PROWADZIMY ZAJĘCIA AEROBIKOWE W LUBLINIE

PROWADZIMY ZAJĘCIA AEROBIKOWE W LUBLINIE nr 7216

Lokalizacja: Lublin (woj. lubelskie)

INFORMACJE
Cena
70 / miesiąc
Kontakt
Wyślij e-mail
ul. Wojciechowska 7b
Lublin

tel: 81 5332859
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu powołaj się na Favore.pl i zapytaj o rabat
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
Oświadczam, że znam i akceptuję Regulamin Favore.pl i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Favore.pl Sp. z o.o. albo odbiorców danych zgodnie z Polityką Prywatności. Administratorem danych osobowych jest Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Grochowska 341 lok. 32.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w szczególności w celu wykonania Umowy zawartej z Tobą na podstawie Regulaminu, w tym do umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z serwisu favore.pl, w tym dodawania i publikowania zapytań/zleceń do Dostawców interesujących Cię usług i produktów oraz kontaktowania Cię z nimi. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. [zwiń]

OPIS USŁUGI
Fit Klub - Aerobic OPIS ZAJĘĆ AEROBIKOWYCH prowadzonych w FIT Klubie

DANCE
Forma aerobiku wykorzystująca elementy tańca np. salsy, rumby, latino, funky, afro. Świetnie wyrabia koordynację, gibkość, poprawiają mięsnie brzucha, kształtują talię, biodra i uda. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich którzy lubią ruch, muzykę, układy choreograficzne i dobrą zabawę jednocześnie.
Zajęcia dla zaawansowanych.

STEP
Polega na rytmicznym wchodzeniu na specjalną platformę. Kroki ułożone są w sekwencję, dzięki czemu ćwiczenia nie są monotonne. Wysokość stepu podczas ćwiczeń może być różna (niższa dla mniej, wyższa dla bardziej zaawansowanych) i uzależniona od kondycji i stopnia opanowania sekwencji kroków. Rezultat to zgrabne uda i jędrne pośladki, utrata zbędnych kalorii, zdolność do efektywnego spalania tłuszczu, wzmocnienie garnituru mięśniowego oraz usprawnienie układu sercowo-naczyniowego.
Zajęcia dla zaawansowanych.

INTERWAŁ
Intensywna forma zajęć ogólnorozwojowych polegająca na łączeniu ćwiczeń cardio (step, hilo, lo impact) naprzemiennie z ćwiczeniami wzmacniającymi. Wykorzystuje się przybory: step, hantle, pałki obciążające, gumy.
Zajęcia dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych.

AEROBOKS
Intensywne zajęcia wytrzymałościowe oparte na technikach walki. Poprawiają siłę i wytrzymałość mięśni, równowagę, koordynację ruchową i ogólną wydolność organizmu.
Zajęcia dla zaawansowanych.

POWER BIKE
Trening o charakterze wytrzymałościowym na rowerze stacjonarnym. Spalanie dużych ilości kalorii w atmosferze kreowanej wycieczki lub wyścigu. Intensywna praca nóg i pleców.
Zajęcia dla wszystkich.

POWER HOUR
Połączenie ćwiczeń na stepie z treningiem z obciążeniami. Kompleksowe wzmocnienie wszystkich partii mięśni z wykorzystaniem ciężarków, platform, gum, piłek i sztang. Intensywne zajęcia poprawiające sylwetkę i wytrzymałość.
Zajęcia dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych.

TAE-BO mix
Zajęcia przy umiarkowanym tempie muzyki z wykorzystaniem elementów sztuk walki tj. kick-boxingu, boksu, capoeirii oraz podstaw samoobrony. Trening interwałowy (wykonywanie ćwiczeń w przemiennym tempie). Systematyczne uczęszczanie pozwoli pozwoli uczestnikom zajęć na modelowanie sylwetki, skuteczne spalanie tkanki tłuszczowej, wypracowanie siły i poprawienie ogólnej wydolności organizmu.
Zajęcia dla wszystkich.

TBC (Total Body Conditioning)
Trening ogólnorozwojowy wzmacniający wszystkie grupy mięśniowe. W celu podniesienia intensywności zajęć wprowadza się lekkie hantle, ekspandery, sztangi, piłki. Dzięki TBC można zwiększyć wydolność fizyczną organizmu, wzmocnić siłę mięśni oraz poprawić koordynację ruchów.
Zajęcia dla wszystkich.

Fut Burner
Zajęcia skierowane dla początkujących i zaawansowanych, nastawione na spalanie tkanki tłuszczowej na udach, pośladkach i udach. Zajęcia odbywają się przy muzyce w średnim tempie, z wykorzystaniem hantli, mat oraz dobrych chęci klientów Zajęcia bazują na utrzymaniu 70% optymalnego tętna człowieka przy, którym jest najlepszy metabolizm tłuszczów.

BS
Body Sculpting - rzeźbienie ciała) - ćwiczenia wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening o umiarkowanej intensywności. Wykorzystuje się przybory: step, hantle, pałki obciążające, gumy.
Zajęcia dla wszystkich.

aerobic w Lublinie MAGIC BAR
Ćwiczenia wzmacniające ze sztangą przy muzyce (podobnie jak inne zajęcia aerobiku). Wzmacnianie i kształtowanie mięśni, spalanie tkanki tłuszczowej na rzecz pięknego zarysu mięśni bez nadmiernego ich wzrostu.
Zajęcia dla wszystkich.





BUP (brzuch, uda, pośladki)
Ćwiczenia wzmacniające i ujędrniające dolne partie ciała zorientowane na spalanie tkanki tłuszczowej. Wykorzystuje się przybory: step, gumy.
Zajęcia dla wszystkich.

aerobic w Lublinie
FIT BALL
Są to ćwiczenia z gumową piłka o śr. 55-65 cm należące do grupy ćwiczeń równoważnych. W trakcie zajęć można siedzieć na piłce, leżeć przodem lub tyłem albo opierać się o nią bokiem. Ćwiczenia pozwalają na rozluźnienie ciała, utrzymywanie równowagi i stabilizacji oraz poprawiają koordynację ruchową . Balansowanie na piłce i jej przetaczanie angażuje wiele grup mięśniowych. W szczególności zaś wzmacnia mięśnie szkieletowe odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej postawy. Ćwicząc z piłką możesz rozwijać sprawność całego organizmu lub tylko wybrane partie ciała, np. brzucha czy pośladki.
Zajęcia dla wszystkich.


STRETCHING
jest prostą, lecz skuteczną metodą poprawiania elastyczności mięśni i zwiększania zakresu ruchomości w stawach. Jest ona przeznaczona zarówno dla sportowców wyczynowych-jako ochrona przed urazami i przeciążeniami, oraz dla wszystkich, którzy chcą poprawić swoją sprawność ruchową. Warunkiem rozciągania mięśnia jest przyjęcie takiej pozycji w której przyczepy danego mięśnia są od siebie oddalone.

Fit Klub - Kadra Instruktorska Justyna Łepecka
Absolwentka Akademii Medycznej . Instruktor fitness z wieloletnim doświadczeniem. Uczestniczka wielu konwencji i warsztatów.
fitklub Ukończyła szkolenia w szkołach:
- Open Mind : Basic Aerobic, Fit ball,
- Inka Szymański Fitness School: Basic Aerobic, Step, Magic bar,
- Schwinn Cycling Instruktor,
Energiczna , pełna charyzmy otwarta na ludzi, uważa że najważniejsze dla uczestników zajęć jest bezpieczeństwo (technika wykonywanych ćwiczeń0 oraz dobra zabawa.
Ulubione zajęcia : dance , step, Magic Bar , Spinning
Fitness dla niej to życiowa pasja.


fitklub Anna Flis
Absolwentka AR w Lublinie na kierunku Technologia żywności i żywienie człowieka. Instruktorka fitness z wieloletnim doświadczeniem.
Wyspecjalizowana w zajęciach choreograficznych
- dance, step.
Uczestniczyła głównie w kursach organizowanych przez "Inka Szymański Fitness School (step, hilo, Magic Bar).
Nie boi się dużych wyzwań, z fascynacją uprawia sporty ekstremalne: nurkowanie.






fitklub Agnieszka Karwowska
Jestem studentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na WSPiA w Lublinie. Będąc instruktorką fitness chcę wypromować prozdrowotny fitness w Polsce. Osiągnąć ten cel pragnę poprzez ciągłe doskonalenie swych umiejętności i podnoszenie kwalifikacji instruktorskich.
Prowadząc zajęcia zwracam szczególną uwagę na perfekcyjną technikę oraz metodykę nauczania. Jestem instruktorką rekreacji ruchowej ze specjalnością fitness oraz absolwentką licznych szkoleń, m.in.Open Mind Body Ball, Open Mind Aerobox, Open Mind Stretching. Moja ulubioną forma zajęć są zajęcia wzmacniające, sztuki walki oraz formy body&mind, które łączą w sobie prace ciała i umysłu.
Mariola Kaniewska
fitklubAbsolwentka Turystyki Krajów Biblijnych. Obecnie studentka Rekreacji i Turystyki o specjalności: Turystyka Zdrowotna (z fizjoterapia) w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Ukończyła szereg szkoleń z zakresu fitness w Elite Poland Fitness School m.in. „Step Choreography”, „Elite Dance Combination”, „Step &dance choreography” i inne. Poza tym uczestniczyła w szkoleniach prowadzonych przez PFA i NIKE&REEBOK.
Sport dla Marioli od wielu lat był i jest jej pasją. Poza fitnessem przez dwa lata trenowała KOMBAT 56, kolejne dwa Krav Magę oraz przez półtora roku Capoeirę.
Mariola jako instruktor fitness pracuje od 2005 roku. Najbardziej lubi prowadzić zajęcia choreograficzne ze względu na najbliższy kontakt z grupą.
fitklub Ewelina Zadora
Magister pedagogiki na UMSC oraz absolwentka AWF Katowice na kierunku nauczycielskim. Posiadam również Państwowy dyplom Instruktora Rekreacji Ruchowej o specjalności Fitness i wiele innych certyfikatów potwierdzających moja wiedze i umiejętności. Fitnessem pasjonuję się już od dawna, moimi ulubionymi zajęciami są formy wzmacniające oraz step. Na swoich lekcjach staram się zwracać dużą uwagę na technikę wykonania ćwiczenia oraz stawiam na prozdrowotny charakter zajęć.






fitklub Justyna Grabska
Tu Justyna - jestem absolwentką Medycznego Studium Zawodowego w Lublinie o specjalności masaż leczniczy z roczną praktyka zawodową. Moje umiejętności doskonaliłam podczas odbywanych stażów i praktyk , a także wielu indywidualnych zabiegów. W pracy stawiam na dokładność wykonywania obowiązków , a po pracy... bardzo lubię taniec, jogę, fitness, ale największą rozrywkę dostarczają mi kręgle i spotkania z przyjaciółmi.







fitklub Kamil Grudzień
Co do mojej osoby, to nie staram się tworzyć sztywnych planów na życie i na siłę ich realizować, są pewne zarysy tego, w która stronę chciałbym podążać i cieszę się każdą chwila, która jest mi dana na tym padole. To jeśli chodzi o przyszłość. Z spraw które się dokonały, to skończyłem biologię na UMSC i fizjoterapię na AM w Lublinie. Trenuję lekkoatletykę w AZS Lublin i mimo upływu lat, sprawia mi to ciągle wielka satysfakcję.

   AEROBIC
Pojedyncze zajęcia - 10 zł

Karnet tygodniowy bez ograniczeń - 30 zł

Karnet miesięczny bez ograniczeń - 70 zł

Karnet 3-miesięczny bez ograniczeń 160 zł

Karnet 6-miesięczny bez ograniczeń - 270 zł

Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
OPINIE O UŻYTKOWNIKU
PROWADZIMY ZAJĘCIA AEROBIKOWE W LUBLINIE - galeria
PROWADZIMY ZAJĘCIA AEROBIKOWE W LUBLINIE Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 13)
Poprzednia usługa: Wstaw swój motocykl w naszym komisie -- GDYNIA   Następna usługa: Akademia Tenisa Ziemnego - Zrobimy z ciebie mistrza