favore.pl
SZKOLENIA HOTELARSKIE

SZKOLENIA HOTELARSKIE nr 449151

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
ceib ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Kinga Nowacka-Kuźmitowicz
Centrum Edukacji i Biznesu
Wyślij e-mail
Mehoffera 70d lok. 10
03-131 Warszawa

tel: 22 243 33 2722 243 33 27
fax: 22 674 12 55
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 08:00-20:00
sb: 08:00-16:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

SZKOLENIA HOTELARSKIE - PROWADZIMY SZKOLENIA HOTELARSKIE, WSPÓŁPRACUJEMY Z WIELOMA HOTELAMI W CAŁEJ POLSCE.

Profesjonalna obsługa i kontakt z gościem hotelowym

Jednodniowe szkolenie z zakresu doskonalenia zawodowego ma na celu przedstawienie pracownikom hotelu podstawowych zasad kontaktu z gościem hotelowym, uwzględniając wyjątkową rolę jakości serwowanych usług, oraz kładzie ono szczególny nacisk na trudne sytuacje, jakie spotykają pracowników hoteli podczas codziennej pracy.

Cross selling i up selling czyli efektywne podnoszenie sprzedaży usług hotelowych

Szkolenie skupia się na rozwoju praktycznych umiejętności aktywizacji sprzedaży. Uczestnicy uczą się identyfikować i realizować w praktyce możliwości dodatkowej sprzedaży usług hotelowych, wykraczających poza pierwotne zapytanie klienta (up-selling) i poza ofertę noclegową (cross-selling) oraz ćwiczą różne sposoby komunikacji z gościem.

Pierwsza pomoc w hotelu

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności ratowania człowieka w stanach zagrożenia życia np. przy oparzeniu, zasłabnięciu, zakrztuszeniu, niewydolności oddechowej itp. Szkolenie prowadzi kadra instruktorska posiadająca certyfikaty AHA.

Vademecum pokojowej Szkolenie dot. zarówno zadań stojących przed Działem Służby Pięter jak i systemu zachowań wobec gościa hotelowego. Szkolenie zwraca uwagę na kwestie stresu, który może wystąpić przy kontakcie z trudnym gościem jak również niektóre zagadnienia związane z kulturą osobistą. Po ukończeniu szkolenia uczestnik powinien wykorzystać efektywne techniki utrzymywania czystości w hotelu, umiejętnie pokonywać sytuacje konfliktowe, znać podstawowe przepisy regulujące pracę w służbie pięter hotelu.

Więcej szczegółów na temat powyższych szkoleń mogą Państwo uzyskać pod adresem e-mailowym: Wyślij e-mail



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Użytkownik
ceib ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Kinga Nowacka-Kuźmitowicz
Centrum Edukacji i Biznesu
Wyślij e-mail
Mehoffera 70d lok. 10
03-131 Warszawa

tel: 22 243 33 2722 243 33 27
fax: 22 674 12 55
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 08:00-20:00
sb: 08:00-16:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU ceib
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
SZKOLENIA HOTELARSKIE - galeria
SZKOLENIA HOTELARSKIE Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 5)
Poprzednia usługa: Konferencje, szkolenia, usługi noclegowe, eventy   Następna usługa: Biuro nieruchomości, inwestycje w nieruchomości