favore.pl
Favore.plUsługiUsługi dla firmy i biura SzczecinUsługi reklamowe Szczecin

Reklama w telewizji, radiu, prasie oraz mediach społecznościowych (social media marketing), Szczecin, w odległości 5 km od Ściegiennego

KATEGORIE
strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Opisz dokładnie czego potrzebujesz, np. ilość, termin, materiał itp.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

  • Zdjęcia Produktów na stronę www Szczecin, Szczecin, zachodniopomorskie
    Zdjęcia Produktów na stronę www Szczecin Witam Serdecznie w | Studiu Fotograficznym Migawka www.kamilmaciol.com Nasza firma działa aktywnie na rynku od 2006 roku. Fotografia jest dla mnie nie tylko...
    20 zł sztuka Szczecinzachodniopomorskie
  • Certyfikat dla firm, certyfikat rzetelności, cała Polska
    Certyfikat dla firm, certyfikat rzetelności Polska Certyfikacja Przedsiębiorców Sp. z o.o. jest pierwszą firmą na rynku, która oferuje unikatowe certyfikaty, opracowane przez grupę specjalis...
    Cała Polska

Powszechnie wiadomo, czynników skuteczności reklamy nie da się jednoznacznie wskazać, bo nie powinno się wrzucać do jednego worka strategii z różnych sektorów. Jest jednak coś, co łączy wszystkie dobre reklamy, bez względu na konsumentów docelowych i promowany produkt - musi ona zostać zauważona i przyswojona. Przeważnie przedsiębiorcy zlecający pracę reklamodawcy chcieliby, aby reklama posiadała dwie skrajnie różne cechy, była, unikalna, ale pasująca do kategorii; nowoczesna, ale jednocześnie - tradycyjna; zabawna, ale nie wzbudzająca kontrowersji; atrakcyjna dla oka, ale niezbyt droga; innowacyjna, ale bez przesady; budująca nowy wizerunek produktu, przy jednoczesnym zachowaniu tego wcześniej wyrobionego; nakierowana na wszystkich, lecz przyciągająca przede wszystkim klientów z sektora docelowego. Niestety, nie zawsze zastosowanie wszystkich cech jest możliwe. Przedsiębiorca powinien podjąć wybór, czy chce reklamę skuteczną, czy idealną. Oczywiste jest, że w przewidywanym czasie reklamy, można umieścić właściwie wszystko, ale czy na pewno warto? Okazuje się, że im prostszy i bardziej bezpośredni jest przekazywany komunikat, tym bardziej reklama zapada w pamięć. Szokująca i ciekawa reklama przykuwa większą uwagę oraz ułatwia przyswajanie komunikatu na dłużej. Należy w związku z tym łamać wszelkie konwencje, rzecz jasna, w granicach dobrego gustu i starać się jak najbardziej wyeksponować reklamę z bloku, pilnując tego, żeby jednak nie przyćmić jej treści przesadną atrakcyjnością. Nie w każdym przypadku, aby reklama była skuteczna powinna być lubiana przez konsumentów. Mówi się, że bloki reklamowe ukazujące szczęśliwe rodziny, dzieci i zwierzęta są przesłodzone i wyidealizowane, że po prostu się nie podobają, ale to właśnie takie działają najlepiej. Wynika z tego, że reklama nie musi być piękna, lubiana i pożądana, żeby działała. Podobnie jest z reklamami, które są „męczące“ dla widza, ale tak głęboko zapadają w pamięć przez sam fakt istnienia lub to, że są np. zabawne lub szokujące i wysoką częstotliwość emisji. Zdaniem większości współczesnych odbiorców reklama powinna być krótka i na temat. Musi informować o tym, co promuje i gdzie jest to dostępne. Pozwala to na zdecydowanie szybsze podejmowanie decyzji o zakupie. Lepiej, by konsument zapamiętał mało, ale zrozumiałych konkretów, niż nie pamiętał nic, spośród dużej ilości informacji.

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację