Favore.plForumSamochody, usługi transportowe

Jak przygotować samochód do zimowych warunków?

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Jak przygotować samochód do zimowych warunków?

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • olo92 9 wrz 2010, 15:50
    Wiem, że jest dopiero wrzesień, ale jestem początkującym kierowcą i ten sezon zimowy będzie moim pierwszym. Jak przygotować samochód do niskich temperatur i pierwszych przymrozków? Na co powinno się zwrócić szczególną uwagę?
    Cytuj
  • korak 9 wrz 2010, 16:17
    Na pewno warto sprawdzić płyn chłodzący. Niektórzy kierowcy, w czasie letnich miesięcy w przypadku ubytku płynu chłodzącego, dolewają do chłodnicy wodę. W takim przypadku konieczna jest całkowita wymiana płynu.
    Cytuj
  • fredi 9 wrz 2010, 19:36
    Podobnie jest z płynem do spryskiwaczy. Niektórzy leją tam ludwika rozcieńczonego wodą. Może w lecie jest to dobry pomysł. W zimie mieszanka taka zamarza, przez co nie możemy korzystać ze spryskiwaczy. Warto więc pomyśleć o zakupie płynu do spryskiwacza. Najlepiej, jeśli jego temperatura zamarzania wynosi przynajmniej -20 stopni.
    Cytuj
  • adomink 9 wrz 2010, 22:06
    Warto pomyśleć o zmianie ogumienia na zimowe. Jeśli używasz opon całorocznych warto sprawdzić stan bieżnika. Chodzi tu przecież o bezpieczeństwo twoje i twojej rodziny. Biorąc pod uwagę drogę hamowania w czasie zimowych miesięcy, każdy metr jest na wagę złota. W zimie o wypadek nie jest trudno.
    Cytuj
  • dunka 9 wrz 2010, 22:31
    Ja w tamtym roku miałam kilka razy problem z akumulatorem. Musiałam zawsze prosić sąsiada, żeby pomógł mi wystartować samochód. Chyba zdecyduję się na zakup nowego w przeciągu najbliższych kilku dni.
    Cytuj
  • adomink 10 wrz 2010, 0:47