Przewóz osób Business & VIP Rzeszów
Rzeszów (podkarpackie)
Regeneracja wrzecion , regeneracja elektro wrzecion , naprawy wrzecion
Bydgoszcz (kujawsko - pomorskie)
BIZNESPLAN - Profesjonalnie i szybko
Cała Polska
PIASKOWANIE I MALOWANIE PROSZKOWE FELG ŚLĄSKIE MAŁOPOLSKIE Kraków
Chrzanów, Oświęcim, Pszczyna (małopolskie)
Odkryj nowoczesne klamki do drzwi od Alubrass. Poznaj ich design, funkcjonalność oraz korzyści płynące z wyboru naszych produktów. Sprawdź naszą ofertę!
Remont mieszkania lub domu to niewątpliwie proces kosztujący nas dużo czasu, środków finansowych i energii. Zakończenie prac remontowych nie oznacza jednak końca kłopotów, ponieważ ostatnim etapem jest dokładne sprzątanie pomieszczeń, które nierzadko bywa równie czasochłonne i wymagające jak sam remont. W takiej sytuacji warto zastanowić się nad skorzystaniem z usług profesjonalnej firmy sprzątającej, która zajmie się porządkiem po zakończonych pracach. Warto poznać zalety takiego rozwiązania.
Kiedy konkurencja online staje się coraz bardziej zacięta, skuteczna reklama firmy w sieci okazuje się nieodzowna dla zwiększenia sprzedaży. Aby dotrzeć do szerokiej publiczności, musisz skorzystać z odpowiednich narzędzi. Rozwiązaniem, które może stanowić decydujący czynnik sukcesu, jest Netskaner. Sprawdź, jak może pomóc Ci w promocji biznesu.
Rozwój e-handlu sprawia, że wiele firm przenosi swój biznes do sieci. W związku z tym już nawet 77% polskich internautów kupuje przez Internet. Do robienia zakupów wykorzystują zarówno e-sklepy, jak i marketplace'y. W poradniku przedstawiamy wady i zalety obu rozwiązań oraz podpowiadamy, którą platformę do sprzedaży online wybrać.
Facebook, Instagram czy LinkedIn: to najpopularniejsze media społecznościowe, z których korzystają miliony internautów. Stanowią również ważne narzędzie marketingowe dla marek prowadzących działalność w sieci. Ogromny zasięg platform sprawił, że stały się znakomitym medium dla reklamy biznesu. Sprawdź, jak promować małą firmę w Social Mediach.
Marketplace to jeden z najciekawszych sposobów na rozpoczęcie działalności w sieci. Obecnie zyskuje na popularności, ponieważ pandemia wpłynęła na ogromny rozwój e-handlu w ostatnich latach. Dla wielu sklepów internetowych stanowi również dodatkowy kanał sprzedaży w ramach strategii omnichannel. Sprawdź, co daje sprzedawcom obecność na platformach handlowych.
Czy wiesz, że aż 69% marketerów używa Social Mediów do budowania świadomości marki? A to dlatego, że z portali takich jak Facebook czy Instagram korzystają już miliony użytkowników. Aby przyciągnąć uwagę i wyróżnić się na tle konkurencji należy prowadzić urozmaiconą komunikację. Poznaj pomysły na treści, które warto publikować na firmowych kanałach społecznościowych.
Rynek e-commerce od lat nieustannie się rozwija. Rok 2020 oraz kończący się 2021 były jednak pod tym względem przełomowe. W związku z pandemią wielu przedsiębiorców przeniosło bowiem swój biznes do sieci. Popularnością cieszą się nie tylko własne sklepy internetowe, ale również markeplacey. Przekonaj się, czy warto sprzedawać tam swoje produkty.
Black Friday na dobre wpisał się do kalendarza miłośników zakupów. Od lat stanowi również ogromne wyzwanie dla branży e-commerce. Sklepy stacjonarne i internetowe biją pod koniec listopada rekordy sprzedaży. Podpowiadamy, co należy zrobić, aby zyskać jak najwięcej podczas święta wyprzedaży. Poznaj skuteczne praktyki na Czarny Piątek dla firm.
Jeden z największych problemów handlu internetowego stanowią porzucone koszyki. Według badań aż 70% procesów zakupowych w sieci kończy się niepowodzeniem. Powodów takich zachowań może być wiele, ale na część z nich sprzedawcy mają wpływ. Sprawdź, jak zwiększyć liczbę konwersji w e-sklepie. Dowiedz się, jak wstępne zainteresowanie odbiorców przełożyć na sfinalizowane transakcje.