favore.pl
Favore.plUsługiUsługi dla firmy i biura GliwiceUsługi reklamowe Gliwice

Marketing bezpośredni BTL, Gliwice, w odległości 5 km od Sobótki

KATEGORIE
strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Opisz dokładnie czego potrzebujesz, np. ilość, termin, materiał itp.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

  • Telemarketing oprogramowanie call center z VoIP, Gliwice, śląskie
    Telemarketing oprogramowanie call center z VoIP                                                                                                                                                P...
    11 000 zł sztuka Gliwiceśląskie

W kraju, w którym wiele rzeczy jest skomercjalizowanych, coraz popularniejsze są pojęcia takie jak chociażby reklama, marketing czy PR, a więc Public Relations. Wielu ludzi jest zdania, że działania z zakresu marketingu czy PR mają na celu wprowadzanie w błąd klientów czy partnerów handlowych. Taka opinia wynika często z nieznajomości tematu. Public Relations jest zespołem technik, mających na celu kreowanie oraz podtrzymywanie pozytywnych relacji między organizacją a jej otoczeniem. Obok reklamy, PR stanowi część szerszego procesu, znanego jako marketing. Do zakresu zleceń dla public relations należy np. rzecznictwo prasowe. Ma ono na celu nie wprowadzanie otoczenia w błąd, lecz przede wszystkim informowanie o działaniach podejmowanych przez organizację. Niewiele osób ma świadomość, że istnieje kryzysowe public relations. Jest ono niezwykle ważne w sytuacji pojawienia się kryzysu. Dla przykładu, w sytuacji, gdy z organizacji wycieknie jakaś niepewna informacja powodująca zamieszanie w otoczeniu, odpowiednie podmioty podejmują działania czy to prostujące, czy wyjaśniające. Public relations to też chociażby działalność wydawnicza, czy organizacja różnych wydarzeń. Trzeba pamiętać, że public relations nie ma na celu oszukiwania otoczenia przez organizację. Jest ono niezwykle istotną działalnością, ponieważ poprawnie prowadzone wpływa na pozytywne stosunki pomiędzy organizacją a otoczeniem. Kiedy bowiem organizacji brakuje działań piarowskich, ludzie uskarżają się, że z organizacją ciężko się komunikować.

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację