favore.pl
Maya  zaawansowany (profilowany)

Maya zaawansowany (profilowany) nr 77642

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)Więcej: budynek Oxford Tower, 45 pietro

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
3 499 / sztuka
Kontakt
Marta Czarnecka
Euro Info Group Sp. z o. o.
Wyślij e-mail
ul.Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa

tel: 22 847692222 8476922
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 08:00-20:00
prowadzimy zajęcia także w weekendy indywidualnie do potrzeb kursanta
rozwiń
OPIS USŁUGI

Modelowanie, animacja, symulacja zjawisk atmosferycznych, filmowe efekty specjalne, dynamika ciał stałych, gazów i cieczy, modelowanie i animowanie tkanin, realistyczne oświetlenie i równie realistyczny rendering w module Mental Ray... Projektowanie i wizualizowanie produktów przemysłowych, samochodów, motocykli, pojazdów latających i pływających... Teksturowanie 2D i 3D – w programie zaawansowanego szkolenia z obsługi programu Maya pełen zestaw tematów do wyboru. Sam zaprojektuj swój kurs i rozwijaj umiejętności w wybranej przez siebie dziedzinie!

 

W programie kursu:

  • Modelowanie przy użyciu wielokątów, powierzchni podpodziału (subdivision surfaces) i powierzchni NURBS: łączenie technik i zwiększanie efektywności; modelowanie i kształtowanie powierzchni o dowolnym stopniu złożoności;
  • Wspomaganie procesu modelowania metodą rzeźbienia: współpraca i wymiana danych z programami ZBrush, Mudbox i Silo;
  • Tworzenie i edycja map współrzędnych UV: współpraca i wymiana danych z programem Headus UVLayout;
  • Tworzenie i edycja map tekstur w programie BodyPaint: malowanie tekstur bezpośrednio na powierzchni siatki modelu;
  • Renderowanie w module Mental Ray: materiały i shadery; specyficzne parametry i ustawienia źródeł światła; precyzyjne kontrolowanie zachowania cieni; renderowanie przy użyciu efektów Global Illumination i Final Gather oraz symulowanie tych efektów przy użyciu tradycyjnych świateł kierunkowych i punktowych; efekty kaustyczne świateł; rozwiązywanie problemów;
  • Projektowanie i wizualizowanie scenerii: symulowanie realistycznego oświetlenia naturalnego oraz zjawisk atmosferycznych; efektywne i oszczędne modelowanie; postprodukcja wyrenderowanych obrazów w programach Adobe Photoshop i Adobe After Effects; podstawy kompozycji ujęć w programie Shake;
  • Dynamika ciał stałych, cieczy i gazów: modelowanie, animacja i rendering kolizji obiektów o różnej sztywności i sprężystości, efektów atmosferycznych (chmury, mgła, para, dym), pirotechnicznych (ogień, eksplozje) oraz substancji płynnych i półpłynnych (woda, błoto, lawa);
  • Dynamika tkanin: modelowanie i animacja w module nCloth;
  • Modelowanie, animacja i rendering włosów, futra oraz sierści;
  • Wstęp do animacji postaci: konstruowanie szkieletu postaci dwu- i czworonożnych
  • Wstęp do animacji postaci: modelowanie realistycznych odkształceń powłoki (skóry) przy użyciu systemu mięśni Maya Muscle;
  • Animacja na klatkach kluczowych, nieliniowa, na ścieżce, na warstwach; wstęp do animacji metodą motion capture.

 

Zajęcia prowadzone w języku polskim lub angielskim. Nauka poprzez praktykę, częściowo także przy użyciu tabletu graficznego. Kursant ustala przebieg szkolenia, wybierając spośród dostępnych modułów – na każdy z nich można przeznaczyć dowolną ilość czasu.

Wymagania: umiejętność obsługi komputera i przynajmniej podstawowa znajomość programu Maya lub innego profesjonalnego pakietu 3D.

Przydatne: podstawowe umiejętności rysunkowe.

Czas trwania kursu: 40 lub więcej godzin zajęć teoretycznych i praktycznych.



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
3 499 / sztuka
Kontakt
Marta Czarnecka
Euro Info Group Sp. z o. o.
Wyślij e-mail
ul.Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa

tel: 22 847692222 8476922
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 08:00-20:00
prowadzimy zajęcia także w weekendy indywidualnie do potrzeb kursanta
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU Euro_Info_Group
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Maya zaawansowany (profilowany) - galeria
Maya zaawansowany (profilowany) Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 7)
Poprzednia usługa: Tworzenie stron Internetowych   Następna usługa: Projektowanie i wykonywanie terenów zieleni