Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biura

"Sport" w artykułach z kategorii Reklama, marketing

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Event marketing - co to takiego?

    Autor: homie   |   23 paź 2015, 16:17   |   Dział: Artykuły
    Event marketing - co to takiego?Event marketing jest pojęciem, do którego można zaklasyfikować nie tylko szeroko pojętą promocję marki czy organizację imprez branżowych, ale przede wszystkim jest to cały proces zarządzania wizerunkiem poprzez wydarzenia.
  • Instagram, czyli marka w obrazach

    Autor: Aya   |   20 maj 2015, 9:58   |   Dział: Artykuły
    Instagram, czyli marka w obrazachInstagram istnieje od 2010 roku, a w 2012 został zakupiony przez Facebooka. Popularność tego serwisu nieustannie wzrasta. Być może powodem jest to, że ludzie są przeciążeni nadmiarem informacji, a z drugiej strony wszyscy wiemy, że obraz wyraża więcej niż tysiąc słów. Jak zatem wykorzystać potęgę Instagrama w wizerunku marki?
  • Promowanie sklepu stacjonarnego - jak to zrobić?

    Autor: Kasiamer   |   24 gru 2014, 8:05   |   Dział: Artykuły
    Promowanie sklepu stacjonarnego  - jak to zrobić?Każdy właściciel sklepu dąży do tego, aby pozyskać jak najwięcej klientów dla swojego asortymentu. Marketing i promocja jest zatem nieodłącznym elementem jego funkcjonowania. Warto jednak pamiętać o tym, że promowanie sklepu stacjonarnego nie jest zadaniem prostym i wymaga przygotowania odpowiedniej strategii marketingowej. Zobacz, jakie mamy na to pomysły.
  • Technologia Digital Signage używasz jej na co dzień!

    Autor: CC   |   31 paź 2013, 13:01   |   Dział: Artykuły
    Technologia Digital Signage  używasz jej na co dzień!Choć hasło Digital Signage przeciętnemu człowiekowi nie mówi za wiele, to warto zdać sobie sprawę, że stykamy się z tą technologią codziennie. Dzisiaj opowiadamy, co kryje się pod tym pojęciem i jak systemy Digital Signage zrewolucjonizowały przekaz wizualny na świecie.
  • Kampania z gwiazdami kluczem do sukcesu

    Autor: test1234567   |   3 cze 2013, 16:16   |   Dział: Artykuły
    Kampania z gwiazdami kluczem do sukcesuNie od dziś wiadomo jak ważnym elementem udanych kampanii reklamowych jest współpraca marek ze znanymi postaciami świata muzyki, mody, sportu czy kina. Obecnie cena, reklama, tradycja nie wystarczają do tego aby sprzedać produkt. Aby wyróżnić markę spośród rosnącej konkurencji konieczne jest ubranie ją w pewną "otoczkę" uczuć, nadać jej tożsamość. Najlepiej jeżeli wizerunek gwiazd, które biorą udział w kampaniach reklamowych jest spójny z przekazem i wizerunkiem danej marki. Wówczas najlepiej mogą dotrzeć one do swojej grupy docelowej.