favore.pl
Favore.plUsługiUsługi dla firmy i biura SzczecinUsługi reklamowe Szczecin

Reklama w telewizji, radiu, prasie oraz mediach społecznościowych (social media marketing), Szczecin, w odległości 5 km od Ściegiennego

KATEGORIE
strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Opisz dokładnie czego potrzebujesz, np. ilość, termin, materiał itp.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

  • Zdjęcia Produktów na stronę www Szczecin, Szczecin, zachodniopomorskie
    Zdjęcia Produktów na stronę www Szczecin Witam Serdecznie w | Studiu Fotograficznym Migawka www.kamilmaciol.com Nasza firma działa aktywnie na rynku od 2006 roku. Fotografia jest dla mnie nie tylko...
    20 zł sztuka Szczecinzachodniopomorskie
  • Certyfikat dla firm, certyfikat rzetelności, cała Polska
    Certyfikat dla firm, certyfikat rzetelności Polska Certyfikacja Przedsiębiorców Sp. z o.o. jest pierwszą firmą na rynku, która oferuje unikatowe certyfikaty, opracowane przez grupę specjalis...
    Cała Polska

Wiadomo, czynników skuteczności reklamy nie można jednoznacznie wskazać, bo nie powinno się wrzucać do jednego worka reklam z różnych branż. Jest jednak coś, co łączy wszystkie dobre reklamy, bez względu na konsumentów docelowych oraz promowany produkt - musi ona zostać zauważona i zapamiętana. Zazwyczaj przedsiębiorcy zlecający pracę reklamodawcom chcieliby, by reklama posiadała 2 skrajnie różne cechy, była, unikalna, ale pasująca do kategorii; nowoczesna, lecz jednocześnie - tradycyjna; śmieszna, ale nie budząca kontrowersji; atrakcyjna wizualnie, ale niezbyt droga; innowacyjna, ale bez przesady; kształtująca nowy wizerunek produktu, przy jednoczesnym utrzymaniu tego już wypracowanego; skierowana do wszystkich, lecz przyciągająca głównie klientów z sektora docelowego. Niestety, rzadko zastosowanie tych cech jest możliwe. Przedsiębiorca powinien podjąć wybór, czy chce reklamę działającą, czy idealną. Wiadomo, że w przewidywanym czasie reklamy, może umieścić właściwie wszystko, ale czy na pewno warto? Okazuje się, że im prostszy i bardziej bezpośredni jest przekazywany komunikat, tym lepiej reklama zapada w pamięć. Zaskakująca i zaciekawiająca reklama przykuwa większą uwagę i ułatwia przyswajanie komunikatu na dłużej. Należy w związku z tym łamać wszelkie konwencje, oczywiście, w granicach dobrego gustu i próbować jak najbardziej wyeksponować reklamę z bloku, dbając o to, żeby jednak nie przyćmić jej treści nadmierną atrakcyjnością. Nie w każdym przypadku, by reklama była skuteczna powinna być lubiana przez odbiorców. Mówi się, że bloki reklamowe prezentujące szczęśliwe rodziny, dzieci oraz zwierzęta są przesadzone i wyidealizowane, że nam się nie podobają, ale to właśnie one działają najlepiej. Wynika z tego, że reklama nie musi być idealna, lubiana i pożądana, żeby była skuteczna. Tak samo jest z reklamami, które są „męczące“ dla odbiorcy, ale tak głęboko zapadają w pamięć poprzez sam fakt istnienia lub to, że są np. śmieszne lub szokujące i wysoką częstotliwość emisji. Wg większości współczesnych odbiorców reklama musi być krótka i na temat. Ma za zadanie informować o tym, co przedstawia i gdzie jest to dostępne. Pozwala to na zdecydowanie szybsze podejmowanie decyzji o kupnie. Lepiej, by widz zapamiętał mało, ale zrozumiałych konkretów, niż nie pamiętał nic, spośród dużej ilości informacji.

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację