W kraju, w którym wiele rzeczy jest skomercjalizowanych, coraz powszechniejsze są zagadnienia takie jak reklama, marketing czy PR, a więc Public Relations. Wielu ludzi jest zdania, że działania z dziedziny marketingu czy PR mają na celu wprowadzanie w błąd klientów czy też partnerów handlowych. Taka opinia wynika często z nieznajomości tematu. Public Relations to zespół technik, które mają za cel kreowanie oraz utrzymyawnie dobrych relacji między organizacją a jej otoczeniem. Obok reklamy, PR stanowi część szerszego procesu, znanego jako marketing. Do zakresu zleceń dla public relations należy np. rzecznictwo prasowe. Ma ono na celu nie wprowadzanie otoczenia w błąd, lecz przede wszystkim przekazywanie informacji o działaniach podejmowanych przez organizację. Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że istnieje kryzysowe public relations. Jest ono niezwykle ważne w przypadku pojawienia się kryzysu. Dla przykładu, w sytuacji, gdy z organizacji wycieknie niepewna informacja powodująca zamieszanie w otoczeniu, właściwe podmioty podejmują działania czy to prostujące, czy wyjaśniające. Public relations to też działalność wydawnicza, czy organizacja różnego rodzaju wydarzeń. Trzeba pamiętać, że public relations nie ma za cel oszukiwania otoczenia przez organizację. Jest ono bardzo ważną działalnością, ponieważ dobrze prowadzone wpływa na pozytywne stosunki pomiędzy organizacją a jej otoczeniem. Kiedy bowiem organizacji brakuje działań piarowskich, ludzie uskarżają się, że z organizacją ciężko się komunikować.