favore.pl
Najlepszy serwis we Wrocławiu ~~ AGD~~

Najlepszy serwis we Wrocławiu ~~ AGD~~ nr 7451

Lokalizacja: Wrocław (woj. dolnośląskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Kontakt
PPHU
Wyślij e-mail
ul. Bora Komorowskiego 18
51-210 Wrocław

tel: 71 321029371 3210293
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-16:00
OPIS USŁUGI
Jedną z dziedzin dzialaności jest prowadzenie autoryzowanego serwisu sprzętu takich firm jak:

    Świadczymy usługi:
  • napraw gwarancyjnych
  • napraw pogwarancyjnych
  • sprzedaży części

Przy zamawianiu części zamiennych klient powinien dysponować typem i modelem sprzętu oraz jego numerem wersji.
W przypadku grupy
Whirlpool nr wesji rozpoczyna się od cyfr 85.....,
w przypadku grupy
Electroluxrozpoczyna się od cyfr 9........ .
Podanie wyżej wymienionego numeru wersji w znacznym stopniu upraszcza i skraca tryb zamawiania części.


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Kontakt
PPHU
Wyślij e-mail
ul. Bora Komorowskiego 18
51-210 Wrocław

tel: 71 321029371 3210293
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-16:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU
pozytywna
rozwiń kupiłem telefon c610 ip.Telefon rewelacja jestem bardzo zadowolony Wystawiona 15-03-2013 13:10 przez edek (164.127.59.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Przez telefon uzgodniliśmy, że w pralce prawdopodobnie uszkodzone jest łożysko, a więc do wymiany jest zespół piorący. Taka część była w magazynie serwisu w momencie zamawiania usługi, Po półtora tygodniu przyjechał serwisant - Z PUSTYMI RĘKAMI, skasował 120 złotych za stwierdzenie dokładnie tego, co ustaliłem z tą firmą telefonicznie i pojechał. Powiedział, że nie wie, czy ma część na wymianę i nie wie, kiedy będzie mógł naprawić. Jednym telefonem sprawdziłem, że jak najbardziej - w magazynie serwisu w dalszym ciągu ma ten zespół piorący do mojej pralki. Z natychmiastowej skargi telefonicznej nic nie wynikło, serwisant odezwał się dopiero kiedy miałem już kupioną nową pralkę. Czyli przysłali człowieka nie przygotowanego do pracy i skasowali za to 120 złotych. Wystawiona 23-01-2018 18:43 przez PPaweł (217.99.212.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Podczas wizyty serwisanta za cenę 110zł dowiedziałam się co się zepsuło w lodówce (elektronika) oraz ile będzie kosztować wymiana, z jednoczesną poradą, aby lepiej kupić nowy sprzęt. Następnego dnia lodówka została naprawiona przez inny serwis za cenę 100zł. Wychodzi na to, że autoryzowany serwis jakim jest frater nie podejmuje się napraw a jedynie wymiany zepsutych podzespołów na nowe, bardzo drogie. Wystawiona 10-06-2014 18:16 przez zdegustowana (93.105.8.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń kupiłem telefon c610 ip.Telefon rewelacja jestem bardzo zadowolony Wystawiona 15-03-2013 13:10 przez edek (164.127.59.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Przez telefon uzgodniliśmy, że w pralce prawdopodobnie uszkodzone jest łożysko, a więc do wymiany jest zespół piorący. Taka część była w magazynie serwisu w momencie zamawiania usługi, Po półtora tygodniu przyjechał serwisant - Z PUSTYMI RĘKAMI, skasował 120 złotych za stwierdzenie dokładnie tego, co ustaliłem z tą firmą telefonicznie i pojechał. Powiedział, że nie wie, czy ma część na wymianę i nie wie, kiedy będzie mógł naprawić. Jednym telefonem sprawdziłem, że jak najbardziej - w magazynie serwisu w dalszym ciągu ma ten zespół piorący do mojej pralki. Z natychmiastowej skargi telefonicznej nic nie wynikło, serwisant odezwał się dopiero kiedy miałem już kupioną nową pralkę. Czyli przysłali człowieka nie przygotowanego do pracy i skasowali za to 120 złotych. Wystawiona 23-01-2018 18:43 przez PPaweł (217.99.212.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Podczas wizyty serwisanta za cenę 110zł dowiedziałam się co się zepsuło w lodówce (elektronika) oraz ile będzie kosztować wymiana, z jednoczesną poradą, aby lepiej kupić nowy sprzęt. Następnego dnia lodówka została naprawiona przez inny serwis za cenę 100zł. Wychodzi na to, że autoryzowany serwis jakim jest frater nie podejmuje się napraw a jedynie wymiany zepsutych podzespołów na nowe, bardzo drogie. Wystawiona 10-06-2014 18:16 przez zdegustowana (93.105.8.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
Najlepszy serwis we Wrocławiu ~~ AGD~~ - galeria
Najlepszy serwis we Wrocławiu ~~ AGD~~ Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 3,5 na 5 (liczba ocen: 54)
Poprzednia usługa: Budowa podłóg sportowych o różnej nawierzchni   Następna usługa: Vebam - tworzenie stron internetowych