favore.pl
Brak zdjęcia

WSPARCIE MARKETINGU nr 461159

Lokalizacja: Poznań (woj. wielkopolskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Kontakt
Graffette Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
ul. Młyńska 5/9
61-729 Poznań

tel: 733 30 80 30733 30 80 30
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
OPIS USŁUGI

W zakresie marketingu oferujemy wsparcie w przygotowaniu strategii marketingowych. Na proces przygotowania strategii marketingowych składają się następujące etapy: 1) przeprowadzenie audytu marketingowego, 2) identyfikacja i dookreślenie grup docelowych, 3) analiza konkurencji oraz 4) zbudowanie strategii komunikacji.

Audyt marketingowy pozwala na uporządkowanie oraz ocenę dotychczasowych działań marketingowych prowadzonych przez przedsiębiorstwo. Na tym etapie krystalizują się założenia dotyczące strategii komunikacji, a analizie poddawane są również elementy składające się na markę przedsiębiorstwa, a w przypadku jej braku kreowane są nowe, pożądane wartości.

Po przeprowadzeniu audytu identyfikuje się grupy docelowe w celu ich dookreślenia. Na ich podstawie opracowywana jest strategia marki z uwzględnieniem i zrozumieniem potrzeb dotychczasowych oraz potencjalnych klientów. W dalszej kolejności planowane są działania marketingowe.

Następnie przeprowadza się analizy działań marketingowych konkurencji, co pomaga w określeniu obszarów, które wyróżniają przedsiębiorstwo. Identyfikacja marketingowych źródeł przewagi konkurencyjnej oraz inspiracja najlepszymi rozwiązaniami rynkowymi stanowią integralną część strategii marketingowej.

Zwieńczenie prezentowanego procesu stanowi strategia komunikacji – zestaw rekomendacji związany z możliwymi do zaimplementowania rozwiązaniami z zakresu komunikacji marketingowej. Strategia ta stanowi wynikową przeprowadzonych analiz. Skuteczne wdrożenie rekomendacji może zaważyć o efektywności całej strategii marketingowej.

Zakres proponowanych działań może zostać rozszerzony o badania marketingowe – zarówno ilościowe (ankietowe), jak i jakościowe – dotyczące m.in. wizerunku marki, preferencji nabywców, pozycji konkurencyjnej oraz grup docelowych.

Ponadto integralną część strategii stanowi wzór briefu agencyjnego, który po uzupełnieniu może zostać przekazany do realizacji wybranemu podmiotowi: agencji reklamowejagencji PR czy agencji interaktywnej. Przygotowywana jest również lista rekomendowanych podmiotów do potencjalnej współpracy.



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Kontakt
Graffette Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
ul. Młyńska 5/9
61-729 Poznań

tel: 733 30 80 30733 30 80 30
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU Graffette
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.

WSPARCIE MARKETINGU Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: Świat języków obcych DA GAMA   Następna usługa: POZYSKIWANIE DOTACJI Z FUNDUSZY EUROPEJSKICH