favore.pl
Favore.plUsługiUsługi dla firmy i biura SzczecinUsługi reklamowe Szczecin

Reklama w telewizji, radiu, prasie oraz mediach społecznościowych (social media marketing), Szczecin, w odległości 5 km od Ściegiennego

KATEGORIE
strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Opisz dokładnie czego potrzebujesz, np. ilość, termin, materiał itp.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

  • Zdjęcia Produktów na stronę www Szczecin, Szczecin, zachodniopomorskie
    Zdjęcia Produktów na stronę www Szczecin Witam Serdecznie w | Studiu Fotograficznym Migawka www.kamilmaciol.com Nasza firma działa aktywnie na rynku od 2006 roku. Fotografia jest dla mnie nie tylko...
    20 zł sztuka Szczecinzachodniopomorskie
  • Certyfikat dla firm, certyfikat rzetelności, cała Polska
    Certyfikat dla firm, certyfikat rzetelności Polska Certyfikacja Przedsiębiorców Sp. z o.o. jest pierwszą firmą na rynku, która oferuje unikatowe certyfikaty, opracowane przez grupę specjalis...
    Cała Polska

Wiadomo, czynników skuteczności reklamy nie można jednoznacznie określić, ponieważ nie powinno się wrzucać do jednego worka strategii z różnych branż. Jest jednak coś, co łączy wszystkie dobre reklamy, bez względu na konsumentów docelowych i sprzedawany produkt - musi ona być zauważona oraz zapamiętana. Przeważnie przedsiębiorcy zlecający pracę reklamodawcom pragnęliby, by reklama posiadała dwie skrajnie różne cechy, była, wyjątkowa, ale pasująca do kategorii; nowoczesna, lecz jednocześnie - tradycyjna; zabawna, ale nie wzbudzająca kontrowersji; atrakcyjna dla oka, ale niezbyt droga; innowacyjna, ale bez przesady; kształtująca nowy wizerunek produktu, przy jednoczesnym utrzymaniu tego wcześniej wypracowanego; skierowana do wszystkich, lecz przyciągająca przede wszystkim konsumentów z sektora docelowego. Niestety, nie zawsze zastosowanie wszystkich cech jest możliwe. Przedsiębiorca powinien podjąć wybór, czy chce reklamę działającą, czy idealną. Oczywiste jest, że w przewidywanym czasie reklamy, można umieścić właściwie wszystko, ale czy na pewno ma to sens? Okazuje się, że im łatwiejszy i bardziej bezpośredni jest przekazywany komunikat, tym bardziej reklama zapada w pamięć. Szokująca i zaciekawiająca reklama zwraca większą uwagę i ułatwia przyswajanie treści na dłużej. Powinno się w związku z tym przekraczać wszelkie konwencje, oczywiście, w granicach dobrego smaku i próbować jak najbardziej wyeksponować reklamę z bloku, dbając o to, żeby jednak nie przysłonić jej zawartości przesadną atrakcyjnością. Nie w każdym przypadku, aby reklama była skuteczna musi być lubiana przez konsumentów. Mówi się, że bloki reklamowe ukazujące szczęśliwe rodziny, dzieci oraz zwierzęta są przesadzone i wyidealizowane, że nikomu się nie podobają, ale to właśnie takie działają najlepiej. Wynika z tego, że reklama nie musi być idealna, pozytywnie odbierana i pożądana, żeby działała. Podobnie jest z reklamami, które wydają się być „męczące“ dla widza, ale tak bardzo zapadają w pamięć poprzez sam fakt istnienia oraz to, że są np. śmieszne lub szokujące i wysoką częstotliwość emisji. Zdaniem większości współczesnych odbiorców reklama powinna być krótka i na temat. Musi informować o tym, co promuje i gdzie jest to dostępne. Umożliwia to zdecydowanie szybsze podjęcie decyzji o kupnie. Lepiej, by konsument zapamiętał mało, ale zrozumiałych konkretów, niż nie pamiętał niczego, spośród dużej ilości informacji.

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację