Kompleksowa obróbka metali: cięcie, spawanie, lutowanie, malowanie
Kraków (małopolskie)
ANIMATOR CZASU WOLNEGO w Oświęcimiu.
Oświęcim (małopolskie)
ODŚNIEŻANIE DACHÓW STALOWA WOLA JAROSZ KAMIL OCHRONA ODŚNIEŻANIE
STALOWA WOLA, SANDOMIERZ, TARNOBRZEG, MIELEC, RZESZÓW (podkarpackie)
Hydraulika instalator serwisant montaż serwis wymiana kotła pieca c. o.
Kutno, Lubień Kujawski, Włocławek, Kłodawa (łódzkie)
Złoty środek nie istnieje. Tajemnicza reguła, która gwarantuje natychmiastowy sukces, też nie. Pomimo zapewnień niektórych, nie można określić jednej linii działań marketingowych, które przyniosą każdej firmie takie same (najlepiej świetne) efekty! Na co więc warto zwrócić uwagę, zanim zniechęcimy się i stwierdzimy, że marketing naszej firmy nie przynosi spodziewanych efektów?
46% Polaków odczuwa stres przed wizytą u stomatologa, a 52% przyznaje, że unika chodzenia do dentysty ze względu na lęk. Respondenci wskazują na różne przyczyny jego występowania. Wśród najczęstszych z nich wymieniana jest wizyta, która wiązała się z odczuwaniem bólu (65%).
Zgłoś swoją klasę!
W ramach kampanii społecznej Lekcja stomatologii dzieci ze stołecznych szkół podstawowych oraz przedszkoli wezmą udział w wizytach adaptacyjnych w gabinetach dentystycznych. Uczestnicy skorzystają z bezpłatnych przeglądów jamy ustnej oraz za zgodą rodziców z fluoryzacji.
Internet daje wiele możliwości bez konieczności wychodzenia z domu. Nawiązujesz nowe znajomości, kupujesz, sprzedajesz, płacisz rachunki. Internet pozwala zaoszczędzić sporo czasu, dlatego umiejętne wykorzystanie jego zasobów to gwarancja sukcesu na wielu polach.
Jak wynika z raportu Płodna Polka aż 82% Polek, które nie posiadają jeszcze dzieci, nigdy nie diagnozowało się pod kątem swojej płodności, przy czym aż ponad z nich planuje ciążę po 30. roku życia. Tymczasem jedną z przyczyn bezpłodności jest zbyt późna decyzja
o założeniu rodziny połączona z wczesnym wejściem w okres przekwitania. W celu promocji badań diagnozujących płodność kobiety rusza kampania społeczna Płodna Polka.
1/4 Polaków nie potrafi wskazać ani jednej z poważnych chorób będących konsekwencją nieleczonej próchnicy. Niemal połowa z nas przyznaje, że zrezygnowała z wizyty
u stomatologa ze względu na lęk, który jej towarzyszy wynika z raportu NZOZ Prima-Dent "Czego Polacy nie wiedzą o zębach?". W celu edukacji Polaków na temat radzenia sobie ze stresem stomatologicznym oraz kwestii związanych z higieną jamy ustnej rusza kampania "Lekcja stomatologii".
Ostatnimi czasy kampania SMS to hasło coraz częściej wypowiadane przez społeczność naszego kraju. Nie oznacza to jednak, że wszyscy mają już na tyle wystarczającą wiedzę, aby całkiem swobodnie operować danym określeniem. Dlatego należy wyjaśnić czym w ogóle jest ta kampania i czemu służy.
Nie od dziś wiadomo jak ważnym elementem udanych kampanii reklamowych jest współpraca marek ze znanymi postaciami świata muzyki, mody, sportu czy kina. Obecnie cena, reklama, tradycja nie wystarczają do tego aby sprzedać produkt. Aby wyróżnić markę spośród rosnącej konkurencji konieczne jest ubranie ją w pewną "otoczkę" uczuć, nadać jej tożsamość. Najlepiej jeżeli wizerunek gwiazd, które biorą udział w kampaniach reklamowych jest spójny z przekazem i wizerunkiem danej marki. Wówczas najlepiej mogą dotrzeć one do swojej grupy docelowej.
Wiedza na temat znaczenia pozycjonowania stron, wielkość polskiego internetu. Informacje dotyczące trudności w pozycjonowaniu stron. Informacje na temat profitów jakie przynosi reklama firmy w internecie.