa: Prace MALARSKIE TAPETY LAKIERY Najlepiej!! ZOBACZ!