Księgowość online ryczałt ewidencjonowany

Księgowość online ryczałt ewidencjonowany nr 462790

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)Więcej: ul. Ogrodowa 31/35

INFORMACJE
Cena
100 / miesiąc Sprawdź rabaty!
Kontakt
Kancelaria Księgowo-Podatkowa Zysk Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wyślij e-mail
Ogrodowa 31/35
00-893 Warszawa

tel: 608-890-608
tel: 22 247 88 44
Pokaż na mapie
Wyznacz trasę Uwaga: podczas kontaktu powołaj się na Favore.pl i zapytaj o rabat
Godziny
pn: 12:00-20:00
wt: 10:00-18:00
śr: 12:00-20:00
cz: 10:00-18:00
pt: 12:00-20:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

Lubimy spotykać się z naszymi Klientami, ale cenimy ich czas, dlatego oferujemy naszym Klientom wygodną księgowość online. 

 

Księgowość online – dzięki platformie internetowej pozwala naszym Klientom na dostarczanie dokumentów elektronicznie, prowadzimy archiwum online, dbamy o bezpieczeństwo danych i umożliwiamy dostęp do informacji 24 h/dobę/ 7 dni w tygodniu, z każdego miejsca na świecie. 

 

Dodatkowo nasi Klienci otrzymują od nas zupełnie za darmo program do wystawiania faktur online. 

 

 

Dzięki wykorzystywanej przez naszą firmę profesjonalnej platformy internetowej możemy zaproponować Klientowi nieosiągalny przy korzystaniu z usługi tradycyjnej księgowości komfort współpracy. Cel ten osiągamy dzięki możliwością jakie dale nasza platforma, mianowicie:

·         szybki i stały dostęp do interesujących danych bez konieczności kontaktu z księgową. Klient logując się do systemu uzyskuje potrzebne informacje szybko i wygodnie.

*Nie oznacza to, że nie chcemy kontaktować się z naszymi Klientami, a wręcz przeciwnie zachęcamy ich do tego gdyż pozwala to nam na stałe dostosowanie naszej oferty do zmieniających się potrzeb Klientów.

  •  elektroniczne archiwum dokumentów - Klient ma dostęp do swoich dokumentów o każdej porze i z każdego miejsca na świecie będącego w zasięgu sieci. Dodatkowo ich odnalezienie dzięki wbudowanej wyszukiwarce jest bardzo proste i intuicyjne.  
  • bieżący wgląd w efektywność podejmowanych przez Klienta działań operacyjnych. System na podstawie wprowadzonych faktur sprzedaży oraz dokumentów kosztowych na bieżąco oblicza szacunkowy wynik firmy w danym miesiącu
  • oszczędności czasu, dzięki możliwości generowania przez platformę elektronicznych przelewów umożliwiających ich import do systemu bankowego Klienta bez konieczności wprowadzania ich ręcznie.
  • wygoda dzięki wysyłanym przez system automatycznym przypomnieniom o terminach płatności ZUS i podatków. Dzięki zastosowaniu takiego rozwiązania nasi Klienci nie spóźniają się z wymaganymi płatnościami oraz zaoszczędzą na kosztach odsetek od przeterminowanych należności.
  • dostęp do intuicyjnego modułu Analityki dającego możliwość uzyskania danych które pozwalają klientowi przeanalizować i zoptymalizować swoje działania. Moduł pozwalał tworzyć takie zestawienia jak szczegółowa analiza zakupów , rozrachunki z kontrahentami, zestawienie wysokości transakcji wg kontrahentów, zrealizowanych bądź nie płatności oraz ich graficzną prezentacją.
  • archiwum kadrowo-płacowe Online dostępne 24/7 zawierające bazę umów o pracę, zaświadczeń, wniosków urlopowych, badan pracowników, listy płac czy inny rachunków.
  • Klienci korzystający z nowoczesnej księgowości Online uzyskają także bezpłatny dostęp do modułu pozwalającego na wystawianie faktur sprzedażowych. Dzięki zastosowaniu takiego rozwiązania nasi Klienci posiadają wszystkie dokumenty w jednym miejscu i dodatkowo nie musi inwestować w oddzielny program do wystawiania faktur i archiwizowania dokumentów.

 

<div style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: Calibri, Helvetica, sans-serif, EmojiFont, " apple="" color="" emoji",="" "segoe="" ui="" notocoloremoji,="" symbol",="" "android="" emojisymbols;="" font-size:="" 16px;"="">

Nowoczesna księgowość online pozwala na minimalizację kosztów „papierologii” – posiadanie papierowych dokumentów wiąże się z kosztami: papieru, druku, czasu potrzebnego na szukanie dokumentów w segregatorach, teczkach, miejsca na ich przechowywanie. Z badań przeprowadzonych przez organizację ICD w krajach Europy Zachodniej wynika, że pracownicy zajmujący się przetwarzaniem i tworzeniem dokumentów poświęcają dokumentom aż 11,2 godzin tygodniowo, z czego około 6 godzin to czas zmarnowany. Na co? Najczęściej na szukanie, odtwarzanie, kopiowanie, drukowanie.  6 godzin czyli prawie jeden dzień roboczy. Rocznie to około 34 dni roboczych czyli prawie 2 miesiące pracy jednego pracownika. Koszt  miesięczny - w zależności od pensji  - od 2.000 zł brutto (tyle w 2017 r. wynosi minimalne wynagrodzenie) do kilku tysięcy złotych.  W skali całej firmy, zajmowanie się papierowymi dokumentami to strata na poziomie prawie 20 % produktywności.

 

 



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

OPCJE DODATKOWE
Księgowość online KPiR rozwiń Cena: 150 zł Księgowość online podatkowa księga przychodów i rozchodów - do 10 dokumentów miesięcznie
Księgowość online księgi handlowe rozwiń Cena: 400 zł Księgowość online księgi handlowe - do 10 dokumentów miesięcznie
RABATY
Rabat
Umów się na darmową godzinę konsultacji, podczas której odpowiem Ci na wszelkie
Rabat
Tylko dla klientów z Favore.plRejestracja firmy gratis przy podpisaniu umowy na usługi księgowe
INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
SŁOWA KLUCZOWE
OPINIE O UŻYTKOWNIKU
Księgowość online ryczałt ewidencjonowany - galeria
Księgowość online ryczałt ewidencjonowany Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 0 na 5 (liczba ocen: 0)
Poprzednia usługa: DenarCredit pożyczki bez BIK   Następna usługa: Księgowość online podatkowa księga przychodów i rozchodów