favore.pl
Favore.plUsługiUsługi dla firmy i biura SzczecinUsługi reklamowe Szczecin

Reklama w telewizji, radiu, prasie oraz mediach społecznościowych (social media marketing), Szczecin, w odległości 5 km od Ściegiennego

KATEGORIE
strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Opisz dokładnie czego potrzebujesz, np. ilość, termin, materiał itp.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

  • Zdjęcia Produktów na stronę www Szczecin, Szczecin, zachodniopomorskie
    Zdjęcia Produktów na stronę www Szczecin Witam Serdecznie w | Studiu Fotograficznym Migawka www.kamilmaciol.com Nasza firma działa aktywnie na rynku od 2006 roku. Fotografia jest dla mnie nie tylko...
    20 zł sztuka Szczecinzachodniopomorskie
  • Certyfikat dla firm, certyfikat rzetelności, cała Polska
    Certyfikat dla firm, certyfikat rzetelności Polska Certyfikacja Przedsiębiorców Sp. z o.o. jest pierwszą firmą na rynku, która oferuje unikatowe certyfikaty, opracowane przez grupę specjalis...
    Cała Polska

Powszechnie wiadomo, wyznaczników skuteczności reklamy nie da się jednoznacznie wskazać, bo nie powinno się wrzucać do jednego worka strategii z różnych sektorów. Jest jednak coś, co łączy wszystkie skuteczne reklamy, bez względu na klientów docelowych oraz sprzedawany produkt - musi ona być zauważona i zapamiętana. Zazwyczaj przedsiębiorcy zlecający pracę reklamodawcy chcieliby, aby reklama posiadała dwie skrajnie różne cechy, była, unikalna, ale pasująca do kategorii; nowoczesna, lecz jednocześnie - tradycyjna; śmieszna, ale nie wzbudzająca kontrowersji; atrakcyjna wizualnie, ale niezbyt droga; innowacyjna, ale nie w nadmiarze; budująca nowy wizerunek produktu, przy jednoczesnym utrzymaniu tego już wypracowanego; nakierowana na wszystkich, ale przyciągająca głównie klientów z sektora docelowego. Niestety, rzadko zastosowanie tych cech jest możliwe. Przedsiębiorca powinien podjąć wybór, czy chce reklamę skuteczną, czy idealną. Oczywiste jest, że w przewidywanym czasie reklamy, można umieścić właściwie wszystko, ale czy na pewno warto? Okazuje się, że im łatwiejszy i bardziej bezpośredni jest przekazywany komunikat, tym lepiej reklama zapada w pamięć. Szokująca i ciekawa reklama zwraca większą uwagę oraz ułatwia przyswajanie treści na dłużej. Należy w związku z tym łamać wszelkie konwencje, rzecz jasna, w granicach dobrego smaku i próbować jak najbardziej wyróżnić reklamę z bloku, pilnując tego, żeby jednak nie przyćmić jej zawartości przesadną atrakcyjnością. Nie w każdym przypadku, by reklama była skuteczna musi być lubiana przez konsumentów. Mówi się, że przerwy reklamowe ukazujące szczęśliwe rodziny, dzieci oraz zwierzęta są przesłodzone i wyidealizowane, że nikomu się nie podobają, ale to właśnie one spisują się najlepiej. Wynika z tego, że reklama nie musi być idealna, lubiana i pożądana, żeby była skuteczna. Podobnie jest z reklamami, które są „męczące“ dla widza, ale tak głęboko zapadają w pamięć przez sam fakt istnienia oraz to, że są np. śmieszne lub szokujące i wysoką częstotliwość emisji. Wg większości współczesnych widzów reklama ma być krótka i na temat. Musi informować o tym, co promuje i gdzie jest to dostępne. Pozwala to na zdecydowanie szybsze podejmowanie decyzji o zakupie. Lepiej, aby widz zapamiętał niewiele, ale zrozumiałych konkretów, niż nie zapamiętał niczego, spośród dużej ilości informacji.

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację