Favore.plBaza wiedzy

"Biznes" w bazie wiedzy (strona 18)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Feng shui

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 13:16   |   Dział: Artykuły
    Feng shui          Na fali panującej w ostatnich latach w Europie mody na styl orientalny, wiele osób zainteresowało się feng shui i chce w zgodzie z jego zasadami urządzić swój dom, biuro lub miejsce pracy. Niestety w wielu przypadkach ta starożytna praktyka jest źle rozumiana a jej zasady są mylnie interpretowane jako sztuka odpowiedniego ustawienia w mieszkaniu orientalnego rękodzieła artystycznego. Na szczęście w ostatnich latach świadomość w tym temacie znacznie wzrosła, a osoby przyznające się w towarzystwie do stosowania zasad feng-shui nie są już postrzegane jak nieszkodliwi wariaci.
  • Metodyka planowania projektów informatycznych

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 10:04   |   Dział: Artykuły
    Metodyka planowania projektów informatycznychMasz więc już pomysł. Wypadałoby więc go teraz rozpisać, zaplanować zadania, umiejscowić je w czasie itp. Odpowiedni harmonogram pozwoli Ci lepiej zarządzać projektem IT takim jak na przykład projektowanie serwisów internetowych.
  • Start - up - świetny start dla przedsiębiorców

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 9:47   |   Dział: Artykuły
    Start-up- świetny start dla przedsiębiorcówPojęcie Start-up pojawiło się w sieci stosunkowo nie dawno i odnosi się do małych przedsiębiorstw, które swoją działalność opierają na świadczeniu usług online- na przykład stworzyli i udostępniają narzędzia do zarządzania projektami IT.
  • Zwiększenie rezultatów sprzedaży

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 9:24   |   Dział: Artykuły
    Zwiększenie rezultatów sprzedażyKażdy sprzedawca robi wszystko, żeby osiągać jak najlepsze wyniki. Weryfikuje wiele różnych metod, sprawdza każde nowe pomysły. Robi to bo wie, że od tego zależą losy jego przedsiębiorstwa. Z kolei każdy dobry biznesmen dobrze wie, że w to, w co zawsze trzeba inwestować i na czym nie należy szukać oszczędności to szkolenia. Techniki sprzedaży to tutaj jedna z najważniejszych domen, w których firmy prowadzące treningi dla pracowników specjalizują się.
  • Internet mobilny - niezbędnik każdego biznesmena

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 9:09   |   Dział: Artykuły
     Internet mobilny - niezbędnik każdego biznesmenaNie od dziś wiadomo, że w erze wszechobecnej globalizacji jedną z najważniejszych rzeczy jest zdolność do szybkiej wymiany informacji. Nie ma już znaczenia czy dzieli nas kilkanaście metrów czy tysiące kilometrów. Włączając komputer i logując się do sieci stajemy się niejako obywatelami świata. Możemy sprawdzać co dzieje się w dowolnym miejscu na ziemi nie opuszczając swojego pokoju.
  • Nauka języków obcych

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:52   |   Dział: Artykuły
    Nauka języków obcychW dobie wolnego rynku i demokracji mamy możliwość wyboru języka oraz formy w jakiej chcielibyśmy się go uczyć. Obecnie istnieje wiele szkół językowych oferujących nam szerokie spektrum kursów. Większość z nich to szkoły ogólnojęzykowe, oferujące kursy językowe z różnych języków na różnorodnych poziomach. W ich ofertach można ponad to znaleźć kursy biznesowe czy obozy językowe. Istnieją jednak szkoły, które oferują usługi z zakresu tylko jednego wybranego języka. Są one wysoce wyspecjalizowane i profesjonalne, a oprócz nauki samego języka uczą kultury i historii. Dla osób preferujących naukę face-to-face z nauczycielem, najbardziej odpowiednią formą nauki będą korepetycje, bądź najbardziej innowacyjna forma jaką jest e-learning, czyli nauka języka online.
  • Zbiór metod na zwiększenie rezultatów sprzedaży

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:49   |   Dział: Artykuły
    Zbiór metod na zwiększenie rezultatów sprzedażyKażdy sprzedawca dwoi się i troi, żeby osiągać jak najlepsze rezultaty. Próbuje różnych metod, analizuje każde obiecujące pomysły. Robi to gdyż wie, że od tego zależą przyszłe lata jego firmy. Z kolei każdy rozsądny biznesmen dobrze wie, że w to, w co zawsze trzeba wkładać i na czym nie należy szukać oszczędności to szkolenia. Techniki sprzedaży to tutaj jedna z najistotniejszych dziedzin, gdzie organizacje przeprowadzające treningi dla pracowników operują.
  • Jak założyć prywatną galerię sztuki?

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:44   |   Dział: Artykuły
    Jak założyć prywatną galerię sztuki?Kiedy nasza pasja kolekcjonerska rozwinie się na tyle, że dom stanie się za mały na nasze zbiory warto pomyśleć o założeniu prywatnej galerii sztuki. Jest o tyle proste, że nie wymaga żadnych pozwoleń, koncesji ani nie wiąże się z żadnymi prawnymi obostrzeniami. Nie trzeba nawet dysponować specjalnie dużym kapitałem, bo prowadzenie galerii sztuki nie wiąże się z koniecznością zakupu żadnych maszyn czy urządzeń. Jedyne co jest niezbędne do założenia tego rodzaju działalności gospodarczej to prawdziwa pasja i trochę cierpliwości.
  • Podstawy Public Relations

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:17   |   Dział: Artykuły
    Podstawy Public RelationsPublic relations (PR) jest sposobem dla firm, organizacji lub osób na polepszenie ich reputacji. Zadanie to zazwyczaj jest wykonywane przez specjalistów public relations lub firmy PR na zlecenie swoich klientów. PR zazwyczaj polega komunikowaniu się z mediami by poprzez media przedstawić klientów w najkorzystniejszy z możliwych sposobów. To również często wymaga wspólnych działań z innymi ludźmi i organizacjami, aby stworzyć dobrą wolę we wspólnocie i zmocnić wizerunek klienta.
  • Reklama zrób to sam

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:55   |   Dział: Artykuły
    Reklama  zrób to sam Wiele małych firm niepokojąco rzadko podejmuje działania w celu sprawdzenia, czy ich wysiłki reklamowe przynoszą pożądany efekt. Zamiast tego po prostu uruchamiają kampanię i żywią nadzieję na najlepsze, opierając się na ogólnym zdrowym rozsądku, co do kondycji firmy przy określaniu, czy kontynuować, zakończyć lub wprowadzić zmiany do kampanii reklamowej. Właściciele małych firm wydają się nie rozpoznawać czynników wpływających na powodzenie biznesu i nie przywiązywać wagi do faktu, że takich czynników może być niezliczona ilość (regionalne ekonomiczne fluktuacje, pojawienie się nowej konkurencji, sezonowe wahania zakupu itp.). Właściciel małej firmy, której nie zależy, aby odpowiednio analizować jego lub jej działania reklamowe prowadzi do niebezpieczeństwa wyrzucania idealnie dobrej strategii reklamowej (lub zachowania wyjątkowo nieudanych), jeśli nie jest się w stanie określić czy wzrost sprzedaży lub spowolnienia spowodowane są reklamą, czy innym czynnikiem.