PIASKOWANIE MALOWANIE PROSZKOWE Kraków Olkusz felgi LAKIERNIA MALARNIA
Chrzanów, Oświęcim, Pszczyna (małopolskie)
Malowanie tapetowanie remonty Warszawa i okolice
Warszawa (mazowieckie)
POSADZKI PRZEMYSŁOWE , BETONOWE, EPOKSYDOWE, POLIURETANOWE, ŻYWICZNE
Cała Polska
ANIMATOR CZASU WOLNEGO w Oświęcimiu. LAST MINUTE!
Oświęcim (małopolskie)
Czy wiesz, że już 73% polskich internautów robi zakupy w sieci? Wykorzystanie tak ogromnego potencjału gwarantuje tylko dostosowany do potrzeb klientów e-handel. Jeśli jeszcze nie sprzedajesz w sieci, to najwyższa pora to zmienić. Przedstawiamy kluczowe elementy skutecznej platformy sprzedażowej. Sprawdź, bez czego nie może obejść się żaden nowoczesny sklep online.
Zmiana nawyków zakupowych i częstsze pozyskiwanie produktów za pośrednictwem sieci zachęciły sprzedawców do rozpoczęcia przygody z e-commerce. Jednak, aby odnieść sukces na tak konkurencyjnym rynku, należy przystosować e-sklep do potrzeb i wymagań odbiorców. Jak stworzyć przyjazną dla klienta i przynoszącą zyski platformę? Poznaj najważniejsze cechy nowoczesnego sklepu internetowego.
Zmiana nawyków zakupowych i częstsze pozyskiwanie produktów przez użytkowników za pośrednictwem sieci wyraźnie wpłynęły na rozwój polskiego e-handlu. Wykorzystanie potencjału rynku możliwe jest dzięki stworzeniu własnego sklepu internetowego. Jeśli chcesz rozpocząć sprzedaż online, koniecznie musisz zapoznać się z pojęciem i typologią platform e-commerce. Dowiedz się, jakie rozwiązanie jest dla Ciebie.
Zmieniające się nawyki współczesnych konsumentów zachęciły wielu sprzedawców do rozpoczęcia przygody z e-commerce. Okazuje się bowiem, że większość spraw można załatwić za pośrednictwem sieci, a zakupy w internecie są wygodne i szybkie. Jeśli chcesz założyć własny e-sklep, to musisz pamiętać o kilku ważnych kwestiach. Podpowiadamy, jak stworzyć sklep internetowy, który przyniesie sukces.
Strona internetowa jest obecnie podstawą działalności biznesowej w internecie. Firmowa witryna to również doskonałe narzędzie służące do pozyskiwania nowych klientów. Jeśli chcemy, aby serwis WWW realizował cele przedsiębiorstwa, cechował się funkcjonalnością i przynosił oczekiwane korzyści, to musi być on prawidłowo zaprojektowany. Komu powierzyć zatem przygotowanie platformy? Przedstawiamy wady i zalety popularnych rozwiązań w poniższym artykule.
Bez względu na branżę czy wielkość biznesu, każda firma powinna posiadać własną stronę internetową. Jest to nie tylko świetna forma autokreacji i promocji, ale przede wszystkim doskonałe narzędzie do kontaktów z klientami. Dziś podstawowy serwis WWW może stworzyć każdy. Ile więc kosztuje wykonanie firmowej witryny i od czego zależy jej finalny koszt? Tego dowiesz się z poniższego artykułu.
Od lat obserwujemy zmianę nawyków zakupowych konsumentów. Coraz więcej klientów decyduje się na pozyskiwanie produktów i usług ze sklepów internetowych. Już nawet 73% polskich internautów kupuje za pośrednictwem sieci. Jeśli chcesz wykorzystać potencjał rynku e-commerce, to musisz założyć swoją własną platformę. Sprawdź, dlaczego warto w tym celu wybrać CMS Prestashop. Poznaj zalety tego popularnego w e-handlu rozwiązania.
O powstaniu polskiej wersji światowego giganta słyszeliśmy od wielu miesięcy. Plotki i nieoficjalne zapowiedzi pobudzały ciekawość całego sektora e-commerce. Wraz z początkiem marca Amazon wreszcie pojawił się w Polsce. Celem platformy jest zwiększenie popularności lokalnych biznesów i pomoc w dotarciu do większej liczby klientów oraz zapewnienie większego komfortu zakupów. Jak światowy lider e-handlu wpłynie na krajowy rynek i czy zagrozi swoim największym konkurentom?
Na podjęcie decyzji o prowadzeniu e-biznesu bardzo często wpływ mają koszty inwestycji i obawa przed towarem zalegającym w magazynie. W przypadku ograniczonego budżetu, dropshipping oferuje możliwość rozpoczęcia czy w ogóle prowadzenia działalności bez ponoszenia obciążeń finansowych, wynikających z zakupu towaru, jego magazynowania, wysyłki i całej związanej z tym obsługi logistycznej.