Podstawowym założeniem polityki firmy Cray Technologies jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań teleinformatycznych małym i średnim przedsiębiorstwom. Oferta Cray Tech to nie tylko moduł Call Center umożliwiający szybkie stworzenie działu telemarketingu oraz efektywne jego zarządzanie – to również rozbudowany system CRM (bądź też integracja z funkcjonującym już w firmie systemem) i zaawansowany moduł IVR, który dzięki łatwemu w obsłudze narzędziu konfigurowany może być przez osobę nie posiadającą technicznej wiedzy na temat funkcjonowania platformy.
Nasze rozwiązania dedykujemy głównie:
Dzięki naszej platformie wzrośnie efektywność i jakość pracy, obniżone zostaną koszty połączeń, a także koszty związane z zarządzaniem i utrzymaniem infrastruktury teleinformatycznej.
System Call Center Manager posiada budowę modułową. Pozwala to na elastyczne dopasowanie funkcjonalności do potrzeb firmy klienta uwzględniając istotny czynnik jakim jest cena. System CCM składa się z następujących modułów funkcjonalnych:
System Call Center Manager pozawala na integrację:
Jest to rozwiązanie teleinformatyczne. Wdrożenie systemu sprowadza się do: