Moje pytanie brzmi jak wyżej i poszukuje sensownych rozwiązań i odpowiedzi. Każdy mi mówi wszystko zależy od tego w jakim obszarze działasz. Zawsze możesz skorzystać z porad fachowców itd itp A ja już tyle porad otrzymałam, a żadna z nich nie była wystarczająco dobra a jest tego naprawdę dużo. I tutaj się zatrzymuje bo znalazłam coś dla mnie tylko szkopuł w tym, żeby doradził mi ktoś z Was czy warto http://cursor.pl/oferta-2/logistyka/ Ta firma zajmuje się podobno każdym najdrobniejszym szczegółem ale może to ja się nie znam?
Według mnie kluczowa jest jakość obsługi klienta, trzeba o niego dbać i o wszystkim go informować, tu przydają się powiadomienia sms. Są specjalne platformy typu serwersms, które umożliwiają takie działania w sposób zautomatyzowany. Poza tym ważna jest jakość sprzedawanego towaru czy świadczonych usług.
Sposobów jest dużo, działania muszą być jednak dostosowane do klienta, dużo zależy też od branży. Ważne jest to, aby obsługa była sprawna oraz aby firma miała dobry kontakt z klientem. Jakość produktu nie zawsze jest tu na pierwszym miejscu.
Witaj. Jeśli sprzedaż w firmie jest niezadowalająca to proponuję zarknąć na StrenthsFinder polska http://taisjalaudy.com/ . Z wyników badań oraz moich obserwacji wynika, że budowa świadomości mocnych stron wśród pracowników skutkuje lepszą atmosferą w firmie oraz wzrostem przychodów.
Mi bardzo pomogło korzystanie z epłatności , nie dość że w terminalu można płacić kartą, też zbliżeniowo, ale np. doładować telefon, czy płacić w obcej walucie, mega ułatwienie, przez co mogę mieć więcej klientów.