Szkolenie mające na celu nauczyć samodzielnej obsługi programu, który pozwala na tworzenie i efektywne wykorzystywanie baz danych, ułatwia gromadzenie, przeszukiwanie i porządkowanie, organizowanie i udostępnianie informacji (np. o kontrahentach firmy, produktach).
Uczestnik szkolenia pozna obiekty Accessa tj. kwerendy, formularze, raporty, umożliwiające zarządzanie informacjami zawartymi w tabelach, wykonywanie działań na tych danych, analizowanie ich, wyświetlanie, publikowanie i ułatwianie dostępności do nich osobom niezbyt zorientowanym w strukturze danej bazy danych, poprzez zastosowanie przycisków, poleceń, skrótów klawiaturowych.
Wersja programu MS Access 2013.
tryby szkolenia
1. STANDARDOWY - podstawowy
-
zajęcia dwa, trzy razy w tygodniu, w godzinach przedpołudniowych, popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty
-
3 spotkania (1 sp. to 3 godz. ), łącznie 9 godzin ;
Szkolenie jest indywidualne (jedna osoba na zajęciach). Możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy).
terminy
Do ustalenia. Jeśli są Państwo zainteresowani tym szkoleniem - prosimy o kontakt mailowy: Wyślij e-mail lub telefoniczny z biurem Wyślij e-mail , Wyślij e-mail
-
Praca z tabelami, kwerendami, formularzami raportami itp.
-
Wprowadzanie danych do tabeli
-
Manipulowanie kolumnami i wierszami tabeli, prezentacja danych
-
Importowanie i eksportowanie danych
-
Wprowadzanie danych za pomocą formularza
-
Sortowanie danych
-
Filtrowanie danych według formularza i według tabeli
-
Modyfikacja tabeli
-
Usuwanie rekordów oraz pól
-
Formatowanie wyglądu tabeli
-
Ukrywanie kolumn
-
Modyfikacja wyglądu arkusza danych
-
Tworzenie kwerendy za pomocą widoku projektu i za pomocą kreatora
-
Przeprowadzanie obliczeń w kwerendzie
-
Nakładanie ograniczeń
-
za pomocą typu danych
-
za pomocą właściwości rozmiaru pola
-
za pomocą maski wprowadzania
-
za pomocą za pomocą reguł sprawdzania poprawności
-
za pomocą listy odnośnika
-
Usuwanie i aktualizowanie tabeli
-
Praca z raportami
-
Ułatwianie obsługi bazy danych innym użytkownikom
-
Tworzenie panelu przełączania
-
Tworzenie planszy powitalnej
-
Określanie opcji uruchomieniowych
-
Ochrona informacji
-
Ukrywanie zawartości bazy danych
-
Zabezpieczanie bazy danych hasłem
-
Udostępnia nie i replikowanie bazy danych
-
Rozdzielanie bazy danych
-
Zakładanie grup roboczych
-
Praca ze stronami i modułami