favore.pl
Brak zdjęcia

PROCES POPRAWY WYNIKÓW W DZIALE HANDLOWYM nr 74368

Lokalizacja: Katowice, Tychy, Bielskobiałą (woj. śląskie)Więcej: wejdź na www.wzrostsprzedazy.pl Konfefencja "Droga do rozwoju firmy"

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Kontakt
Łukasz Zegar
Instytut Rozwoju i Zarządzania Sprzedażą
Wyślij e-mail
ul. Armii Krajowej 10/34
43-100 Tychy

tel: 695931276695931276
www.wzrostsprzedazy.pl, www.lukasz-zegar.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-18:00
OPIS USŁUGI

Instytut Rozwoju i Zarządzania Sprzedażą

 

Zaprasza na konferencję:

 

„Droga do rozwoju firmy” cz. I

 

Konferencja ma na celu ukazanie szans i zagrożeń czekających na właścicieli i zarządzających małych firm. W czasie skomplikowanych przepisów, podatków wiecznej gonitwy i przemęczenia zapominamy o wielu istotnych sprawach, które pomogłyby rozwiązać większość problemów. Wiele młodych firm popełnia mogłoby uniknąć „gaszenia pożarów” gdyby tylko działała zgodnie z kilkoma zasadami. Zapraszam na konferencję na której poruszymy w praktyczny sposób te tematy

 

Mentalność biznesmena

-Co sprawia, że firmy z dochodowymi biznesami upadają

-Jakie techniki stosują przedsiębiorcy

-Czy istnieje coś takiego jak mentalność przedsiębiorcy

12 powodów upadku firm

-jakie działania należy podjąć by przetrwać

-jak wywołać kryzys na własne życzenie

-jak szybko reagować i pomóc swoim handlowcom

Spotkanie z klientem

-Co ja właściwie sprzedaję

-Czy obiekcje są pozytywne

-Jak się prezentuje by nie zanudzić klienta

Motywacja bez pieniędzy

-Jak się motywuje sceptyków

-Co prócz finansów podnosi motywację

-Dlaczego odchodzą dobrze opłacania handlowcy

 

Korzyści

-Uświadomienie ważnych szans i zagrożeń w firmie

-Zdobycie ciekawej i praktycznej wiedzy biznesowej

-Nawiązanie ciekawych i biznesowych kontaktów

 

Wartość inwestycji

-147 zł/ osoba

 

Terminy

 

-02.03 Katowice Restauracja „Narada” ul. Barbary 13,

-03.03 Tychy Restauracja „U przewoźnika” ul. Piłsudskiego 14,

-04.04 Bielsko Biała „Hotel Magura” ul. Żywiecka  93,

W godzinach od 9.00 do 14.00

 

Wpłat należy dokonywać na konto:

 

Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości

Al. Jerozolimskie 53/1A

00-697 Warszawa

nr konta: Wyślij e-mail

tytuł przelewu:  konferencja/data/miasto

-Katowice:               konferencja/02.03/katowice

-Tychy:                      konferencja/03.03/tychy

-Bielsko-Biała            konferencja/04.03/bielsko-biała

 

Prelegenci:

Łukasz Zegar – trener, mentor, założyciel Instytutu Rozwoju i Zarządzania Sprzedażą

Rafał Stemplewski – coach, mentor, trener, prezes Katowickiego Klubu Cashflow

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INFORMACJE
Kontakt
Łukasz Zegar
Instytut Rozwoju i Zarządzania Sprzedażą
Wyślij e-mail
ul. Armii Krajowej 10/34
43-100 Tychy

tel: 695931276695931276
www.wzrostsprzedazy.pl, www.lukasz-zegar.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-18:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU lzegar
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.

PROCES POPRAWY WYNIKÓW W DZIALE HANDLOWYM Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: Przyjęcia komunijne w POPhotel**   Następna usługa: Strony WWW, outsourcing IT, ochrona danych os.