Favore.plForumPozostałe tematy

Wiza turystyczna do USA!

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Wiza turystyczna do USA!

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
Wróć do forum: Pozostałe tematy 1 2 z 2  
  • Matjeus 18 lut 2011, 13:05     (ostatnio zmieniony przez autora 18 lut 2011, 18:10, w całości zmieniany 3 razy)
    Witam,

    W tym roku koncze 19lat, obecnie pozostalo mi pół roku nauki.. jestem uczniem szkoły zawodowej. Gdzies tak w sierpniu chciałbym wyjechac do USA na około pól roku..Za oceanem mam pól rodziny, wujków, ciotków, kuzynow.. Byłby to moj pierwszy taki wyjazd do USA.

    I moje pytania sa takie:

    Jakie mam szanse dostac wize?
    Jezeli juz, to na jaki czas?
    Kiedy zaczac składac?
    Jakie mozliwie najlepsze dokumenty zebrac na rozmowe z konsulem?
    Jak ich przekonac?
    Jak wyglada obecnie rozmowa z konsulem?


    pozdrawiam,
    Z gory dziekuje za udzielenie mi pomocy!
    Cytuj
  • DjBram 18 lut 2011, 14:28
    Skontaktuj się z biurami Work&Travel oni mają doświadczenie w tych tematach. Nie byłbyś pierwszy który wyjeżdża do USA do pracy.
    Cytuj
  • MisterT 18 lut 2011, 15:02
    Mój znajomy dostaw wizę do USA i wszystko było pięknie, ale na lotnisku w New York (tam są 3 lotniska) nie spodobał się celnikowi i sajonara amigo, wracasz do domu.
    Nie wiem ile teraz wiza kosztuje ale w tych to jakieś 100 USD i masa pieniędzy na bilet.
    Cytuj
  • TRiTON 18 lut 2011, 16:16
    I to jest w tym wszystko chore. USA traktują nas jak zło koniecznie. Zdaje się odprawę przechodzi się jeszcze w Polsce, więc dlaczego mogą ciebie zawrócić z Ameryki.
    Wiele razy słyszałem o takich przypadkach, gdzie jakaś gruba baba celnik (custom officer czy jak to się zwie) zawracała ludzi do domu. Bez powodu, wystarczy że się krzywo popatrzysz. My tak nie robimy.
    Cytuj
  • Neo_PL 18 lut 2011, 18:51