Favore.plBaza wiedzy

"Działania marketingowe" w bazie wiedzy (strona 2)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Budżet reklamy

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:42   |   Dział: Artykuły
    Budżet reklamy          Budżet reklamowy może być napisany przed lub po tym, jak właściciel firmy opracował strategię reklamową. Kiedy podjąć decyzję budżetowe zależy od znaczenia reklamy i dostępnych zasobów do prowadzenia działalności gospodarczej. Jeśli na przykład firma wie, że ma tylko pewną kwotę pieniędzy na reklamę, wtedy budżet będzie miał tendencję do dyktowania tego, jak reklama ma być rozwijana i co będzie ogólnym celem marketingowym. Z drugiej strony, jeśli firma ma nieco dostępnych środków, strategia reklamowa może być opracowana w celu spełnienia wcześniej określonych celów marketingowych. Dla małych firm, jest to zwykle najlepiej ułożyć budżet reklamowy na wczesnym etapie procesu reklamowego.
  • Strategie reklamy

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:13   |   Dział: Artykuły
    Strategie reklamyStrategie reklamowe stanowią metody, które reklamodawcy wykorzystują, by przekonać nabywców do zakupu swoich produktów. Często zdarza się, że reklamodawcy będą używać sprawdzonych strategii perswazji w swoich materiałach reklamowych. Na przykład, mogą przyjąć strategię mody i próbować pokazywać nabywców, tak jak gdyby to każdy kupował reklamowany produkt i, w rezultacie, widz powinien też.
  • Podstawy kampanii reklamowej

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:09   |   Dział: Artykuły
    Podstawy kampanii reklamowejWykonanie kampanii reklamowej nie jest łatwym zadaniem. Możesz to zrobić na własną rękę, ale przygotuj się dobrze. Należy od razu zakasać rękawy i zabrać się do pracy.
  • CRM skutecznym narzędziem w walce konkurencyjnej

    Autor: xxxxxxxx   |   7 lis 2013, 9:04   |   Dział: Artykuły
    CRM skutecznym narzędziem w walce konkurencyjnejSkuteczne zarządzanie firmą to w obecnych czasach niezwykle ważny element prowadzenia niemal każdego biznesu. Terminowość, wydajność, jakość to podstawowe wyznaczniki dobrze prosperującego przedsiębiorstwa. Jednak im bardziej złożona struktura firmy, im więcej klientów, tym większa ilość czynników może zaburzyć jej prawidłowe funkcjonowanie oraz efektywność pracy.
  • Marketingowe zarządzanie placówkami oświatowymi

    Autor: konto_usuniete_363221   |   10 sie 2013, 22:14   |   Dział: Artykuły
    Marketingowe zarządzanie placówkami oświatowymiPlacówką oświatowym stawia się coraz większe wymagania, którym mogą sprostać dzięki odpowiedniemu marketingowi. Marketingowe zarządzanie placówkami nie tylko prywatnymi ale także publicznymi to ważny element ich rozwoju. Spełnienie oczekiwań odbiorców jakimi są dzieci oraz ich opiekunowie nie jest rzeczą prostą. Wychowanie przedszkolne jest pewnego rodzaju marketingowym produktem, którego wartość zależy przede wszystkim od oceny wyżej wymienionych odbiorców usługi. Trzeba zatem zadbać aby wartość ta była ważnym elementem ich rozwoju.
  • Dobry marketing - źródło efektywnie działającej firmy.

    Autor: dom_szkolen   |   7 wrz 2011, 10:17   |   Dział: Artykuły
    Dobra strategia marketingowa jest dziś filarem działalności. Co trzeba o niej wiedzieć i kto ją właściwie tworzy?