_PREZENTACJE MATURALNE,WYPRACOWANIA__
Zajmuje się pisaniem prezentacji oraz wypracowań.
Prezentacje maturalne są profesjonalne i kompletne, nigdy nie były wykorzystane, wiec nie istnieje ryzyko oskarżenia o plagiat. Jest to najtańsza, w pełni profesjonalna oferta na rynku.
Wszystkie prace są mojego autorstwa, pisane na moje własne potrzeby , a więc nie ma możliwości żeby pojawiły się dwie takie same.
Nie biorę odpowiedzialności, za niezgodne z prawem użycie prac udostępnionych odpłatnie.
Powinny one (zarówno prace maturalne, jak i wypracowania, konspekty) służyć jako wzór przy pisaniu własnego dzieła.
Wiem, jak ciężko jest 'zabrać się' do pisania, dlatego też oferuję Wam pomoc w rozsądnej cenie.
SZCZEGÓŁY (dot. prezentacji) :
prezentacje wysyłam na @, na wskazany przez Ciebie adres - w ciągu 3-5 dni
prace wysyłam po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie,
cena 100zł
konspekt + bibliografia 60zł
SZCZEGÓŁY (dot. wypracowań ):
prace wysyłam @ na wskazany przez Ciebie adres w ciągu 2-3 dni
prace wysyłam po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie
cena 30zł
Zamieszczam spis wypracowań,konspektów i prac, które istnieją w moim 'banku':
l
Wypracowania, konspekty:
Czy „Biblie” słusznie nazywa się arcydziełem wszech czasów?Uzasadnij.
Motyw mesjanizmu i prometeizmu w lit. Polskiej.
Wzorzec osobowy renesansu w ocenie współczesnego maturzysty.
Porównanie wizerunku Maryi i Chrystusa w „Bogurodzicy” i „Lamencie Świętokrzyskim”.
Portret duchowy inteligenta.
Wizerunek rodziny w literaturze.
Portret matki w literaturze.
Różne oblicza miłości w lit.
Światowe sroki i cywilizowane kobiety. Co o takich wizerunkach mówi lit?
Sąd nad Polską w literaturze.
Koncepcja służby ojczyźnie w 2 wybranych dziełach.
Motyw tańca i jego rola w wybranych dziełach.
Tomasz Judym i Stanisław Wokulski- postacie godne współczucia, czy podziwu?uzasadnij.
Hasła pozytywizmu polskiego i ich literackie ilustracje.(konspekt)
Wizja Polski odrodzonej w lit. 20-lecia międzywojennego.
Literackie świadectwa kryzysu filozoficzno- moralnego fin de siecle'u.
Motyw cierpienia i jego rola w literaturze.
Żadna zbrodnia, nawet w imię najwyższej idei nie zasługuje na usprawiedliwienie. Rozważ powyższą tezę odwołując się do lit. I własnych przemyśleń.
Jeżeli miłość nas nic nie kosztuje, to znaczy, że nie kochamy naprawdę .Co mówi o tym literatura, a co Twoje własne doświadczenie?
„Dżuma” Alberta Camus'a to powieść pesymistyczna, czy optymistyczna ?
Tragizm pokolenia Kolumbów.
Ocena moralna obozu koncentracyjnego w opowiadaniach Tadeusza Borowskiego.
Dekalog moralny człowieka współczesnego w twórczości Herberta i Miłosza.
Pisarze odrodzenia wobec praw ojczyzny i narodu.
Portret inteligenta w lit. młodopolskiej i XX-lecia międzywojennego.
Człowiek w sytuacji zagrożenia. Omów na wybranych przykładach.
Publicystyka oświecenia w służbie reform politycznych i społecznych.
Totalitaryzm w lit. Polskiej i obcej. (konspekt).
Omów rolę groteski na podstawie wybranego dramatu.
„Ferdydurke” jako przykład powieści groteskowej.
Omów twórczość Czesława Miłosza odwołując się do jego (Twoim zdaniem) najciekawszych utworów.
Lit. XX wieku- konspekt.
Twórczość Zbigniewa Herberta- omów w odniesieniu do jego (Twoim zdaniem) najciekawszych utworów.
Jaki obraz człowieka stworzyła lit. XX wieku ? (upokorzony, czy wolny)
Motyw winy i kary na podstawie historii Piłata i Friedy. Omów w odniesieniu do treści lektury „Mistrz i Małgorzata” oraz podanego fragmentu.
Wizja śmierci w wierszu „O śmierci bez przesady” Wisławy Szymborskiej- analiza i interpretacja.
Jakimi argumentami jednostka kreuje siebie na niezwykłą osobowość, jak społeczność uzasadnia wykreowanie jednostki na osobowość?
Patriotyzm w ujęciu Piotra Skargi i Ignacego Krasickiego. Analiza i interpretacja fragmentu „Kazań sejmowych”i „Hymnu do miłości ojczyzny”.
Analiza fragmentu „Nie- boskiej komedii” Zygmunta Krasińskiego i „Przedwiośnia” Stefana Żeromskiego oraz porównanie literackich obrazów rewolucji.
Czy- Twoim zdaniem- Ignacy Krasicki zasłużył na miano pisarza swoich czasów?
Charakterystyka Kmicica i Wołodyjowskiego- bohaterów „Trylogii” Sienkiewicza.
Poszukiwanie sensu w cierpieniu.
Dokonaj interpretacji wydarzeń w balladzie „Świtu” A. Mickiewicza.
Miłość jako siła niszcząca i budująca. Rozwiń temat odwołując się do epoki romantyzmu i pozytywizmu.
Na podstawie wybranego fragmentu „Cierpień Młodego Wertera” przedstaw poglądy bohaterów (Wertera i Alberta) na temat wartości życia.
Przedstaw portrety bohaterów satyry „Pijaństwo” Ignacego Krasickiego.
Zinterpretuj przedstawioną we fragmencie „Lalki” koncepcję ludzkiego losu. Wyniki swoich rozważań odnieś do całości utworu.
Analiza i interpretacja wiersza Anny Kamieńskiej pt. „Modlitwa do świętego Franciszka”.
Świat wartości Horacego i Jana Kochanowskiego. Analiza i interpretacja wierszy „do Apollina” i „Na dom w Czarnolesie”.
Rozważania na temat przebaczania w oparciu o lit. I własne przemyślenia.
„Powiadają,że człowiek jest kowalem własnego losu. Ale dość często, los jest kowalem, zaś poniektóry człowiek kowadłem”.Potwierdź tezę przykładami z lit. i życia.
Czy zgadzasz się z tezą,że „pieniądze, to wytłoczona w monecie wolność”? Uzasadnij w oparciu o lit. I własne przemyślenia.
Jakiego Kordiana ukazuje akt I dramatu J. Słowackiego?
Charakterystyka społeczeństwa polskiego na podstawie sceny I aktu IV „Kordiana” J. Słowiackiego.
Dokonaj analizy i interpretacji porównawczej wiersza Władysława Broniewskiego „***(Anka!...)”,poświęconego zmarłej córce, i tekstu Tadeusza Różewicza „Teraz” z tomu „Matka odchodzi”.
Wyobrażenie Boga w hymnie „Dies irae” i w wierszu „Przeprosiny Boga” Jana Kasprowicza.
Motyw „vanitas” w lit. Różnych epok.
Charakterystyka Kubu Sochy na podstawie fragmentów rozdziału IV.
Przedstaw stosunek Żeromskiego do tradycji szlacheckiej. Zinterpretuj wskazane fragmenty „Przedwiośnia”, odwołaj się do znajomości całego utworu.
Zdobywcy cywilizowanego świata w opinii Josepha Conrada. Przedstaw zagadnienie na podstawie fragmentu i wiedzy o utworze „Jądro ciemności”.
Literacki sposób opisu ludzkiej pracy we fragmencie „Ludzi bezdomnych”
Bohater tragiczny w antyku i romantyzmie.
Porównaj sposoby przedstawienia lekcji łaciny we fragmentach „Ferdydurke” W. Gombrowicza i „Lekcji łaciny” Z. Herberta.
Scharakteryzuj bohaterów podanego fragmentu „Ferdydurke” W. Gombrowicza.
Satyra sądzi człowieka? W pracy wykorzystaj wnioski z analizy podanych utworów J.Krasickiego. Zwróć uwagę na adresata i nadawcę oraz cel, jaki realizuje ten gatunek lit.
Udowodnij,że funkcją lit. Oświecenia jest dydaktyzm.
Analiza i interpretacja utworu „Dziewczyna” Bolesława Leśmiana.
„Wielkich dzieł nie niszczy czas” Jakie kryteria zastosujesz mierząc wartość utworów Adama Mickiewicza?
Jak odnaleźć można urodę i sens życia w czasie apokalipsy spełnionej? Rozważ temat na podstawie poezji Baczyńskiego.
Żyć wygodnie, egoistycznie, czy służyć ważnym sprawom?
Rodzina i ja. (kartka z pamiętnika)
„W kręgu miłości i nienawiści” o bohaterach antycznych, których rozumiem, podziwiam i oskarżam.
Refleksje o przeszłości i współczesności zainspirowane lekcją i filmem o św. Franciszku.
„Literatura nigdy nie była dobrze wychowana.” Jaką wiedzę o ludzkiej naturze dostarczyła Ci lit. współczesna?
Jim jako bohater tragiczny- Joseph Conrad „Lord Jim”.
Katastroficzna wizja świata w lit. Różnych epok.
Które z myśli renesansowych pisarzy zadedykowałbyś współczesnym politykom i dlaczego ?
Matki i sposoby ich portretowania- fragmenty „Przedwiośnia” i „Cudzoziemki”.
Motyw rodziny.(konspekt)
Na podstawie analizy fragmentów J. Słowackiego „Sen srebrny Salomei” i Stanisława Wyspiańskiego „Wesele” porównaj kreacje postaci Wernyhory i określ funkcje intertekstualne związku obu utworów.
Kim jest artysta? Czym jest kreacja artystyczna?Porównaj sądy autorów analizując oba fragmenty utworów Brunona Schulza „Traktat o manekinach” i Adama Mickiewicza „Wielką improwizację”.
Opisz i porównaj dwa sposoby uzyskiwania efektu groteskowego w przytoczonych fragmentach dramatów Stanisława Ignacego Witkiewicza i Sławomira Mrożka.
Scharakteryzuj bohaterów podanego fragmentu „Chłopów”. Odwołaj się do znajomości I tomu powieści.
Matka i syn. W oparciu o podane fragmenty „Przedwiośnia” scharakteryzuj Jadwigę i Cezarego Baryków. (uwzględniając relacje między nimi).
Obraz przyrody młodopolskiej w utworach „Chłopi” Władysława Reymonta i „Sonetach” Jana Kasprowicza.
Jak rozumiesz słowa: „Miałeś chamie złoty róg, ostał Ci się ino sznur”?
Poglądy na zadania literatury oraz rolę artysty w romantyzmie i 20-leciu międzywojennym.
Problem władzy w literaturze poszczególnych epok.
Źródło tragizmu pokolenia Kolumbów w wybranych utworach.
Rola utworów Jana Kochanowskiego i Ignacego Krasickiego w edukacji obywatelskiej ówczesnych Polaków.
„Chłopi” W. Reymonta jako epopeja chłopska.
Postawy bohaterów- inteligentów wobec spraw ważnych dla Polaków i polski na podstawie fragmentów „Wesela” i „Ludzi bezdomnych”.
„Nie daj się pokonać złu”. Czy wywiązał się z tego zadania człowiek XX wieku ?
Rola pracy w życiu człowieka na podstawie fragmentów powieści „ Chłopi” oraz „Inny świat”.
Człowiek wobec cierpienia innych na podstawie utworów „Dżumy” i „Ludzi bezdomnych”, ich bohaterów- doktora Rieux i Tomasza Judyma.
Postawy ludzkie wobec zła.
Klasyfikacja poetów polskich po 1945 roku.
„Z przygody jaką jest życie można wyjsść (w pewnym uproszczeniu) człowiekiem, anonimem, katem”. Scharakteryzuj bohaterów literackich ucieleśniających przynajmniej dwie z tych możliwości.
W swoich zbiorach posiadam również:
pracę maturalną z języka polskiego na poniższe tematy:
"Awangardowość XX-lecia międzywojennego. Określ jej charakter odwołując się do dzieł literackich i malarskich "
„Turpizm w obrazowaniu literackim i malarskim. Omów zagadnienie na przykładach dzieł dwóch różnych twórców.”
„Zanalizuj portret kobiety zakochanej w wierszach Marii Pawlikowskiej- Jasnorzewskiej, Ocen wartość poznawczą i artystyczną.”
Cd z prezentacja; wydrukowany tekst; plan + bibliografia; teksty wierszy oraz reprodukcje obrazów
bibliografię oraz plan prezentacji do tematów;
„Śmierć jako motyw w literaturze i sztuce. Omów na wybranych przykładach.”
"Motyw arkadii w literaturze i malarstwie. Przedstaw na wybranych przykładach."
Jestem autorką wszystkich oferowanych prac, żadna nie jest skopiowana z internetu ani innego źródła. Tematy opracowałam przygotowując się do matury, część z nich została oceniona przez polonistkę, część jedynie sprawdzona.
Zajmuje się również pisaniem prac z języka angielskiego.
Zamieściłam jedynie prace ocenione na oceny 5 i 4, należy pamiętać jednak, że każdy nauczyciel ma własny system oceniania
wiec jeżeli praca będzie wyglądała jak 'wyjęta psu z gardła', czyli mało estetycznie zmniejszy się automatycznie ilość punktów za zapis
przepisując pracę sprawdźcie 5 razy(!), czy nie 'zaplątał' się gdzieś błąd ortograficzny lub interpunkcyjny. Jeżeli się pojawi również wpłynie to negatywnie na ocenę
Nie ponoszę odpowiedzialności za to, w jaki sposób moje prace zostaną wykorzystane!
Jeżeli potrzebujesz pomocy, konsultacji,chcesz zamówić pracę, masz pytanie ?
Napisz!!!! gg 224503 Wyślij e-mail