Hydraulika instalator serwisant montaż serwis wymiana kotła pieca c. o.
Kutno, Lubień Kujawski, Włocławek, Kłodawa (łódzkie)
Złota 7 lokal 28 - WIRTUALNE BIURO Warszawa za 59 zł
Warszawa (mazowieckie)
Brukarstwo Kompleksowe roboty brukarskie RTBRUK
Kraków , Niepołomice, Wieliczka, Malopolska (małopolskie)
Meble na wymiar, produkcja, montaż, wykonanie mebli, solidnie
Cała Polska
Kto choć raz stał w długich kolejkach w zatłoczonej galerii handlowej wie, jak bardzo potrafi to zniechęcić do dalszych zakupów. Nic dziwnego więc, że zgodnie z raportem Gemiusa E-commerce w Polsce w 2021, już 77% decyduje się na robienie zakupów online. Kupowanie w sklepach internetowych jest szybkie, proste i wygodne. Co więcej, kupując online, oszczędzamy czas i nierzadko pieniądze, dzięki licznym rabatom, które zostały przygotowane dla internautów. Przedsiębiorcy coraz częściej decydują się więc na własny sklep internetowy, aniżeli na biznes stacjonarny takie rozwiązanie jest korzystniejsze zarówno dla właścicieli firm, jak i ich klientów. O tym, dlaczego warto rozważyć wejście do branży e-commerce oraz ile kosztuje e-sklep, przeczytasz w tym artykule!
Rynek e-commerce rozwija się ostatnio bardzo dynamicznie. Coraz więcej osób robi zakupy w Internecie. Powstaje też coraz więcej sklepów online. Ty także chcesz rozpocząć sprzedaż w sieci i docierać do dużej liczby klientów? Sprawdź, jak założyć sklep internetowy, który sprzedaje. Dowiedz się, od czego zacząć i gdzie szukać pomocy. Nawiąż współpracę z profesjonalistami, wejdź do świata e-commerce i odnieś sukces.
Black Friday na dobre wpisał się do kalendarza miłośników zakupów. Od lat stanowi również ogromne wyzwanie dla branży e-commerce. Sklepy stacjonarne i internetowe biją pod koniec listopada rekordy sprzedaży. Podpowiadamy, co należy zrobić, aby zyskać jak najwięcej podczas święta wyprzedaży. Poznaj skuteczne praktyki na Czarny Piątek dla firm.
Projekt witryny, domena internetowa i odpowiedni hosting stanowią kluczowe elementy każdej strony WWW. Jednak to właśnie ostatni z wymienionych komponentów pozwala użytkownikom wejść na konkretny portal i korzystać z zasobów sieci. Sprawdź, czym dokładnie są usługi hostingowe. Zapoznaj się z naszym poradnikiem i wybierz najlepszy serwer dla swojej firmy.
Czy wiesz, co wpływa na wizerunek i rozpoznawalność strony w sieci? Okazuje się, że bardzo ważnym elementem każdej witryny WWW jest jej nazwa. To bowiem często jedna z pierwszych rzeczy, które widzą potencjalni użytkownicy. Z tego powodu wybór adresu nie może być przypadkowy. Zapoznaj się z naszym poradnikiem, z którego dowiesz się, jaka powinna być idealna domena dla firm.
22,2 miliarda wpisów tworzonych każdego dnia odwiedza 409 milionów czytelników te imponujące liczby pokazują ogromny potencjał drzemiący w content marketingu. Jeżeli chcesz z niego skorzystać, to musisz stworzyć firmowego bloga. Jest on bowiem szansą na pozyskiwanie nowych klientów i promocję biznesu w sieci. Sprawdź, jak tworzyć dobre treści i prowadzić własną bazę wiedzy.
Czy wiesz, że już 73% polskich internautów robi zakupy w sieci? Wykorzystanie tak ogromnego potencjału gwarantuje tylko dostosowany do potrzeb klientów e-handel. Jeśli jeszcze nie sprzedajesz w sieci, to najwyższa pora to zmienić. Przedstawiamy kluczowe elementy skutecznej platformy sprzedażowej. Sprawdź, bez czego nie może obejść się żaden nowoczesny sklep online.
Obecnie nie da się prowadzić skutecznego biznesu bez aktywności w sieci. Strona internetowa to rozwiązanie zwiększające sprzedaż i pozyskujące nowych klientów. Jak stworzyć firmową platformę, która spełni wszelkie wymagania pod względem atrakcyjności, użyteczności i bezpieczeństwa? Jednym ze sposobów są darmowe kreatory serwisów WWW. Sprawdź wady i zalety takiego rozwiązania.
Autokreacja oraz promocja to jedne z najważniejszych roli spełnianych przez profesjonalną stronę internetową. Założenie biznesowej platformy nie jest obecnie zadaniem skomplikowanym. Do realizacji tego celu wykorzystuje się programy typu CMS. W tym artykule opowiemy o tym prostym i szybkim narzędziu do zarządzania stroną WWW. Sprawdź, jak wybrać najlepsze rozwiązanie dla swojej firmy.
Zmiana nawyków zakupowych i częstsze pozyskiwanie produktów przez użytkowników za pośrednictwem sieci wyraźnie wpłynęły na rozwój polskiego e-handlu. Wykorzystanie potencjału rynku możliwe jest dzięki stworzeniu własnego sklepu internetowego. Jeśli chcesz rozpocząć sprzedaż online, koniecznie musisz zapoznać się z pojęciem i typologią platform e-commerce. Dowiedz się, jakie rozwiązanie jest dla Ciebie.