Favore.plForumPozostałe tematy

Jak wybrać dobry materac

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Jak wybrać dobry materac

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
Wróć do forum: Pozostałe tematy 1 2 3 4 5 z 5  
  • nouv88 4 lis 2010, 0:36
    Przede mną zakup materaca. Stary już ledwo zipie, a zresztą nigdy nie był zbyt wygodny i już sie nie mogłam od dawna doczekać nowego. Tylko że jestem zielona w tym temacie a pewnie jeszcze pojawiły sie jakieś nowinki na rynku, bo ten ostatni ma chyba z 10 lat. Czy ktoś może mi doradzić jaki materac najlepiej kupić?
    Cytuj
  • Domatorres 4 lis 2010, 7:50
    Materac ważna rzecz. Sam sypialem przez lata na byle jakim z gąbki i dopiero jak kupiliśmy nowy to poczułem różnicę! Teraz mamy sprężynowy dwustronny z Ikei i od roku dopiero wiem co to znaczy wygodne spanieuśmiech
    Cytuj
  • Aubiergine 4 lis 2010, 10:21
    Ja mam materac lateksowy i jestem bardzo zadowolona. Teżz ikeiuśmiech
    Cytuj
  • Grantorino 4 lis 2010, 11:14
    A sama zamierzasz na nim spać? Sorry za tak osobiste pytanieprzymrużenie oka
    Cytuj
  • nouv88 4 lis 2010, 11:55
    A nie ma sprawyuśmiech domyślam się, że to ma wpływ na rodzaj materaca. Potrzebuję dwuosobowy materac, dla mnie i mojego mężczyznyuśmiech
    Cytuj
  • Grantorino 4 lis 2010, 15:14
    No to w takim razie zdecydowanie odradzam kupno zwykłego spręzynowego materaca, ponieważ się zbyt łatwo odksztłca. Zakładam, że nie ważycie tyle samo, a więc prędzej czy później cięższa osoba nieco bardzije "wygniecie" materac i lżjesza (zakladam, że to Ty) będzie spadać na środek. Przerabiałem to z moją małżonką i to nie razuśmiech Takie materace naprawdę szybko się deformują.
    Cytuj
  • Stinaa 4 lis 2010, 18:26