favore.pl
Favore.plUsługiUsługi dla firmy i biura GliwiceUsługi reklamowe Gliwice

Reklama w telewizji, radiu, prasie oraz mediach społecznościowych (social media marketing), Gliwice, w odległości 5 km od Jasnogórska

KATEGORIE
strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Opisz dokładnie czego potrzebujesz, np. ilość, termin, materiał itp.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

  • Najnowsze wiadomości z Gliwic, Zabrza i Pyskowic, Gliwice, Zabrze, Pyskowice, śląskie
    Najnowsze wiadomości z Gliwic, Zabrza i Pyskowic Portal DwaMiasta.pl jest wspólną witryną internetową Gazety Gliwickiej i Gazety Zabrzańskiej. Codziennie można na nim znaleźć nowe wiadomości i opis wydarzeń, a...
    Gliwice, Zabrze…śląskie
  • Spot reklamowy, wideo prezentacja, wideo marketing, Gliwice, śląskie
    980 zł sztuka Gliwiceśląskie

Powszechnie wiadomo, czynników skuteczności reklamy nie można jednoznacznie określić, ponieważ nie powinno się wrzucać do jednego worka reklam z różnych sektorów. Jest jednak coś, co łączy wszystkie dobre reklamy, bez względu na klientów docelowych oraz promowany produkt - musi ona być zauważona oraz przyswojona. Zazwyczaj przedsiębiorcy zlecający pracę reklamodawcom chcieliby, by reklama miała dwie skrajnie różne cechy, była, unikalna, ale pasująca do kategorii; nowoczesna, lecz jednocześnie - tradycyjna; śmieszna, ale nie wywołująca kontrowersji; atrakcyjna wizualnie, ale niezbyt kosztowna; innowacyjna, ale nie w nadmiarze; kształtująca nowy wizerunek produktu, przy jednoczesnym zachowaniu tego wcześniej wypracowanego; skierowana do wszystkich, lecz przyciągająca głównie klientów z sektora docelowego. Niestety, rzadko zastosowanie tych cech jest możliwe. Przedsiębiorca musi podjąć decyzję, czy chce reklamę skuteczną, czy idealną. Oczywiste jest, że w dostępnym czasie reklamy, może umieścić właściwie wszystko, ale czy na pewno ma to sens? Okazuje się, że im łatwiejszy i bardziej bezpośredni jest nadawany komunikat, tym lepiej reklama zapada w pamięć. Zaskakująca i ciekawa reklama przykuwa większą uwagę oraz ułatwia przyswajanie komunikatu na dłużej. Powinno się w związku z tym przekraczać wszelkie konwencje, oczywiście, w granicach dobrego gustu i próbować jak najbardziej wyróżnić reklamę z bloku, dbając o to, żeby jednak nie przysłonić jej zawartości nadmierną atrakcyjnością. Nie zawsze, aby reklama była skuteczna musi być lubiana przez odbiorców. Mówi się, że przerwy reklamowe pokazujące szczęśliwe rodziny, dzieci i zwierzęta są przesadzone i wyidealizowane, że nam się nie podobają, ale to właśnie takie spisują się najlepiej. Wynika z tego, że reklama nie musi być idealna, pozytywnie odbierana i pożądana, żeby była skuteczna. Tak samo jest z reklamami, które są „męczące“ dla odbiorcy, ale tak głęboko zapadają w pamięć poprzez sam fakt istnienia oraz to, że są np. śmieszne lub szokujące oraz wysoką częstotliwość emisji. Według większości współczesnych widzów reklama powinna być krótka i na temat. Ma za zadanie informować o tym, co promuje i gdzie jest to dostępne. Pozwala to na zdecydowanie szybsze podejmowanie decyzji o zakupie. Lepiej, by widz zapamiętał niewiele, ale zrozumiałych konkretów, niż nie pamiętał niczego, spośród dużej ilości informacji.

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację