Profil i zakres działań e-service obejmuje:
Stabilny rozwój firmy, zespół specjalistów i oferta, zawsze zgodna ze światowymi rozwiązaniami, sprawiły, że zaufały nam już setki Klientów.
Szczególnie warto zwrócić uwagę na możliwość wykorzystania mechanizmów subskrypcji i tworzenia grup użytkowników serwisów stron internetowych. W opcjach subskrypcji internauci mogą wybierać grupy informacji, którymi są zainteresowani co pozwala ściśle profilować przesyłaną mailingiem bądź fax-mailingiem informację. Dzięki temu przesyłana wiadomość może być cenną informacją, a nie spamem.
Zarówno w przypadku wysyłki e-mailowej jak i fax-mailowej Klient płaci wyłącznie za dostarczone maile bądź faxy. Każdorazowo, z procesu wysyłki generowane są szczegółowe raporty wykonania usługi co pozwala weryfikować aktualność baz wysyłkowych oraz kontrolować koszty.