Favore.plBaza wiedzy

"Klient" w bazie wiedzy (strona 52)

Niewiele ofert zawiera słowa "remont tarnow".
Sprawdź: remont (237), tarnow (193)
KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Po co nam ubezpieczenie prawne?

    Autor: monbys   |   17 lip 2014, 11:32   |   Dział: Artykuły
    Po co nam ubezpieczenie prawne?Ubezpieczenie Ochrony Prawnej jest formą zabezpieczenia przed ryzykiem prowadzenia sporów prawnych oraz ponoszenia związanych z nimi kosztów.
  • Zmiany w sprzedaży internetowej czy konieczne?

    Autor: monbys   |   16 lip 2014, 16:40   |   Dział: Artykuły
    Zmiany w sprzedaży internetowej  czy konieczne?W branży e-commerce szykują się zmiany, dotyczące nowego prawa konsumenckiego. Wynika to z postanowień dyrektywy unijnej o prawach konsumentów. Czy zatem przedsiębiorcy mają się czego obawiać?
  • Księgowość w firmie - dwie strony outsourcingu.

    Autor: monbys   |   16 lip 2014, 15:12   |   Dział: Artykuły
    Księgowość w firmie - dwie strony outsourcingu. Dla osób nie lubiących cyferek, liczb i tabelek, a prowadzących swoją działalność jest istnieje możliwość outsourcingu księgowości. Outsourcing usług księgowych/a wykorzystywany jest przez większość małych firm. Oddając swoje rozliczenia w ręce zewnętrznej księgowej przedsiębiorca ponosi mniejsze koszty i ma zapewnioną fachowość obsługi. Dodatkowymi atutami tego rozwiązania są dobra cena, wysoka jakość usług, pewność kompetencji, poradnictwo gospodarcze i rzetelność instytucji. Obecnie głównym wymogiem stała się niska cena- im niższa tym lepsza. Nie zawsze łączy się to z profesjonalizmem, dlatego przed podpisaniem umowy należy dokładnie określić zasady współpracy i jej elementy, które zostanę wykonane za cenę usługi księgowości. Co warto sprecyzować? Istotne z perspektywy przedsiębiorcy jest to, czy i w jakim obszarze może nas reprezentować biurko rachunkowe, to samo należy zdefiniować w odniesieniu do ZUS-u i urzędu skarbowego oraz jak będziemy przekazywać sobie dokumenty.
  • Kupuję to, co widzę

    Autor: tur14   |   14 lip 2014, 12:53   |   Dział: Artykuły
    Kupuję to, co widzęPowiedzmy sobie szczerze: Sprzedawanie w Internecie towarów bez zdjęć byłoby nonsensem. Jako firma, musimy wczuć się w rolę klienta, który, chce widzieć, co kupuje. Fotografie są najważniejszą wizytówką produktu od tego jak atrakcyjnie zostanie przedstawiony, zależy czy klient zainteresuje się naszą ofertą czy nie.
  • REMONTY MIESZKAŃ WARSZAWA

    Autor: mp-bud   |   10 lip 2014, 7:59   |   Dział: Artykuły
    REMONTY MIESZKAŃ WARSZAWAZ problemem jaki powstaje w wyniku konieczniości wykonania remontu mieszkania mierzył się nie jeden z nas. Jak podejść do tego zagadnienia, jak się z nim zmierzyć postaramy się chodź trochę podpowiedzieć w tym artykule
  • Czy e - menu musi zastąpić kelnerów ?

    Autor: visix   |   2 lip 2014, 18:19   |   Dział: Artykuły
    Czy e-menu musi zastąpić kelnerów ?Jednym z głównych powodów dla których właściciele lokali gastronomicznych decydują się na wdrożenie systemu elektronicznego menu jest chęć redukcji kosztów, które ponosi restauracja zatrudniając kelnerów. Czy jednak eMenu jest w stanie w stu procentach zastąpić personel lokalu?
  • Restauracyjne rewolucje

    Autor: visix   |   27 cze 2014, 22:43   |   Dział: Artykuły
    Restauracyjne rewolucjeW dzisiejszych czasach nowoczesne technologie informatyczne pełnią coraz ważniejszą rolę na wielu płaszczyznach biznesowych. Ten trend można również zaobserwować w szeroko pojętej gastronomii. Restauracje, bary czy kawiarnie zamieniają tradycyjne kasy fiskalne na dotykowe panele, znacznie ułatwiające pracę kelnerów. Stale rosnące wymagania klientów, oraz konieczność rywalizowania z rynkową konkurencją wymuszają na właścicielach lokali gastronomicznych konieczność podnoszenia standardu jakości obsługi. Jednym z najciekawszych rozwiązań z dziedziny IT, dedykowanym dla restauracji jest elektroniczne menu.
  • Obraz czy słowo - co stanowi lepsza reklamę twojej firmy?

    Autor: donau   |   25 cze 2014, 14:42   |   Dział: Artykuły
    Obraz czy słowo -  co stanowi lepsza reklamę twojej firmy?Bez reklamy nasi klienci nie dowiedzieliby się o tym, jakie produkty lub usługi posiadamy w swojej ofercie. Dlatego jak każdy rozsądny przedsiębiorca, warto zainwestować w promocję swojej marki. Wydaje się to dość proste: wystarczy mieć dobry pomysł na reklamę , wykonać projekt i voil. Jednak ze względów finansowych warto wybrać ten typ promocji, który będzie nie tylko tani, ale także skuteczny. Czyli jaki?
  • Jak unowocześnić swój sklep internetowy?

    Autor: Pustebrzmienie   |   23 cze 2014, 16:48   |   Dział: Artykuły
    Prowadzisz swój mały biznes w Internecie. Bez względu na to, co sprzedajesz, możesz zwiększyć podaż. Jak? Odpowiednio modernizując sklep, tj. stronę internetową. O co zadbać, by była ona atrakcyjna i przejrzysta dla klienta? Najlepiej zrobić ankietę dołączoną do informacji zwrotnej zakupu. Trzeba jednak wziąć pod uwagę fakt, że nie każdy klient wypełni ankietę. Chętnych do tego typu aktywności jest zazwyczaj mało. Ważne więc, by była ona krótka i dobrze skonstruowana. Podobnie jak strona, po której poruszanie się nie powinno sprawiać klientowi kłopotu. Lawirowanie po jej zakładkach, powinno stać się przyjemnością, a nie być koniecznością. Poniżej kilka rad, jak tego dokonać i na co zwrócić uwagę.
  • Pożyczaj z głową

    Autor: KiedyMarzysz   |   13 cze 2014, 13:36   |   Dział: Artykuły
    Pożyczaj z głowąKredyt to długoterminowy związek z bankiem. Podpisując umowę kredytową warto zapoznać się ze wszystkimi warunkami umowy i jej regulaminem.